Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití Google Analytics v konkrétní firmě
Founě, Michal ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá měřením návštěvnosti webových stránek elektronického obchodu pomocí hostovaného řešení pro webovou analytiku Google Analytics. Hlavním cílem práce je demonstrace použití nástroje Google Analytics při řešení konkrétního problému spojeného s e-businessem. Použití tohoto nástroje je proto demonstrováno při tvorbě a optimalizaci on-line reklamní kampaně se službou Google AdWords. Pro zpracování práce byla vybrána reálná společnost provozující elektronický obchod.
Analýza vybraných druhů internetové reklamy
Koós, Tomáš ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Práca poskytuje komplexný prehľad o problematike internetovej reklamy so zameraním predovšetkým na jej jednotlivé druhy. Priblížuje postavenie Internetu v marketingovom prostredí, zmeny ktoré priniesol. Popisuje základné druhy internetovej reklamy, ich najčastejšie používané formy a ich postavenie na trhu ČR a vo svete. Vývoj výdajov na internetovú reklamu a jej podiel. Podrobne sa venuje virálnemu marketingu a ním prinášaným príležitostiam.
Vliv internetu na konkurenceschopnost firmy
Zapletal, Ondřej ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Tato práce se věnuje vlivu internetu na konkurenceschopnost podniku. V první části definuje pojem konkurenceschopnost a analyzuje vývoj internetu. V dalších částech potom ukazuje dopad internetu na konkurenceschopnost uvnitř podniku, dále ve sféře B2B a nakonec v B2C
Platební systémy a Internet
Krob, Jakub ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Práce představuje analýzu jednotlivých platebních systémů na světe. Dále v této souvislosti popisuje situaci v České republice. Poslední částí práce je analýza jednotlivých internetových obchodů z hlediska nabízených online platebních metod.
Obchodní strategie vybraných internetových obchodů
Chytilová, Kristýna ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Prostředí Internetu se rychle vyvíjí a stává se důležitým prodejním kanálem. Vytváří nové možnosti pro podnikání, které vyžadují specifické obchodní strategie. Aby se každý internetový obchod stal konkurenceschopným, musí dokázat využít výhody Internetu, jako prodejního kanálu (šetří náklady, umožňuje integraci jednotlivých oddělení podniku a efektivní sdílení dat aj.). Pro tyto obchody je také důležité umět nabídnout nové služby a uživatelsky zpříjemňující funkce, které je odliší od ostatních prodejců. Cílem práce je zjistit možnosti firem, které Internet nabízí, popsat specifika internetového obchodování, jeho výhody a nevýhody, analyzovat strategii jednotlivých obchodů na českém a zahra-ničním trhu a vytvořit jejich prognózu do budoucnosti.
Vliv ICT na podnikové procesy (obchodní pohled)
Tsarazon, Alana ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
ICT a jejich vliv na podnikatelské procesy. Využití ICT v podnikání se zaměřením na EU a země OECD. Analýza statistických údajů o ICT v podnikatelských procesech. Praktické využití ICT v podnikových procesech konkrétního podnikatelského subjektu.
Mobil marketing
Engelová, Kateřina ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Mobil marketing - reklama a podpora prodeje prostřednictvím mobilních telefonů. Technologické a kulturní předpoklady vzniku tohoto odvětví. Mobil marketing a marketingový mix, možnosti synergie. Nástroje mobil marketingu - reklamní SMS a MMS, lokační služby, soutěže, ankety a hlasování, věrnostní systémy, mobilní obsah. Subjekty mobil marketingu. M-komerce. Využití pro podnikové aplikace.
Obchodní využití internetu a intranetu na příkladu konkrétní firmy
Kašpar, Ondřej ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Práce se zabývá analýzou situace vybrané firmy z oboru servisu výpočetní techniky. Rozebírá možnosti, které firma má v oblasti marketingu zejména při jeho plánování a tvorbě komunikačního mixu. Věnuje se přínosům plynoucím z využití intranetu s tím spojenými náklady a v neposlední řadě hodnotí možnosti využití internetu k podpoře obchodních aktivit.
Možnosti využití e-learningu v (obchodní) firmě
Brunnerová, Barbora ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Práce popisuje co je to e-learning, jeho výhody, nevýhody, vývojové trendy, podrobněji se věnuje simulaci, virtuální třídě, tvorbě e-learningového kurzu, měření efektivnosti e-learningu a jeho využití ve školách. V závěru práce je uveden příklad konkrétního využití e-learningu v jedné firmě.
eGovernment a jeho důsledky pro obyvatele i podniky
Baranová, Petra ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Práce se zabývá elektronickým governmentem a jeho rolí v nově pojaté veřejné správě. Dále hodnotí využívání informačních a komunikačních technologií a rozsah základních on-line služeb eGovernmentu, které jsou dostupné pro podniky a občany. Práce také analyzuje český elektronický government a srovnává ho s novými členskými i kandidátskými zeměmi Evropské unie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 SLABÁ, Jiřina
9 Slabá, Jana
9 Slabá, Jitka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.