Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Stravování a pohybová aktivita na základní škole.
Sauerová, Dana ; Dvořáková, Hana (vedoucí práce) ; Rotková, Hana (oponent)
Tato práce řeší problematiku stravování a pohybové aktivity dětí na základní škole, a to srovnáním dvou kategorií - mladšího a staršího školního věku. Cílem této práce je nejprve zmapovat situaci, zjistit, jaká je úroveň stravovacích návyků a pohybové aktivity a zda se výsledky liší ve vztahu k věku dítěte. Pro zajištění podkladů výzkumného šetření byla vytvořena sada otázek ankety pro žáky, v níž jsem se zaměřila na dva aspekty tohoto tématu - dopolední a polední stravování a volnočasové aktivity s důrazem na pohybovou aktivitu. Hlavním zjištěním je fakt, že děti i rodiče jsou o správných stravovacích návycích i důležitosti pohybové aktivity dobře informováni a i v praxi se je snaží uplatňovat. Výsledkem je pak negativní odpověď na otázku, zda přímo souvisí věk dítěte, resp. vliv rodičů na děti, s kvalitou stravovacích návyků a intenzitou pohybové činnosti. KLÍČOVÁ SLOVA Zdravý životní styl, strava, pohybová aktivita, mladší školní věk, starší školní věk, výživová a pohybová doporučení
Motivace dětí 4. a 5. ročníků k pohybu, pomocí mobilních aplikací
Zemanová, Aneta ; Přibyl, Ivan (vedoucí práce) ; Rotková, Hana (oponent)
4 ABSTRAKT Diplomová práce se věnuje tématu, jak motivovat žáky k pohybu pomocí mobilních aplikací, konkrétně žáky 4. a 5. ročníků základní školy. Teoretická část se zabývá tělesnou zdatností dětí okolo 10 roku života. Popisuje motorický a sociální vývoj dětí mladšího školního věku. Zaměřuje se na specifika školní zralosti a dětských potřeb. Poukazuje na vážnost a důsledky nedostatku pohybové aktivity. Zabývá se také otázkou motivace. Zkoumá volnočasové aktivity pro děti a organizace, které se jimi zabývají. Praktická část zkoumá nejdříve formou dotazníku, kolik svého volného času děti tráví na mobilních telefonech a jaké hry a aplikace využívají. Nabízí seznam pohybových aplikací s metodikou použití a přesahu do školního prostředí. Seznam aplikací slouží pro pedagogy, vychovatel či rodiče, jako návod na aktivní trávení volného času s dětmi, za pomocí moderní technologie. Jednotlivé aplikace byly vyzkoušeny v rámci jedné třídy. Výsledkem je komparace jednotlivých aplikací mezi sebou a vhodnosti či účinnosti jejich použití. KLÍČOVÁ SLOVA pohyb, mobilní aplikace, motivace, volný čas
Škola v přírodě z pohledu učitele
Karasová, Jana ; Kuhnová, Věra (vedoucí práce) ; Rotková, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývá pobytem dětí mladšího školního věku ve škole v přírodě, a to z pohledu učitele. Teoretická část je zaměřena na definování základních pojmů k dané problematice, legislativu a organizaci školy v přírodě. Praktická část se zakládá na dotazníkovém šetření a rozhovorech, jejichž úkolem je zjistit, zda školy v České republice tyto pobyty organizují, a pokud ano, s jakými zkušenostmi se učitelé setkávají. Pokud ne, jaké důvody je k tomu vedou. Cílem diplomové práce je porovnat výsledky šetření a shrnout přínos i negativa, která z těchto pobytů pro učitele vyplývají. Obě části diplomové práce poukazují na náročnost profese učitele při organizování a samotném pobytu ve škole v přírodě. V praktické části jsou rovněž uvedeny konkrétní příklady realizovaných pobytů včetně reflexe zúčastněných učitelů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.