Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Produktová nabídka Honey Hive
Tomečková, Alena ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Maňák, Zdeněk (oponent)
Tématem diplomové práce je definice produktové nabídky nově vznikajícího projektu Honey Hive a popis procesu, který stojí za touto aktivitou. Produktová nabídka je definována na teoretických základech marketingového mixu 4P. Celý proces definování produktové nabídky vychází z teoretických základů 4P -- Price, Product, Promotion a Place. Každá z oblastí přináší do definice produktové nabídky jedinečný pohled -- od definice cenové strategie, přes určení optimálního mixu dodavatelů až po zmapování konkurence. Základ projektu Honey Hive je postaven na prodeji medu a výrobků z medu. Projekt bude umístěn v atraktivní lokalitě Českého krasu. Honey Hive chce participovat na zvyšujícím se podílu regionální turistiky a moderního trendu v podobě vyšší poptávky po lokální produkci.
Kolektivní investování v České republice a Rakousku
Tomečková, Alena ; Bauerová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bauerová, Jarmila (oponent)
Diplomová práce se zabývá kolektivním investováním v České republice a Rakousku. Cílem je zmapovat celkovou situaci kolektivního investování v obou zemích, najít rozdíly, ale také společné rysy, provést charakteristiku dle stanovených ukazatelů a zachytit budoucí směr vývoje kolektivního investování ve výše uvedených zemích. Závěrečná část je věnována analýze dvou vybraných fondů, a to na základě vybraných ukazatelů a zjištěných skutečností.

Viz též: podobná jména autorů
4 TOMEČKOVÁ, Andrea
2 Tomečková, Adéla
4 Tomečková, Andrea
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.