Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 148 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rekonstrukce železniční tratě Olomouc - Šumperk v km 19,695 - 22,7 včetně technologie prací
Blaňková, Monika ; Wrana, Radim (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem úpravy geometrických parametrů koleje a rekonstrukcí železničního svršku na trati Olomouc – Šumperk v úseku km 19,695 – 22,700. Při rekonstrukci je potřeba řešit železniční přejezdy podle platných předpisů a obnovu odvodnění tratě. Cílem práce je také rekonstrukce nástupiště Troubelice zastávka a návrh nové zastávky Troubelice – střed. Součástí práce je i provedení technologie práce.
Studie rekonstrukce železniční stanice Prostějov hl.n.
Raif, Lukáš ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce byla rekonstrukce železniční stanice Prostějov hl. n. Byla navržena nová nástupiště a přístup na nástupiště tak, aby vyhovovala pohybu osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Dále bylo nově navrženo uspořádání kolejí a kolejová rozvětvení. Součástí práce bylo také odvodnění železniční stanice a návrh železničního svršku a spodku.
Metodika navrhování ukončení kusých kolejí
Guziur, Petr ; Týfa,, Lukáš (oponent) ; Kohout,, Martin (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Práce se zabývá navrhováním ukončení kusých kolejí a soustředí se zejména na navrhování pohyblivých zarážedel. Do rozhodovacího procesu ukončení kusé koleje vstupuje řada faktorů, mezi které patří hlavně poloha kusé koleje ve stanici, úroveň zabezpečení, prostorové možnosti, počet a skladba vlaků, které na kusou kolej pravidelně zajíždějí a další. Z rešeršní části této práce vyplývá, že právě pohyblivá zarážedla jsou vhodná a v zahraničí preferovaná, pro ukončení kusé koleje. Z tohoto důvodu je tomuto typu zarážedla věnována pozornost s důrazem na popis postupu návrhu. Součástí práce je návrh výpočetního programu s využitím tabulkového editoru a jazyku Visual basic pro usnadnění návrhu pohyblivého zarážedla. V rámci návrhu jsou popsány vybrané faktory, které návrh zarážedla nejvíce ovlivňují.
Vývoj kvality koleje
Peňázová, Gabriela ; Volejník, Miloslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vývojem kvality koleje v čase. V první části práce je popsán současný systém měření a vyhodnocování kvality koleje. Druhá část práce aplikuje popsaný systém na traťový úsek dvoukolejné celostátní tratě Hodonín-Rohatec. V programu MATLAB jsou vyhodnocena data z měření SŽDC a následně porovnána s proběhlými pracemi na trati. Pro vybrané úseky jsou stanoveny exponenciální a lineární funkce vývoje kvality parametru podélná výška koleje a hodnotí možnost využití vypracované analýzy pro predikci vývoje kvality koleje.
Rekonstrukce železniční stanice Jeseník
Francová, Aneta ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce „Rekonstrukce železniční stanice Jeseník“ řeší vybudování nástupiště vhodného pro pohyb osob s omezenou schopností pohybu a orientace dle platné legislativy. V práci jsou navržena poloostrovní nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Rovněž je v diplomové práci navrženo zvýšení rychlosti, rekonstrukce železničního svršku a železničního spodku a je navrženo odvodnění stanic.
Rekonstrukce železniční stanice Dluhonice
Dulák, Michal ; Vacek, Josef (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá rekonštrukciou železniční stanice Dluhonice. Jej cieľom je návrh stanice tak, aby vyhovovala provozu a požiadavkom správce. Súčasťou práce sú úpravy železničného svršku, spodku a systému odvodnenia stanice.
Výluky kolejí na železničních drahách
Gelová, Zuzana ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou a stanovením nákladů na konkrétní proběhlou výluku podle nové metodiky. Práce se zabývá podrobným vyčíslením nákladů na náhradní dopravu, rozborem vlivů výluky na okolní prostředí a rozborem dalších faktorů. V první kapitole je popsána oblast železniční dopravy, zejména pojmy a zákony týkající se výluk na železničních tratích. Druhá kapitola popisuje současný stav, seznámíme se s předpisy a postupy pro provádění výluk dle SŽDC.V třetí kapitole jsou představeny cíle mé bakalářské práce. Ve čtvrté kapitole je popsán princip fungování nové metodiky. Pátá kapitola se skládá z výpočtů a vyčíslení všech alternativ námi stanovené výluky. Na závěr jsou vyhodnoceny výsledky jednotlivých nákladů pro všechny varianty námi zvolené výluky. Shrnuté poznatky jsou použity pro určení lepší varianty výluky.
Technologie rekonstrukce traťového úseku Odbočka Skály - Praha-Horní Počernice
Gilligová, Kristýna ; Staněk, Lukáš (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem technologických postupů rekonstrukce tratě Odbočka Skály – Praha-Horní Počernice. Cílem práce je navrhnout variantní řešení technologických postupů. V rámci práce jsou zpracovány harmonogramy dvou variant lišících se v technologii odtěžení kolejového lože. Součástí práce je popis technologie výstavby a použitá mechanizace.
Porovnání technologií podbíjení koleje
Bombera, Jan ; Hartmann, Miroslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením upravené technologie podbíjení koleje a jejím porovnáním s nyní používanou technologií na základě měření geometrických parametrů koleje a jejího svislého sedání na zkušebním úseku, který byl vytvořen na dvoukolejné trati Břeclav – Přerov v blízkosti zastávky Rohatec, kde byla jedna traťová kolej v rámci pravidelných údržbových prací podbita stávajícím postupem a druhá upravenou technologií. Úprava technologie spočívá v aplikaci zvýšeného počtu záběrů podbíjecích pěchů, čímž dojde k vytvoření větší a více zhutněné štěrkové lavičky pod pražcem. Cílem práce je ověřit, zda je při upravené technologii podbíjení rychlost rozpadu geometrických parametrů koleje menší, díky čemuž by byla možnost prodloužit údržbové cykly při dodržení provozních odchylek koleje a bezpečnosti provozu.
Rekonstrukce železniční tratě Branná - Ostružná včetně technologie prací
Raif, Lukáš ; Burda, Petr (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem úpravy geometrických parametrů koleje a rekonstrukcí železničního svršku trati Mikulovice – Hanušovice v úseku km 15,350 – 17,847. Úsek začíná za přejezdem s pozemní komunikací číslo II/369 mezi stanicemi Branná a Ostružná a končí výhybkou č. 5 v železniční stanici Ostružná. Při rekonstrukci je potřeba také vyřešit železniční přejezdy podle platných právních předpisů a dále je potřeba řešit také obnovu odvodnění tratě. Součástí práce bude i provedení technologie práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 148 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
25 SVOBODA, Radek
9 SVOBODA, Richard
1 SVOBODA, Rudolf
25 Svoboda, Radek
6 Svoboda, Radim
15 Svoboda, Radovan
2 Svoboda, Robert
3 Svoboda, Robin
2 Svoboda, Rodan
7 Svoboda, Roman
2 Svoboda, Rostislav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.