Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  začátekpředchozí18 - 27  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Segmentace klientů v bankovním sektoru v ČR
Macasová, Jana ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Šímová, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá implementací a využitím informačních technologií pro podporu řízení vztahů se zákazníky a následnou segmentací klientů v bankovním sektoru v České republice. Cílem této práce je posoudit kritéria členění a účelnost segmentace klientů vybraného subjektu bankovního sektoru a v závislosti na zjištěných poznatcích posoudit a zhodnotit portfolio nabízených produktů, tzn. jak efektivně zacílené mají banky své produkty na jednotlivé segmenty klientů. Teoretická část obsahuje seznámení s problematikou CRM (řízení vztahu se zákazníky) a detailní popis dílčích oblastí, zejména se zaměřením na jednotlivé procesy a technologie CRM. Dále je zde přiblížena a popsána situace na českém trhu, kritéria rozdělení trhu se zákazníky, zacílení marketingové strategie v návaznosti na marketingový mix a v závěru se teoretická část zabývá počátky implementace systému řízení vztahu se zákazníky v oblasti bankovnictví. Praktická část je věnována již samotné segmentaci v bankovním sektoru, se zaměřením na segmentaci zákazníků dle segmentačních kritérií. Následně je zanalyzována a popsána situace ve vybraných bankovních domech v ČR, zaměřena na rozdělení klientů dle jejich segmentačních strategií a posouzení zacílení jejich bankovních produktů na jednotlivé skupiny klientů.
Systém hodnocení zaměstnanců
Tatíček, Antonín ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Souhrn Předmětem této diplomové práce je problematika hodnocení pracovníků ve vybraném podniku. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na poznatky z oblasti hodnocení pracovníků a čerpá z odborné literatury. Jsou zde představeny jednotlivé metody hodnocení zaměstnanců, jejich výhody i nevýhody a další determinanty v procesu hodnocení zaměstnanců, jako jsou cíle, kritéria hodnocení, jeho průběh, nebo chyby, které mohou nastat. Praktická část diplomové práce se zabývá výzkumem v konkrétním podniku. Zdrojem informací byl rozhovor se specialistou personálního oddělení, s oblastním manažerem a anketní šetření mezi zaměstnanci vybraného podniku. Dále byl proveden řízený rozhovor s oblastním manažerem konkurenční firmy. Na základě výsledků z šetření je analyzován současný stav, funkčnost a spokojenost se systémem. V závěru diplomové práce jsou po analýze zjištěných informací doporučeny konkrétní kroky ke zlepšení systému hodnocení v podniku.
Řízení pracovního výkonu
Hanzlíková, Radmila ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce na téma Řízení pracovního výkonu se zabývá problematikou hodnocení pracovního výkonu ve vybrané společnosti. Cílem předkládané práce je zanalyzování současného systému hodnocení pracovního výkonu a návrh případných změn, které by mohly vést k efektivnějšímu hodnocení pracovníků a tím i zvýšení celkové výkonnosti vybrané společnosti. První část této práce je zaměřena na teoretická východiska. Pojednává o pracovním výkonu, jeho podstatě, procesu řízení pracovního výkonu, motivaci k pracovnímu výkonu, hodnocení pracovního výkonu a jeho odměňování. Druhá část se zabývá samotnou analýzou současného systému hodnocení pracovního výkonu ve vybrané společnosti. Tato analýza je provedena za pomoci rozboru interní dokumentace vztahující se k této problematice. Dále je využita metoda dotazování, kde jsou dotazníky zaměřeny na efektivitu a spokojenost zaměstnanců s tímto způsobem hodnocení. Na základě všech získaných údajů a poznatků je v závěru práce prezentován návrh změn pro zlepšení dosavadního systému hodnocení pracovníků dotyčné společnosti.
Management lidských zdrojů u Policie ČR
Zmrzlá, Ivana ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku managementu lidských zdrojů u Policie České republiky. Cílem studie je analyzovat aktuální stav personálních činností, provést empirické šetření a na základě výsledků navrhnout případné změny na současnou realitu řízení. Studie se rozděluje na dvě části, přičemž první část, tzv. literární rešerše, obsahuje základní definice pojmů v oblasti managementu lidských zdrojů, které byly prostudovány z odborné literatury. Praktická část je věnována charakteristice útvaru PČR, etickému kodexu, analýze jednotlivých personálních činností a především výzkumu formou dotazníků, které byly vyplněny policisty z různých oddělení za účelem zpracování této odborné práce. Výsledky průzkumu z této studie jsou zpracovány do příslušných tabulek a grafů. V závěru diplomové práce jsou navrženy určité změny ke každé personální činnosti na takové úrovni, že by mohly případně sloužit jako podklad pro reálný management Policie České Republiky.
Úloha komunikace ve znalostním managementu
Hudcová, Šárka ; Macák, Tomáš (vedoucí práce) ; Tichá, Ivana (oponent)
Disertační práce na téma "Úloha komunikace ve znalostním managementu" se v teoretické části zaměřuje na identifikování vztahu mezi komunikací a znalostním managementem a dochází k závěru, že komunikace hraje důležitou roli jednak ve fázi zavádění znalostního managementu a jednak ve fázi praktického uplatňování. Dále může komunikace vytvářet prostředí pro znalostní management nebo může být nástrojem pro sdílení znalostí. Výzkum se pak soustředil na fázi implementovaného managementu znalostí, kde se role komunikace jako prostředí a nástroje překrývají. Výzkum je založen na třech případových studiích, které popisují komunikaci znalostí a její prostředí ve třech organizacích s podobnými charakteristikami, které jsou dlouhodobě úspěšné a oceňované. Skutečnosti vyskytující se v případových studiích jsou analyzovány a diskutovány s odborníky na personální řízení a vnitřní komunikaci organizací. Zjištění z empirického výzkumu jsou základem pro návrhovou část, jejímž cílem je najít způsob, jak úlohu komunikace ve znalostním managementu podpořit a jak jejím využitím pozitivně přispět k naplňování záměrů znalostního managementu. Výsledkem je tedy soustava nástrojů vnitřní komunikace, která podporuje komunikaci znalostí. Tato soustava upřednostňuje ústní komunikaci, ale zahrnuje i další z nástrojů vnitřní komunikace. Soustava je také zasazena do širšího kontextu, který tvoří strategie pro řízení znalostí, organizační kultura a vnitřní komunikace. Pro každou složku jsou definována doporučení směřující k podpoření správné funkce komunikace znalostí. Doplněna jsou i pravidla a zásady pro správné fungování samotné komunikace znalostí. Vše vychází z praxe zkoumaných společností, je diskutováno s oslovenými odborníky a na závěr také ověřováno se zástupci jedné ze společností, aby byla k dispozici zpětná vazba indikující praktickou využitelnost navržené soustavy a definovaných zásad.
Strategie inovací emisních stanic
Marušková, Helena ; Růžička, Miroslav (vedoucí práce) ; Tichá, Ivana (oponent)
Disertační práce na téma Strategie inovací emisních stanic se zabývá marketingovými strategiemi a inovacemi stanic měření emisí v České republice. Teoretická část práce je věnována odborné literatuře a popisuje marketingové prostředí, SWOT analýzu, marketingové strategie, marketingový mix a jeho několik P. Dále se zaměřuje na inovace a inovační strategie, různé druhy marketingového výzkumu, emise výfukových plynů spalovacích motorů, homologační předpisy a pravidelné měření emisí na stanicích měření emisí v České republice a ve světě. Cílem této disertační práce je popsat a analyzovat současnou situaci a vypracovat strategii inovací emisních stanic. Praktická část práce je věnována analýze marketingového prostředí (PEST analýza a analýza mikrookolí), ze které vychází SWOT analýza stanic měření emisí a dále jsou popsány jednotlivé složky marketingového mixu SME. Kapitola Marketingový výzkum SME je rozdělena na kvantitativní a kvalitativní marketingový výzkum, kde jsou uvedeny jednotlivé otázky, grafy a odpovědi vyplývající z marketingového výzkumu. Kvantitativní výzkum je prováděn pomocí dotazníkového šetření a kvalitativní marketingový výzkum získává odpovědi na základě řízených rozhovorů. Na závěr je uvedeno několik návrhů inovací, vyhodnocení výzkumných otázek a shrnutí výsledků jednotlivých kapitol, ze kterých vyplývá, že příliš přísné limity škodlivých emisí nevedou k jejich skutečnému snižování. Intervaly pravidelných kontrol na SME jsou nastaveny správně a není potřeba je měnit. Vytvoření centrálního informačního systému společného pro STK i SME a zavedení kamerového systému jsou potřebné změny nejen na stanicích technických kontrol, ale i na stanicích měření emisních. Vzhledem ke stále se zvyšujícímu počtu a stáří vozidel a zejména tomu, že současné emisní kontroly vozidel v nezatížených režimech motorů nejsou schopné odhalit veškeré poruchy, je nutná nová metodika měření emisí.
Modelování scénářů možného vývoje malých zemědělských podniků
Koláčková, Gabriela ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Stanislava, Stanislava (oponent)
Práce prostřednictvím systémové dynamiky modeluje scénáře možného vývoje hospodaření průměrného malého zemědělského podniku. Simulační model je založen na oficiálních statistických údajích a údajích sesbíraných kvalitativním šetřením mezi osobami, které vlastní malý zemědělský podnik v České republice. Struktura modelu reflektuje specifika daného odvětví a individualitu majitele zemědělského podniku. Model je přizpůsoben požadavkům pro simulaci v systémové dynamice. Výsledky modelování ukazují dopady stávající situace podniků působících v daném odvětví. Modelovány byly optimistické, průměrné a pesimistické scénáře možného vývoje farmy, které byly založeny na realistických datech. Výstup modelování prokázal zranitelnost optimistických scénářů, kdy při drobné změně v parametrech dochází k dlouhodobě ekonomicky neudržitelné situaci malých zemědělských podniků. Výsledky modelování obhajují rozhodnutí majitelů zemědělských podniků diversifikovat své podnikatelské aktivity.
Zhodnocení marketingové komunikace
Fialová, Denisa ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Tématem diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace. V teoretické části práce je provedena literární rešerše, v rámci které jsou charakterizovány pojmy podstatné pro její vypracování. Jsou jimi marketing, komunikace, marketingová komunikace, komunikační mix a marketingový výzkum. V druhé části práce jsou teoretická východiska aplikována do analýzy marketingové komunikace konkrétního ekonomického subjektu, kterým je pro účely této práce společnost JV Pohoda, s. r. o., zabývající se prodejem luxusního nábytku. Zhodnocení marketingové komunikace je v praktické části doplněno o dotazníkové šetření, které proběhlo na veletrhu v Praze a v Bratislavě. Cílem šetření bylo zjistit, jaké je nákupní chování návštěvníků veletrhu, jaké je jejich povědomí o komunikačních nástrojích a jestli jsou veletrhy pro společnost přínosnou formou komunikace. Na základě výsledků šetření budou společnosti předloženy návrhy na zeefektivnění jejích komunikačních aktivit, které jsou výstupem a součástí praktické části této práce.
Ekonomické dopady reorganizace spisové a archívní služby MO ČR
Sojková, Romana ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Šímová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou, zhodnocením výsledků a řešením problému řízení a rozvoje spisové a archivní služby v rezortu Ministerstva obrany (dále jen rezort MO) v podmínkách kontinuální reorganizace této služby a postupné implementace elektronických systémů podporujících tyto procesy v oblasti spisové a archivní služby v závislosti na elektronizaci státní správy České republiky. Shrnuje jednotlivé etapy historie a navazujícího vývoje spisové služby v rezortu MO, a v souladu s aktuální realizací opatření vázaných na zavádění elektronizace a automatizace jednotlivých etap životního cyklu dokumentu porovnává ekonomické aspekty a dopady do realizovaných činností. Shrnuje legislativu spisové služby se zaměřením na zvláštnosti evidence jednotlivých kategorií dokumentů v rezortu MO včetně předávání dokumentů do správního archivu rezortu MO. V další části shrnuje vývoj archivní služby, vytvoření soustavy archivů a výkon veřejné správy na úseku archivnictví a výkonu spisové služby v České republice, organizaci a postavení spolu s uvedením činností zajišťovaných archivem rezortu MO, jeho složením, působností a aktuálními změnami směřujícími k elektronizaci archivu. Závěrem hodnotí ekonomické dopady a řešení problémů řízení a rozvoje spisové a archivní služby v rezortu MO porovnáním dostupných ekonomických ukazatelů původního a aktuálního způsobu zajištění životního cyklu dokumentu v jeho jednotlivých etapách a poukazuje na klady i zápory aktuálních procesů nastavených platnou legislativou.
Sociálněpsychologická teorie a její aplikace v marketingové komunikaci
Karlíček, Miroslav ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Kostková, Hana (oponent) ; Přibová, Marie (oponent) ; Tichá, Ivana (oponent)
Disertační práce zpracovává základní sociálněpsychologické teorie a výzkum do podoby, která má být aplikovatelná v komunikační praxi českých firem, neziskových organizací a státních institucí. Práce poskytuje metodologická východiska ke zkvalitnění přípravy komunikačních strategií i jednotlivých komunikačních nástrojů, a to ve srozumitelné a ucelené formě. Teoretický materiál je propojen s řadou příkladů z české i zahraniční komunikační praxe. Práce je využitelná zejména marketingovými pracovníky z nadnárodních společností a odborníky z komunikačních agentur.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   začátekpředchozí18 - 27  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 TICHÁ, Iveta
9 Tichá, Irena
6 Tichá, Iveta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.