Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Model metrik elektronického obchodu Mall.cz
Tichý, Ondřej ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Táborský, Michal (oponent)
Cílem diplomové práce je návrh modelu metrik pro společnost Internet Mall, a.s., která podniká v oblasti prodeje zboží přes internet. Druhým cílem je praktická ukázka výstupů pro vybrané metriky s využitím nástroje Business Intelligence (BI). Pro návrh modelu byl zvolen koncept Balanced scorecard (BSC), představující systém měření a řízení podnikových aktivit. Koncept byl doplněn o studie zabývající se rozšířením BSC pro oblast e-commerce. Tyto zdroje posloužily primárně jako inspirace. Hlavní podněty vzešly z konzultací se zástupci společnosti Internet Mall. Cíl praktické části byl realizován na třech vybraných metrikách uplatněním BI analýzy. Byl prezentován jak postup technické implementace modelu metrik, tak konečný výsledek celého snažení, analytické reporty pro vedení společnosti.
Vliv implementace odlišných marketingových strategií na hodnotu firmy
Táborský, Michal ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V diplomové práci se zabývám problematikou oceňování podniku v návaznosti na implementaci různých marketingových strategií. První část je věnována teorii oceňování podniku a marketingové strategii. V druhé části se snažím aplikovat teoretickou část na praktickém příkladu firmy Benzina, spol. s r.o. Výsledkem práce je ocenění firmy Benzina po aplikování dvou různých marketingových strategií a porovnání těchto hodnot.
Ahold - analýza společnosti a jejího působení na českém trhu
Táborský, Michal ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V mojí práci se soustředím na popis firmy Ahold a jejího působení na trh České republiky. V první části se zabývám historií a strukturou firmy, dále pak hodnotím aspekty trhu ČR v době, kdy na něj firma Ahold vstupuje. V práci zkoumám i nákupní atmosféru provozoven Albert a Hypernova. Reakce typických zákazníků firmy na její atmosféru jsem zpracoval formou dotazníku, který mi spolu se SWOT analýzou a finanční analýzou pomáhají zjistit stav firmy v konkurenčním prostředí. V závěru hodnotím silné a slabé stránky firmy a z příležitostí a hrozeb v rámci trhu ČR se snažím pro firmu navrhnout optimální řešení do budoucna.

Viz též: podobná jména autorů
1 Táborský, Matyáš
2 Táborský, Milan
1 Táborský, Miloš
4 Táborský, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.