Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparativní obsahová analýza vybraných vydání gay magazínů LUI a Attitude
Snížek, Michal ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Existuje nespočet prací, které se věnují stereotypnímu zobrazování menšin včetně gayů ve zpravodajství a médiích obecně. Dosud ovšem neexistuje práce, která by definovala rysy mediální produkce komunity, konkrétně charakteristické rysy gay magazínů. Tato práce analyzuje z obsahového kvantitativního i kvalitativního hlediska dva life stylové časopisy určené homosexuálům - český LUI a britský Attitude. Na jejich příkladě je jednak popsána reklama, která se v nich objevuje, poměr gay a ne-gay značek. Dále jsou také identifikovány rubriky, které se v nich objevují nejčastěji a v největší míře a také ty, kterým se magazíny věnují jen okrajově či zřídka. Práce je také doplněna o dotazníkové šetření mezi cílovou skupinou, tedy gayi, které nabízí k výsledkům analýzy nový úhel pohledu. Práce si také pokládá otázku, nakolik jsou články a obsah magazínů spojeny se sexem. Její výsledky pak mohou být použity jako základ pro další genderové analýzy nebo sloužit jako podklad pro stavbu nového gay magazínu na českém trhu.
Společenská odpovědnost firem - případová studie Skupiny ČEZ a jejích CSR aktivit v letech 2009 - 2010
Snížek, Michal ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Práce mapuje problematiku konceptu společensky odpovědné firmy na území České republiky. V úvodu je koncept společensky odpovědné firmy zasazen do historického rámce. Na základě různých teoretických přístupů je vymezen rozsah společenské odpovědnosti firmy a následně jsou definovány i její základní složky. Každá z těchto složek je později konfrontována s konkrétními kroky a případovými studiemi společnosti ČEZ. Problematika ekonomické a právní složky je rozebrána na příkladech snahy o vyšší zisk a stabilní vývoj, zákaznického přístupu a chování společnosti k zaměstnancům. Sociální složka je rozebrána v souvislosti s charitou a filantropickými aktivitami. Doplňuje je pohled na environmentální otázky. Jednotlivé složky jsou v závěru porovnány se dvěma průzkumy, provedenými v roce 2010 a 2011. Ty odpovídají na otázky, jak vnímají společnost ČEZ obyvatelé České republiky nebo zda považují tuto společnost za společensky odpovědnou. Je zkoumána celková účinnost strategie společensky odpovědné firmy.

Viz též: podobná jména autorů
1 Snížek, Marko
8 Snížek, Martin
2 Snížek, Milan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.