Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Teorie a praxe audiovizuálního kolorování
Samus, Viktoriia ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Mezuláník, Radek (oponent)
Tato práce se zabývá tématem teorie a praxe audiovizuálního kolorování. Jejím cílem je zmapovat historický vývoj barvy ve filmu, vymezit hlavní úlohy koloristy a nezbytné nástroje k tomu potřebné, popsat a analyzovat vhodný materiál ke kolorování a také porovnat současné dva nejpoužívanější softwary na úpravu barev. V praktické části budou na základě vybraných parametrů porovnávány programy Davinci Resolve a Speedgrade a analyzovat výhody barevné úpravy při natáčení s tzv. plochým profilem, který je dostupný ve všech DSLR kamerách. Tato práce by měla být přínosná těm, kteří natáčí na běžné digitální kamery a kolorování teprve objevují. Ti mohou získat představu o tom, co kolorování obnáší, na čem se zakládá (součástí práci je mimo jiné kapitola o teorii barev), jaký materiál je vhodný pro úspěšné kolorování a jak si správně vybrat vhodný software pro práci.
Od jednoho scénáře ke třem režisérům
Matějka, Filip ; Kepka, Ondřej (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním tří filmů na základě jednoho stejného scénáře. Jejím hlavním cílem je nejdříve se obecně seznámit s režiséry daných snímků a zjistit více informací o období, ve kterém působili. Praktická část je následně věnovaná rozboru každého filmu zvlášť, jak každý z režisérů vyprávěl svůj příběh, rozdíly v technickém provedení, v ústředních postavách filmu a nakonec i srovnání jedné identické scény.
Komunikace na sociálních sítích společnosti Nikon s přesahem do jiných digitálních kanálů
Halaničová, Lucie ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Čupak, Daniel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mapováním aktivit společnosti Nikon na sociálních sítích a dalších digitálních kanálech. Práce je logicky členěná, a to do tří částí. Metody použité v této práci jsou metoda deskriptivní a analytická. Deskriptivní metoda je použita především v první části, která slouží jako teoretický přehled. Tato část rozebírá online marketing, digitální kanály a dále pojednává o sociálních sítích s konkrétním zaměřením na Facebook a Instagram. Ve druhé části je popsána aktivita společnosti na sociálních sítích. Využitím uvedených teoretických poznatků z první části je provedena analýza a zhodnocení současných aktivit zmíněné společnosti na sociálních sítích. Na základě výsledků mapování aktivit společnosti na sociálních sítích a dalších digitálních kanálech jsou ve třetí a zároveň závěrečné části předložena doporučení a návrhy na případná zlepšení marketingových aktivit. Tato doporučení vychází z provedené analýzy a jsou aplikována na framework See-Think-Do-Care. Práce je zakončena závěrem, který shrnuje dosažené výsledky.
Principy tvorby literárního scénáře a jejich aplikace
Krauz, Tomáš ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Mezuláník, Radek (oponent)
Práce je zaměřena na principy tvorby filmového příběhu, který je možný zpracovat v podobě literárního scénáře. Obeznamuje s paradigmatem dramatické stavby spolu s vlastnostmi bodů obratu. Definuje postupy při vytváření dramatické postavy a způsoby jejího budování. Udává základní formální pravidla pro psaní scénáře. Aplikuje teoretické znalosti na přípravě scénáře ke krátkometrážnímu filmu, tyto teoretické znalosti konfrontuje s realitou.
Vizuální jazyk audiovizuálního díla
Wankeová, Josefina ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Mezuláník, Radek (oponent)
Ve své práci se věnuji tématu vizuální složky filmového díla. Cílem práce je shrnout a představit základní postupy vizuálního vyprávění se zaměřením na audiovizuální dílo - konkrétně film. Objasňuji obecné zásady tvorby filmového obrazu a komponování s cílem sdělit nějakou informaci. Dále uvádím příklady jejich využití v již existujících audiovizuálních dílech. V této práci se také budu zabývat vlivem těchto konkrétních filmařských postupů na diváka a následně je prakticky aplikuji při tvorbě vlastního snímku.
Specifika releasu módní značky a s praktickým ověřením v reálném prostředí
Horovičová, Ester ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Bílková, Kristina (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na branding e-shopu Zoot.cz a její privátní značky Alchymi. Obsahuje zhodnocení brandingové strategie s cílem posílení značky Alchymi. Teoretická část je zaměřena na prvky marketingové komunikace, brandingové strategie a budování módní značky. Praktická část se zabývá analýzou společnosti Zoot, její privátní značku Alchymi a následnými návrhy na zlepšení propagace a komunikace značky.
SEO audit a obsahová analýza vybraného webu
Beneš, Martin ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá SEO auditem a obsahovou analýzou pro konkrétní webové stránky. Cílem práce je nastínit proces optimalizace pro vyhledavače a následně ověřit, zda jsou dané webové stránky dostatečně optimalizovány na základě zjištěných informací. V rámci teoretické části je definována základní problematika SEO a nejčastěji používané metody optimalizace a linkbuildingu. Také je stručně vysvětleno, jak pracují vyhledávače a na základě kterých faktorů vyhodnocují pozice stránek ve vyhledávání. Na závěr jsou popsány nezbytné nástroje pro kvalitní SEO audit. V rámci praktické části bude proveden SEO audit na základě získaných teoretických znalostí spolu s obsahovou analýzou, jejíž základ bude spočívat v analýze klíčových slov. Závěrem této kapitoly bude seznam konkrétních doporučení na základě SEO auditu pro zvýšení návštěvnosti webu z organického vyhledávání.
Analýza open format videokodeku
Svoboda, Jaroslav ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Mezuláník, Radek (oponent)
Hypotéza této práce tvrdí, že přes svoji bezplatnost se open format kodeky vyrovnají patentovaným. Toto bylo ověřeno sérií objektivních testů. Kvalita videí byla měřena metodami PSNR a SSIM nejprve na HD 8-bit sekvencích s různou snímkovou frekvencí zakódovanými kodeky Theora, VP8, VP9, H.264 a H.265. Tento test simuloval současné nároky. Posléze bylo na 4K 10-bit sekvenci ověřena vhodnost budoucího nasazení kódovacích standardů H.264, H265 a kodeku VP9 pro širokou distribuci UHD obsahu. Poslední test měří výpočetní náročnost a kvalitu v módu rychlého kódování. Dále se práce zabývá podporou jednotlivých kodeků v zařízeních ICT, která ačkoliv nedosahuje rozšířenosti H.264, je na vzestupu.
Rozbor předpokladů pro vznik 360° videa a technologie jeho produkce
Látal, Filip ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Krist, Antonín (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá novým typem média, kterým se stala technologie 360° videa. V teoretické části je rozebrána historie a vývoj audiovizuálního díla a předpoklady vedoucí ke vzniku této technologie. 360° video je detailně definováno a chronologicky je zde popsán produkční cyklus, zahrnující i odlišnosti od záznamu klasického audiovizuálního díla. V praktické části bakalářské práce je detailně představen postup výroby na konkrétním případu, na kterém jsem osobně pracoval.
Příprava kameramana před natáčením se zaměřením na výběr adekvátní audiovizuální techniky ke druhu produkce
Ježek, Petr ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Krist, Antonín (oponent)
Práce se zabývá přípravou kameramana na produkci audiovizuálního díla. V teoretické části jsou popsány elementární znalosti potřebné ke správné přípravě před natáčením. Dále je provedena analýza rozdílů v přípravě vzhledem k různým druhům produkce. Tyto poznatky jsou aplikovány v praktické části, kde se analyzuje, zdali jsou vybrané aparáty vhodné na jednotlivé druhy produkce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Truhlář, František
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.