Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační aktivity sportovního klubu FC Barcelona v letech 2010-2011
Tyle, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Cílem bakalářské práce "Komunikační aktivity sportovního klubu FC Barcelona v letech 2009-2011" bylo popsat a analyzovat hlavní faktory v rámci marketingové komunikace vedoucí k faktu, že FC Barcelona je jednou z nejcennějších značek na poli evropských fotbalových klubů. Technikou zpracování materiálu je deskripce. V práci rozebírám hlavní důvody popularity sportu jako takového a dále popisuji jednotlivé části marketingového mixu klubu - produkt, místo, cenu a propagaci. Z deskripce samotné organizace je nejdůležitější část o její historii, ze které přirozeně vyplývají hodnoty a identita značky. Pokouším se představit v českém prostředí nevídaný společenský a politický přesah sportovního klubu. Při analýze nástrojů propagace jsem se zaměřil především na on-line marketing, který má dosah do celého světa. Dále jsou samostatné kapitoly věnovány sponzoringu, jenž je v rámci sportovního marketingu stěžejní, a Nadaci FC Barcelona, prostřednictvím které klub zprostředkovává svou společenskou odpovědnost.
Aplikace na správu projektů pro SAP NetWeaver Portal
Tyle, Jan ; Šlajchrt, Zbyněk (vedoucí práce) ; Michalička, Jan (oponent)
Předmětem této diplomové práce je analýza, návrh a implementace webové aplikace pro plánování projektů na platformě SAP NetWeaver Portal. I když požadavky vycházejí z potřeb společnosti Mibcon a.s., výsledná aplikace řeší problematiku projektového managementu v obecné rovině. Pro implementaci tohoto projektu byly zvoleny technologie Adobe Flex (uživatelské rozhraní), Java (serverová integrační vrstva) a Oracle databáze (backend). Čtenář má na stránkách této práce možnost seznámit se s některými aspekty vývoje portálových aplikací a technickými detaily, použitými při jejich implementaci.
Aplikace objektového přístupu v programování MMORPG serveru, vývoj herního prostředí
Tyle, Jan ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Bárta, Jan (oponent)
Cíle práce: Cílem mé práce je přinést lepší porozumění tématu MMORPG her do povědomí čtenářů, blíže seznámit zájemce o téma SphereServer se způsobem práce na jeho rozvoji. Nezasvěcený čtenář se zde dozví jaké aspekty tato práce přináší a jak může její výsledek vypadat v praxi. Čtenáři zasvěcenému může tato práce posloužit k prohloubení znalostí a k nalezení souvislostí, kterých si dříve nevšiml. Způsob dosažení cíle: V této práci jsem se pokusil o sestavení celkového pohledu na vlastnosti SphereServeru a na možnosti rozšiřování jeho funkcionality. V probíraných tématech jsem se věnoval dvěma různým pohledům na věc, skrze srovnání dvou odlišných vývojových větví SphereServeru. V neposlední řadě jsem se pokusil navrhnout postupy, které by vedly ke zlepšení a zjednodušení práce s tímto emulátorem. Přínos práce: Jakožto zkušený vývojář SphereScriptu jsem v této práci shrnul některé své zkušenosti a závěry z nich plynoucí. Ve své práci jsem využil roztříštěných informací, které jsem za dobu svého působení nasbíral a v této práci zformuloval a seskupil tak, aby dávaly čtenářům smysl. Kromě seznámení čtenářů s tématikou by přínosem této práce mělo být poučení se z chyb SphereServeru a návrh metody na jejich opravu. Struktura práce: Svou práci jsem strukturoval do tří hlavních částí. V první části seznamuji čtenáře se základní funkcí SphereServeru a základní terminologií, která se v této tematice vyskytuje. Ve druhé části se věnuji popisem SphereServeru a postupně jmenuji hlavní body syntaxe a sémantiky SphereScriptu, který se využívá k rozšíření základních funkcí SphereServeru. Ve třetí části popisuji výslednou podobu implementace SphereServeru na UO shardu Andaria -- po stránce herních mechanismů z pohledu správce hry.

Viz též: podobná jména autorů
1 Tyle, Jakub
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.