Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Guerilla marketing jsko netradiční forma marketingové komunikace
Trojanová, Kamila ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Bakalářská práce "Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace" pojednává o guerilla marketingu coby trendu v marketingové komunikaci, prostřednictvím kterého lze oslovit cílovou skupinu. Práce popisuje samotný pojem guerilla marketing, zároveň určuje, pro koho je vhodné jeho použití, vymezuje tento fenomén v celkovém kontextu marketingové komunikace a vrací se až k jeho historickým kořenům. Dále práce seznamuje se specifickými formami guerilla marketingu a s distribučními cestami, které definují, v jakých podobách lze sdělení zákazníkovi doručit. Krátce se zabývá efektivností této metody a současně na guerilla marketing nahlíží z etické stránky a z hlediska právních omezení. Nakonec na příkladu kampaně telefonního operátora Vodafone ukazuje, jak jsou kampaně tohoto typu komunikovány, s jakými nástrahami a důsledky se při své realizaci mohou setkat a jakým způsobem řeší etickou otázku.
Relation of Great Britain and Norway with the European Union
Vinklerova, Vanda ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Trojanová, Kamila (oponent)
Práce se zabývá evropskou integrací Velké Británie a vztahem Norska s Evropskou unií. Velká Británie se rozhodla vystoupit z unie a je důležité, jak v budoucnosti bude vypadat její vztah vůči Společenství. Dohoda o Evropském hospodářském prostoru mezi Evropskou unií a Norskem však nepokrývá oblast rybářské politiky. Cílem práce je proto komparace rybolovu Velké Británie a Norska. Následuje analýza Společné rybářské politiky Evropské unie a vztahu EU s Norskem v dané problematice pro možné fungování rybářské politiky VB po vystoupení z unie. Přibližuje také členství Velké Británie a Norska v organizacích zabývajících se rybářskou politikou.
Obchodní vztahy Evropské unie a jednotlivých členských států s Ruskou federací
Buriánková, Jitka ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Trojanová, Kamila (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou vzájemných obchodních vztahů Evropské unie a Ruské federace. V práci jsou zohledněny mimo jiné události posledních let, jako sankční opatření nebo pokles ceny ropy. První kapitola popisuje Evropskou unii i Ruskou federaci především z ekonomického hlediska a v horizontu let 2011-2015. Druhá kapitola je věnována vzájemné obchodní politice a dohodám uzavřeným mezi EU a Ruskem. V poslední kapitole je rozebírán vzájemný obchod těchto dvou území s ohledem na komoditní a teritoriální strukturu. Podrobněji jsou analyzovány vztahy tří členských států Evropské unie s Ruskem: Německa, České republiky a Polska. Navíc poslední část práce zahrnuje úvahu na téma potenciálních budoucích rusko-unijních vztahů.
Postavení ČR v mezinárodních žebříčcích konkurenceschopnosti
Bilynský, Ondřej ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Trojanová, Kamila (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá současným postavením ČR ve třech mezinárodních žebříčcích konkurenceschopnosti od IMD, WEF a Světové banky. Jsou nalezeny oblasti s nejhoršími výsledky a největším podílem na celkovém hodnocení. Tyto oblasti jsou následně srovnány s činností současné české vlády. Cíl práce je zjistit, jak současná česká vláda, skrze přijaté zákony a opatření, pomohla ke zlepšení umístění ČR v mezinárodních žebříčcích. Do práce je zahrnut i dlouhodobý vývoj umístění ČR v žebříčcích. Tento vývoj byl do práce zahrnut pro získání lepší orientace a možnosti srovnání současného umístění s historickými výsledky. Na konci práce je provedeno zhodnocení a jsou vypsány klíčové oblasti, kterým se vláda nevěnovala dostatečně. Dále jsou uvedena doporučení a návrhy, jaká konkrétní opatření by vláda měla v nejbližší době přijmout.
Obchodní a investiční příležitosti v Malajsii
Karmelitová, Michaela ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Trojanová, Kamila (oponent)
Bakalářská práce analyzuje aktuální obchodní a investiční příležitosti v Malajsii, specifikuje možnosti uplatnění pro české exportéry. Poskytuje informace potřebné ke vstupu na malajský trh, tedy základní informace o zemi, její ekonomické situaci, investičním prostředí, o vztazích s Českou republikou. Věnuje se také zhodnocení podnikatelského prostředí zástupci společností, kteří na tomto trhu podnikají.
Kulturní publicista A. J. Liehm
Trojanová, Kamila ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Bednařík, Petr (oponent)
1 Abstrakt Diplomová práce zachycuje průřez novinářské tvorby a životních osudů kulturního publicisty A. J. Liehma působícího od 40. let 20. století ve významných československých kulturních periodikách. Práce dále seznamuje s dobovým kontextem minulého století a přelomovými mezníky naší historie. Významným periodikům, ve kterých A. J. Liehm působil, jsou věnovány samostatné kapitoly. Jedná se o kulturní týdeníky Kulturní noviny a Literární noviny. Další periodika jsou zmíněna zejména v souvislosti s autorovou exilovou tvorbou. V neposlední řadě práce zkoumá francouzský časopis Lettre Internationale, který autor založil v 80. letech v Paříži. Autor se setkával s řadou kulturně a umělecky orientovaných osobností, a to zejména z filmové oblasti. Po emigraci z Československa v roce 1969 pokračoval v publikační činnosti v exilu a opakovaně se účastnil diskuzí a rozhovorů na téma Pražského jara a československé kultury. Práce se snaží sběrem informací, ať již z různých oficiálních zdrojů, či na základě osobní komunikace se samotným autorem, podat ucelený přehled o jeho osobnosti a životě.
Standardizované formy uzavírání smluv v mezinárodním obchodě
Trojanová, Kamila ; Pauknerová, Monika (vedoucí práce) ; Dobiáš, Petr (oponent)
Shrnutí Současný mezinárodní obchod je charakterizován standardizovaným přístupem k obchodním transakcím. Diplomová práce analyzuje právní otázky spojené s uzavíráním smluv na základě standardizovaných forem. První část práce je věnována vývoji standardizace v mezinárodním obchodě. Představeny jsou terminologická východiska práce, kdy jsou charakterizovány jednotlivé standardizované formy uzavírání smluv: obchodní podmínky, standardizované klauzule, boilerplate ustanovení, formulářové a vzorové smlouvy a právní návody. Druhá část sleduje samotný proces uzavírání smluv podle Úmluvy OSN o mezinárodní koupi zboží (CISG) ve srovnání s úpravou v PECL, UPICC, CESL a DCFR. Důraz je kladen na posouzení včlenění obchodních podmínek do návrhu či přijetí smlouvy. Analyzována je problematika battle of forms včetně možných řešení: pravidlo posledního výstřelu, prvního výstřelu, pravidlo knock-out i alternativní přístupy. Výklad je ilustrován četnými příklady z judikatury, které slouží také k nastínění názorových rozporů. Třetí část je věnována výkladu a kontrole obsahu obchodních podmínek. Rozebrána jsou teoretická východiska k diskuzi ohledně kontroly nepřiměřených podmínek v obchodních vztazích. Vysvětleny jsou specifické postupy, mezi které patří přednost individuálních ujednání nebo výklad contra proferentem. Závěr...
Guerilla marketing jsko netradiční forma marketingové komunikace
Trojanová, Kamila ; Dolanský, Pavel (oponent) ; Köppl, Daniel (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace" pojednává o guerilla marketingu coby trendu v marketingové komunikaci, prostřednictvím kterého lze oslovit cílovou skupinu. Práce popisuje samotný pojem guerilla marketing, zároveň určuje, pro koho je vhodné jeho použití, vymezuje tento fenomén v celkovém kontextu marketingové komunikace a vrací se až k jeho historickým kořenům. Dále práce seznamuje se specifickými formami guerilla marketingu a s distribučními cestami, které definují, v jakých podobách lze sdělení zákazníkovi doručit. Krátce se zabývá efektivností této metody a současně na guerilla marketing nahlíží z etické stránky a z hlediska právních omezení. Nakonec na příkladu kampaně telefonního operátora Vodafone ukazuje, jak jsou kampaně tohoto typu komunikovány, s jakými nástrahami a důsledky se při své realizaci mohou setkat a jakým způsobem řeší etickou otázku.
Vývoj, výsledek, budoucnost a hrozby aneb multilaterální systém v otázkách
Kozáková, Michaela ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Trojanová, Kamila (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl poskytnout souhrnný pohled na aktuální vývoj v rámci Světové obchodní organizace (WTO) a poukázat na směr, kterým se ubírají jednání v rámci Rozvojové agendy z Dohá (DDA) s důrazem na 10. Ministerskou konferenci. V práci jsou průběžně rozebírány postoje a požadavky nejen hlavních hráčů spolu s doplňujícími myšlenkami autorky k průběžnému vývoji. Práce se dotýká též otázky, proč se nejen vyspělí členové WTO odvracejí od multilaterálních k plurilaterálním, bilaterálním a regionálním obchodním dohodám a jaký to může mít dopad na samotný multilaterální systém. K tomuto účelu je práce rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá teoretickým úvodu nezbytným pro komplexní porozumění aktuálnímu vývoji jednání v rámci Rozvojové agendy z Dohá (DDA). Druhá část detailně rozebírá samotná jednání v těchto hlavních oblastech, která proběhla v posledních měsících před letní pauzou a po ní. Je zde dána pozornost na hlavní aktéry, zásadní změny, problémy a posuny, ke kterým došlo. Následuje kapitola třetí plynule navazující na vývoj před letní pauzou a zpracovává vývoj v jednotlivých oblastech, posuny a aktuální otázky okolo příprav a očekávání od Ministeriálu. Dále se kapitola zaměřuje na samotnou Ministerskou konferenci. Otázce následujících scénářů činnosti a cílů Světové obchodní organizace bude věnována závěrečná kapitola.
Mezinárodní obchod s uměleckými předměty
Kozáková, Kateřina ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Trojanová, Kamila (oponent)
Diplomová práce zabývající se mezinárodním obchodem s uměleckými předměty je rozdělena do čtyřech hlavních částí. Úvodní kapitola představuje základní aktéry trhu, uvádí stručnou historii tohoto odvětví a zmiňuje i současnou situaci na globálním trhu s uměleckými předměty. Druhá část popisuje vývoj mezinárodního obchodu s uměleckými předměty, určuje jeho hlavní centra a zabývá se také současným fenoménem internetového obchodu s tímto artiklem. Třetí kapitola poskytuje přehled regulací a právních předpisů obchodu s uměleckými předměty užívaných v EU, USA a Číně. Poslední část charakterizuje umělecké dílo jako jednu z investičních variant. Závěrečnou částí této kapitoly je i případová studie věnovaná Picassovým pozdním pracím na papíře. Cílem teoretické části diplomové práce je, jak vyplývá z popisu jednotlivých kapitol, komplexně charakterizovat mezinárodní obchod s uměleckými předměty. Případová studie si pak za svůj cíl klade analyzovat vývoj úzce definovaného segmentu uměleckého trhu v daných letech, jeho porovnání s vývojem na globálním trhu s tímto artiklem a předpoklady vyplývajícími z teoretické části diplomové práce. Cílem případové studie je také komparace výnosnosti investic učiněných v rámci daného segmentu trhu s uměleckými předměty s akciemi obchodovanými v rámci S&P 500 a zlatem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 TROJANOVÁ, Karolína
1 Trojanová, Kateřina
7 Trojanová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.