Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Didaktická příprava budoucích učitelů základních škol
Suchá, Miroslava ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
Cílem mé práce je zjistit, zda studenti a začínající učitelé jsou vybaveni dovedností stanovit si výukový cíl. V teoretické části píši o změnách v českém školství, zejména pak o novém pojetí základního vzdělávání, zabývám se problematikou didaktické přípravy, vymezuji základní pojmy z didaktické terminologie a popisuji základní přístupy ke školnímu vzdělávání. Hovořím o pedagogických dovednostech, přičemž se podrobně zabývám stanovením výukových cíl. V empirické části práce zjišťuji, zda kvantita a kvalita didaktické přípravy v rámci vysokoškolského studia odpovídá skutečným potřebám začínajícího pedagoga. Za použití kombinace dvou exploračních metod dotazníku a rozhovoru zkoumám, zda začínající učitelé vstupují do školské praxe dostatečně vybaveni zejména dovedností stanovit si výukový cíl. V závěru diplomové práce popisuji výsledky výzkumu. Zamýšlím se nad úrovní pedagogických dovedností budoucích učitel a jejich začínajících koleg. Diskutuji nad otázkami poskytnutí lepší praktické přípravy. Klíčová slova: didaktika, didaktická připravenost, kompetence učitele, výukový cíl.
Didaktická příprava budoucích učitelů základních škol
Suchá, Miroslava ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
Cílem mé práce je zjistit, zda studenti a začínající učitelé jsou vybaveni dovedností stanovit si výukový cíl. V teoretické části píši o změnách v českém školství, zejména pak o novém pojetí základního vzdělávání, zabývám se problematikou didaktické přípravy, vymezuji základní pojmy z didaktické terminologie a popisuji základní přístupy ke školnímu vzdělávání. Hovořím o pedagogických dovednostech, přičemž se podrobně zabývám stanovením výukových cíl. V empirické části práce zjišťuji, zda kvantita a kvalita didaktické přípravy v rámci vysokoškolského studia odpovídá skutečným potřebám začínajícího pedagoga. Za použití kombinace dvou exploračních metod dotazníku a rozhovoru zkoumám, zda začínající učitelé vstupují do školské praxe dostatečně vybaveni zejména dovedností stanovit si výukový cíl. V závěru diplomové práce popisuji výsledky výzkumu. Zamýšlím se nad úrovní pedagogických dovedností budoucích učitel a jejich začínajících koleg. Diskutuji nad otázkami poskytnutí lepší praktické přípravy. Klíčová slova: didaktika, didaktická připravenost, kompetence učitele, výukový cíl.

Viz též: podobná jména autorů
2 SUCHÁ, Marie
4 SUCHÁ, Michaela
1 SUCHÁ, Milena
1 Suchá, Magdaléna
2 Suchá, Marie
9 Suchá, Martina
4 Suchá, Michaela
3 Suchá, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.