Název: Vliv implementace odlišných marketingových strategií na hodnotu firmy
Překlad názvu: Effect of implementation of different marketing strategies on firm value
Autoři: Táborský, Michal ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Benzina; hodnota; marketing; oceňování; podnik; strategie; Benzina; company; marketing; strategy; valuation; value

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25521

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74540


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet