Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zvyšování obchodní účinnosti internetového obchodu
Sirový, Miloslav ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce se zabývá zvyšováním obchodní účinnosti internetového obchodu 4RIDERS. Cílem práce je komplexní analýza, zhodnocení a doporučení konkrétních kroků k modernizaci internetového obchodu 4RIDERS z hlediska online marketingových aktivit, strategií a technických řešení. Teoretická část popisuje legislativní a technické požadavky nutné pro provoz internetového obchodu a definuje základní pojmy online marketingu a jeho nástrojů včetně online marketingové strategie See-Think-Do-Care. V praktické části je zpracována situační analýza, analýza a zhodnocení současné online marketingové strategie podle nástrojů Display, SEO, PPC, sociálních sítí, email marketingu a zbožových srovnávačů. Hlavní část práce tvoří návrh nové online marketingové strategie na základě modelu See-Think-Do-Care. Nedílnou součástí práce je analýza a zhodnocení současného technického řešení a doporučení nové e-shopové platformy s ohledem na realizaci navrhnuté online marketingové strategie.

Viz též: podobná jména autorů
4 Sirový, Martin
2 Sirový, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.