Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Sklenář, Jakub ; Uhlík, Radim (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků fotbalového klubu 1.FC Slovácko. Teoretická část je zaměřena na způsob analýzy spokojenosti zákazníka, tedy na marketingový výzkum a s ním spojené pojmy. V praktické části jsou analyzovány a zpracovány získané výsledky dotazníkového šetření a návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků a zkvalitnění poskytovaných služeb.
Podnikatelský záměr
Sklenář, Jakub ; Jirská, Marta (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Bakalářská práce zpracovává téma podnikatelského plánu, který se zaměřuje na založení podnikání v oboru pohostinství. Teoretická část vymezuje typy podnikatelského plánu a jeho strukturu. V praktické části, která je aplikací teorie, je vypracován podnikatlský plán na založení samotného podniku. Bakalářská práce nám přináší návod, jak začít podnikat v oblasti pohostinství.
Podnikatelský záměr
Sklenář, Jakub ; Jirská, Marta (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Bakalářská práce zpracovává téma podnikatelského plánu, který se zaměřuje na založení podnikání v oboru pohostinství. Teoretická část vymezuje typy podnikatelského plánu a jeho strukturu. V praktické části, která je aplikací teorie, je vypracován podnikatlský plán na založení samotného podniku. Bakalářská práce nám přináší návod, jak začít podnikat v oblasti pohostinství.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Sklenář, Jakub ; Uhlík, Radim (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků fotbalového klubu 1.FC Slovácko. Teoretická část je zaměřena na způsob analýzy spokojenosti zákazníka, tedy na marketingový výzkum a s ním spojené pojmy. V praktické části jsou analyzovány a zpracovány získané výsledky dotazníkového šetření a návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků a zkvalitnění poskytovaných služeb.

Viz též: podobná jména autorů
6 Sklenář, Jan
3 Sklenář, Jaroslav
3 Sklenář, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.