Název:
Vliv implementace odlišných marketingových strategií na hodnotu firmy
Překlad názvu:
Effect of implementation of different marketing strategies on firm value
Autoři:
Táborský, Michal ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V diplomové práci se zabývám problematikou oceňování podniku v návaznosti na implementaci různých marketingových strategií. První část je věnována teorii oceňování podniku a marketingové strategii. V druhé části se snažím aplikovat teoretickou část na praktickém příkladu firmy Benzina, spol. s r.o. Výsledkem práce je ocenění firmy Benzina po aplikování dvou různých marketingových strategií a porovnání těchto hodnot.In my diploma thesis I focus on valuation of the firm after implementing various marketing strategies. The first part of my thesis introduces the theory of firm valuation and marketing strategies. In the second part I apply the theory on a practical example of Benzina Ltd. The result of my thesis is the value of the firm Benzina after implementing two different marketing strategies and their comparison.
Klíčová slova:
Benzina; hodnota; marketing; oceňování; podnik; strategie; Benzina; company; marketing; strategy; valuation; value
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25521