Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inkluzivní vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem na základní škole
Schrotterová, Michaela ; Kovaříková, Miroslava (vedoucí práce) ; Syřiště, Ivo (oponent)
Práce se zabývá tématem procesu inkluze na základní škole. V první části práce nalezneme teoretický základ problematiky, tzn. co je inkluze, jaká legislativa se k němu váže a jaké kroky napomáhají k tomu, aby tento proces probíhal co nejúspěšněji. Velká část je následně věnována konkrétně žákům s odlišným mateřským jazykem (zkracováno žák s OMJ). Cílem práce je jednak zjistit, jakým způsobem probíhá přijetí žáka s OMJ do české školy a dále také zhodnotit metody a možnosti, které má škola při tomto procesu. Vedle těchto obecných předpokladů je cílem zjistit, jakým způsobem na příchod žáka - cizince reagují spolužáci a třídní učitel. Výsledky ukazují, že na vybrané základní škole proces přijetí žáka s OMJ probíhá velice dobře. Žáci vnímají spolužačku z jiné země velmi pozitivně a stejně tak se převážně staví k myšlence začleňování žáků- cizinců do českých školy obecně. Paní učitelka je s výkony a průběžným zlepšování této žákyně také velmi spokojená. Žákyně dosahuje dobrých výsledků v procesu vzdělávání, a navíc se velmi dobře začlenila do třídního kolektivu, ve kterém našla přátele. KLÍČOVÁ SLOVA inkluze, žáci, s odlišným mateřským jazykem, základní škola

Viz též: podobná jména autorů
2 Schrötterová, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.