Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systémy paralelních gramatik
Skácel, Jiří ; Horáček, Petr (oponent) ; Meduna, Alexandr (vedoucí práce)
Tato práce definuje kooperující distribuované gramatické systémy založené na E0L systémech namísto bezkontextových gramatik. Zkoumá jejich generativní sílu především vzhledem k ET0L systémům. Připomíná hlavní závěry o CD GS, následně definuje upravené systémy a poskytuje důkazy o síle jednotlivých jejich derivačních módů. Většina módů se silou rovná ET0L systémům, s výjimkou ukončovacího módu, pro který je poskytnut důkaz o větší síle. Prezentováno je několik vysvětlených příkladů nových systémů.
Systémy převodníků
Skácel, Jiří ; Kučera, Jiří (oponent) ; Meduna, Alexandr (vedoucí práce)
Tato práce zavádí systémy zásobníkových převodníků. Základní myšlenka vychází z kooperujících distribuovaných gramatických systémů, které umožňují práci více gramatik na jednom řetězci. Převodníky spolupracují předáváním výsledků svých překladů jako vstupu pro další komponentu. Dále tato práce zkoumá jejich popisnou sílu a ekvivalenci systémů s různými počty komponent. Hlavním závěrem je pak porovnání popisné síly s Turingovými stroji a to s ohledem na jimi definovaný překlad i přijímané jazyky.
Nabídka, poptávka, vliv reklamy
Skácel, Jiří ; Karabec, Jiří (oponent) ; Vykopalová, Hana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o nabídce a poptávce a vlivu reklamy na tyto dvě mikroekonomické veličiny. V práci se zaměřuji na popsání fungování nabídky a poptávky z marketingového hlediska a nikoliv z mikroekonomického pohledu. V teoretické části této práce vysvětlím podstatu marketingu a reklamy, která umí dobře ovlivňovat potřeby a poptávku po zboží a službách. Dále se zabývám marketingovým mixem a komunikačním mixem, který je teoretickým základem pro stanovení marketingových činností pří propagaci služeb a výrobků. V teoretické části nastíním tvorbu komunikační kampaně, protože každá kampaň se musí správně naplánovat, tak aby byla úspěšná. Cílem této diplomové práce je postihnout fungování nabídky a poptávky, a posouzení vlivu reklamy na nabídku a poptávku. Tuto problematiku řeším v praktické části na příkladu realitní kanceláře Dachi, s. r. o., která má sídlo v Olomouci. Prakticky provedu marketingový výzkum kvantitativní metodou a hypotézy budu testovat pomocí testu dobré shody chí kvadrátu.
Systémy převodníků
Skácel, Jiří ; Kučera, Jiří (oponent) ; Meduna, Alexandr (vedoucí práce)
Tato práce zavádí systémy zásobníkových převodníků. Základní myšlenka vychází z kooperujících distribuovaných gramatických systémů, které umožňují práci více gramatik na jednom řetězci. Převodníky spolupracují předáváním výsledků svých překladů jako vstupu pro další komponentu. Dále tato práce zkoumá jejich popisnou sílu a ekvivalenci systémů s různými počty komponent. Hlavním závěrem je pak porovnání popisné síly s Turingovými stroji a to s ohledem na jimi definovaný překlad i přijímané jazyky.
Systémy paralelních gramatik
Skácel, Jiří ; Horáček, Petr (oponent) ; Meduna, Alexandr (vedoucí práce)
Tato práce definuje kooperující distribuované gramatické systémy založené na E0L systémech namísto bezkontextových gramatik. Zkoumá jejich generativní sílu především vzhledem k ET0L systémům. Připomíná hlavní závěry o CD GS, následně definuje upravené systémy a poskytuje důkazy o síle jednotlivých jejich derivačních módů. Většina módů se silou rovná ET0L systémům, s výjimkou ukončovacího módu, pro který je poskytnut důkaz o větší síle. Prezentováno je několik vysvětlených příkladů nových systémů.
Nabídka, poptávka, vliv reklamy
Skácel, Jiří ; Karabec, Jiří (oponent) ; Vykopalová, Hana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o nabídce a poptávce a vlivu reklamy na tyto dvě mikroekonomické veličiny. V práci se zaměřuji na popsání fungování nabídky a poptávky z marketingového hlediska a nikoliv z mikroekonomického pohledu. V teoretické části této práce vysvětlím podstatu marketingu a reklamy, která umí dobře ovlivňovat potřeby a poptávku po zboží a službách. Dále se zabývám marketingovým mixem a komunikačním mixem, který je teoretickým základem pro stanovení marketingových činností pří propagaci služeb a výrobků. V teoretické části nastíním tvorbu komunikační kampaně, protože každá kampaň se musí správně naplánovat, tak aby byla úspěšná. Cílem této diplomové práce je postihnout fungování nabídky a poptávky, a posouzení vlivu reklamy na nabídku a poptávku. Tuto problematiku řeším v praktické části na příkladu realitní kanceláře Dachi, s. r. o., která má sídlo v Olomouci. Prakticky provedu marketingový výzkum kvantitativní metodou a hypotézy budu testovat pomocí testu dobré shody chí kvadrátu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Skácel, J.
2 Skácel, Jakub
13 Skácel, Jan
9 Skácel, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.