Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  předchozí11 - 18  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Localization of Lyme disease spirochetes \kur{Borrelia burgdorferi} in ticks \kur{Ixodes ricinus}
STRNAD, Martin
Lyme disease is the most common vector-borne infection in the Western world with an annual incidence usually in excess of 100 cases per 100 000 people in temperate areas of the United States and Europe. Same as other infectious diseases, Lyme borreliosis wreaks havoc on the host they have invaded. B. burgdorferi, the causative agent of this disease, circulates among wildlife vertebrate hosts and Ixodes tick vectors but may sometimes infect humans. Its natural enzootic cycle usually occurs as follows: The larval/nymphal stage tick feeds on an infected host. During this engorgement, the spirochetes reach the tick gut and stay confined to it. After the tick molts into the next developmental stage, it finds a second host. The new bloodmeal triggers the spirochetes to multiply within the gut and traverse the gut endothelium in a highly organized manner. They finally disseminate through the hemocoel up to the tick salivary glands and into the new host. We studied whether B. burgdorferi is capable of reaching the tick salivary glands during the first infective feeding period in uninfected ticks.
Employer Branding; influencing student perception by campus management activities
Strnad, Martin ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Budišová, Martina (oponent)
Cílem této diplomové práce je definovat employer branding koncept a jeho vztah ke campus managmentu,tedy aktivitám, které společnosti podnikají za účelem prezentování se studentům. Teoretický výzkum zachycuje marketingovou esenci brandingu a dále jí rozvýjí do rámce employer brandingu. Další výzkum se zaměřil na možné campus management aktivity. V praktické části je zkoumána popularita a efektivita těchto aktivit. K tomuto účelu sloužilo několik studentských průzkumů, rozhovory s odborníky z praxe a vlastní zkušenost autora. Výsledek slouží jako základ pro doporučení úpravy campus management strategie firmy.
Studie možností využívání místních obnovitelných zdrojů energie s přihlédnutím k technologii sklizně a využití rychle rostoucích dřevin
Strnad, Martin ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Jílek, David (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou rychle rostoucích dřevin (RRD). Cílem práce bude vytvoření přehledu podmínek, jež omezují či podmiňují vytváření dodavatelsko odběratelských vztahů (potažmo klastrů), zaměřených na využívání místních obnovitelných zdrojů energie. Teoretická část bude zaměřena na sklizeň RRD a jejich potenciální využití. Praktická část obsahuje názory zástupců různých oblastí. Součástí praktické části bude výpočet hektarové náročnosti a počátečních nákladů při zakládání RRD v obci Smilovy Hory. Na závěr budou poznatky shrnuty a zhodnoceny.
Zvláštnosti podnikatelského prostředí, obchodní a kulturní zvláštnosti Mosambiku
Strnad, Martin ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je vytvoření souhrnu informací o Mosambické republice, s hlavním zaměřením na podnikatelské prostředí a kulturní a obchodní zvláštnosti. První část práce shrnuje informace o geografii, historii, demografii, politice a hospodářství. Druhá kapitola analyzuje podnikatelské prostředí, přítomné investiční hrozby a příležitosti. Třetí část popisuje obchodní a kulturní zvláštnosti, relevantní pro potencionální obchodníky a návštěvníky. Poslední kapitola analyzuje vztahy mezi ČR a Mosambikem. Součástí práce je i obrazová příloha.
Principy multilevelmarketingu a přímého prodeje
Strnad, Martin ; Slabá, Marie (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Teoretická část se zabývá multilevel marketingem, principy, na kterých stojí a odlišnostmi od přímého prodeje. Dále se zaměřuje na pyramidové hry, analyzuje rozdíly mezi pyramidovými hrami a multilevel marketingem a poukazuje na důvody nelegálnosti pyramidových her. Praktická část se věnuje společnosti Amway Corporation, na její historii a soudní spor, kterým prošla. Poté jsou zde analyzovány principy multilevel marketingu ve společnosti, představeny produktové řady společnosti a její česká pobočka.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   předchozí11 - 18  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 STRNAD, Marek
15 STRNAD, Martin
2 STRNAD, Milan
3 Strnad, Marek
7 Strnad, Matěj
5 Strnad, Michal
2 Strnad, Milan
11 Strnad, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.