Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití cenové diskriminace na mezinárodních trzích
Rosická, Markéta ; Oklešťková, Sára (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na cenovou diskriminaci vybrané společnosti působící v mezinárodním prostředí. Práce je rozdělena na tři hlavní části. Teoretická část práce popíše klíčové pojmy a charakteristiky nutné k pochopení problematiky související s tématem diplomové práce. Analytická část práce je zaměřená na popis aktuálního stavu společnosti na vybraných zahraničních trzích. V návrhové části práce byla využita metoda vícenásobné regresní analýzy a dále jsou také předloženy možné návrhy a doporučení na cenovou diskriminaci na jednotlivé zahraniční trhy s ohledem na kupní sílu jednotlivých zemí.
Využití cenové diskriminace na mezinárodních trzích
Rosická, Markéta ; Oklešťková, Sára (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na cenovou diskriminaci vybrané společnosti působící v mezinárodním prostředí. Práce je rozdělena na tři hlavní části. Teoretická část práce popíše klíčové pojmy a charakteristiky nutné k pochopení problematiky související s tématem diplomové práce. Analytická část práce je zaměřená na popis aktuálního stavu společnosti na vybraných zahraničních trzích. V návrhové části práce byla využita metoda vícenásobné regresní analýzy a dále jsou také předloženy možné návrhy a doporučení na cenovou diskriminaci na jednotlivé zahraniční trhy s ohledem na kupní sílu jednotlivých zemí.
Návrh marketingového plánu
Rosická, Markéta ; Radvan,, Michal (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje současný stav marketingového plánu společnosti Shine&Shine a vizi nového plánu k rozšíření řady svých produktů a expanzi značky do zahraničí. První část je zaměřena na teoretické hledisko marketingu a marketingového výzkumu. Dále je promítnuta analýza současného stavu společnosti, zejména její nabídky na trhu. Třetí část obsahuje marketingový plán a rozplánování krátkodobých a dlouhodobých cílů k maximalizaci prodeje jednotlivých produktů.

Viz též: podobná jména autorů
1 Rosická, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.