Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Gastronomický festival jako marketingový nástroj
Tomášková, Iveta ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Cílem této práce je definovat gastronomické festivaly, zjistit, jakou úlohu hrají pro gastronomický cestovní ruch a vymezit jejich význam jak pro návštěvníky, tak i pro obchodní značky, které se těchto festivalů účastní. V teoretické části jsou definovány stravovací služby, trendy v gastronomii a gastronomický cestovní ruch. Dále jsou vymezeny a analyzovány vybrané gastronomické festivaly. Praktická část práce obsahuje dvě dotazníková šetření, která jsou určena jak pro obchodní značky, které se podílely na gastronomickém festivalu, tak i pro veřejnost, která dané festivaly navštívila. Závěrem je zhodnocen přínos gastronomických festivalů pro destinaci, obchodní značky a návštěvníky.

Viz též: podobná jména autorů
3 Tomášková, Ivana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.