Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Média o médiích 2009 : obsahová analýza Frankfurter Allgemeine Zeitung a Süddeutsche Zeitung
Rydlová, Lucie ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Šícha, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Média o médiích 2009 : obsahová analýza Frankfurter Allgemeine Zeitung a Süddeutsche Zeitung" zkoumá mediální žurnalismus na stranách dvou německých deníků v roce 2009. Na úvod do problematiky mediálního žurnalismu a na přehled německého mediálního systému navazuje praktická část studie. Pomocí metody obsahové analýzy jsou hodnoceny texty týkající se médií podle formulovaných výzkumných otázek.
Německé mediální koncerny na polském tiskovém trhu
Rydlová, Lucie ; Šafařík, Petr (vedoucí práce) ; Vykoukal, Jiří (oponent)
Lucie Rydlová: Německé mediální koncerny na polském tiskovém trhu Abstrakt Práce mapuje činnost německých mediálních koncernů Axel Springer AG a Verlagsgruppe Passau na polském tiskovém trhu. Tato německá vydavatelství využila transformace a uvolnění po roce 1990 a masivně investovala v zemích střední a východní Evropy. V Polsku oba mediální domy vydávaly kromě jiného tituly denního tisku. Axelu Springerovi patří bulvární deník Fakt a v letech 2006-09 vydával seriózní Dziennik, Verlagsgruppe Passau vydávala řadu regionálních deníků (nyní sloučené pod jeden plášť vycházejí už jen několikrát týdně). Vzhledem k historicky zatíženým vzájemným vztahům Polska a Německa byla pozice německého vydavatele na poli názorotvorných médií od počátku nejednoduchá. Tato práce komparuje způsob dobývání polského trhu tištěných médií ze strany zmíněných dvou vydavatelství s ohledem na jejich vstup na trh a rozšiřování obchodní činnosti, na vliv vydavatele na redakční linie, na spory s antimonopolním úřadem, na vztah ke konkurentům a polské politické reprezentaci. Také porovnává mimovydavatelskou činnost a standardy, které firmy dodržují na úrovni mateřské a dceřiné společnosti. Rovněž nabízí vhled do společenské debaty v Polsku i v Německu o možném vlivu "německého kapitálu" na polskou společnost, do níž se s různými cíli...
Německé mediální koncerny na polském tiskovém trhu
Rydlová, Lucie ; Šafařík, Petr (vedoucí práce) ; Vykoukal, Jiří (oponent)
Lucie Rydlová: Německé mediální koncerny na polském tiskovém trhu Abstrakt Práce mapuje činnost německých mediálních koncernů Axel Springer AG a Verlagsgruppe Passau na polském tiskovém trhu. Tato německá vydavatelství využila transformace a uvolnění po roce 1990 a masivně investovala v zemích střední a východní Evropy. V Polsku oba mediální domy vydávaly kromě jiného tituly denního tisku. Axelu Springerovi patří bulvární deník Fakt a v letech 2006-09 vydával seriózní Dziennik, Verlagsgruppe Passau vydávala řadu regionálních deníků (nyní sloučené pod jeden plášť vycházejí už jen několikrát týdně). Vzhledem k historicky zatíženým vzájemným vztahům Polska a Německa byla pozice německého vydavatele na poli názorotvorných médií od počátku nejednoduchá. Tato práce komparuje způsob dobývání polského trhu tištěných médií ze strany zmíněných dvou vydavatelství s ohledem na jejich vstup na trh a rozšiřování obchodní činnosti, na vliv vydavatele na redakční linie, na spory s antimonopolním úřadem, na vztah ke konkurentům a polské politické reprezentaci. Také porovnává mimovydavatelskou činnost a standardy, které firmy dodržují na úrovni mateřské a dceřiné společnosti. Rovněž nabízí vhled do společenské debaty v Polsku i v Německu o možném vlivu "německého kapitálu" na polskou společnost, do níž se s různými cíli...
Média o médiích 2009 : obsahová analýza Frankfurter Allgemeine Zeitung a Süddeutsche Zeitung
Rydlová, Lucie ; Šícha, Jan (oponent) ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Média o médiích 2009 : obsahová analýza Frankfurter Allgemeine Zeitung a Süddeutsche Zeitung" zkoumá mediální žurnalismus na stranách dvou německých deníků v roce 2009. Na úvod do problematiky mediálního žurnalismu a na přehled německého mediálního systému navazuje praktická část studie. Pomocí metody obsahové analýzy jsou hodnoceny texty týkající se médií podle formulovaných výzkumných otázek.

Viz též: podobná jména autorů
6 Rydlová, Lenka
1 Rýdlová, Lada
6 Rýdlová, Lenka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.