Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dramatická a hudební improvizace jako prostředek v rozvoji osobnosti dítěte na 1.stupni ZŠ
Strejčková, Michala ; Tichá, Alena (vedoucí práce) ; Váňová, Hana (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám propojení dramatických a hudebních prvků na základě improvizace a tím, jaký mají vliv na rozvoj osobnosti dítěte na 1. stupni základní školy. V první kapitole teoretické části se věnuji dramatické výchově, vymezení pojmu, obsahu, cílům a principům dramatické výchovy. Ve druhé kapitole se věnuji hudební výchově, jejím cílům a hudebním činnostem (vokální, instrumentální, hudebně-pohybové a poslechové). V kapitole hudebně-dramatická výchova pojednávám o propojení těchto dvou výchov prostřednictvím improvizace, jako prostředku pro rozvoj osobnosti. V teoretické části také píši o komunikaci a vymezuji období mladšího školního věku dítěte. Praktická část je zaměřena na experimentální výzkum dvou skupin mladšího školního věku s různým hudebním zaměřením. Skládá se z charakteristiky skupin dětí, popisu průběhu experimentu, analýzy, porovnání práce skupin a závěrečného hodnocení. Předmětem výzkumu bylo propojení prvků dramatické a hudební výchovy se zaměřením na improvizaci v mimoškolní činnosti dětí mladšího školního věku. Cílem výzkumu bylo zjistit jak hudební a dramatická improvizace přispívají k rozvoji osobnosti žáka na 1. stupni ZŠ (tzn. posílení osobnosti dítěte, rozvoj sebepojetí a sociálních dovedností, rozvoj fantazie a představivosti, rozvoj hudebnosti v tvůrčím hudebně-...

Viz též: podobná jména autorů
1 STREJČKOVÁ, Markéta
3 STREJČKOVÁ, Monika
2 Strejčková, Martina
3 Strejčková, Michaela
1 Strejčková, Miroslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.