Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Webové stránky určené pro výuku funkcí na střední škole
Richter, Jaroslav ; Robová, Jarmila (vedoucí práce) ; Slavík, Antonín (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití internetu ve výuce funkcí na střední škole. Práce je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá již existujícími internetovými stránkami s tématem funkce. Nalezené stránky jsou stručně popsány a zhodnoceny. Na konci této části je uvedena tabulka s kritérii, podle kterých byly stránky hodnoceny. Druhou část práce tvoří nové webové stránky věnované výuce funkcí. Součástí je zpracování obecných vlastností funkcí, lineárních funkcí, kvadratických funkcí, funkcí s absolutními hodnotami, funkcí exponenciálních a logaritmických, funkcí mocninných a funkcí lineárních lomených. Interaktivní prvky jsou vytvořeny jako JAVA applety. JAVA applety názorně ukazují vliv jednotlivých koeficientů v předpisech funkcí na průběh grafu těchto funkcí. Součástí každé kapitoly jsou také testy, v kterých si student může ověřit nabyté znalosti.
Webové stránky určené pro výuku funkcí na střední škole
Richter, Jaroslav
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití internetu ve výuce funkcí na střední škole. Práce je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá již existujícími internetovými stránkami s tématem funkce. Nalezené stránky jsou stručně popsány a zhodnoceny. Na konci této části je uvedena tabulka s kritérii, podle kterých byly stránky hodnoceny. Druhou část práce tvoří nové webové stránky věnované výuce funkcí. Součástí je zpracování obecných vlastností funkcí, lineárních funkcí, kvadratických funkcí, funkcí s absolutními hodnotami, funkcí exponenciálních a logaritmických, funkcí mocninných a funkcí lineárních lomených. Interaktivní prvky jsou vytvořeny jako JAVA applety. JAVA applety názorně ukazují vliv jednotlivých koeficientů v předpisech funkcí na průběh grafu těchto funkcí. Součástí každé kapitoly jsou také testy, v kterých si student může ověřit nabyté znalosti.
Webové stránky určené pro výuku funkcí na střední škole
Richter, Jaroslav
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití internetu ve výuce funkcí na střední škole. Práce je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá již existujícími internetovými stránkami s tématem funkce. Nalezené stránky jsou stručně popsány a zhodnoceny. Na konci této části je uvedena tabulka s kritérii, podle kterých byly stránky hodnoceny. Druhou část práce tvoří nové webové stránky věnované výuce funkcí. Součástí je zpracování obecných vlastností funkcí, lineárních funkcí, kvadratických funkcí, funkcí s absolutními hodnotami, funkcí exponenciálních a logaritmických, funkcí mocninných a funkcí lineárních lomených. Interaktivní prvky jsou vytvořeny jako JAVA applety. JAVA applety názorně ukazují vliv jednotlivých koeficientů v předpisech funkcí na průběh grafu těchto funkcí. Součástí každé kapitoly jsou také testy, v kterých si student může ověřit nabyté znalosti.
Webové stránky určené pro výuku funkcí na střední škole
Richter, Jaroslav ; Slavík, Antonín (oponent) ; Robová, Jarmila (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití internetu ve výuce funkcí na střední škole. Práce je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá již existujícími internetovými stránkami s tématem funkce. Nalezené stránky jsou stručně popsány a zhodnoceny. Na konci této části je uvedena tabulka s kritérii, podle kterých byly stránky hodnoceny. Druhou část práce tvoří nové webové stránky věnované výuce funkcí. Součástí je zpracování obecných vlastností funkcí, lineárních funkcí, kvadratických funkcí, funkcí s absolutními hodnotami, funkcí exponenciálních a logaritmických, funkcí mocninných a funkcí lineárních lomených. Interaktivní prvky jsou vytvořeny jako JAVA applety. JAVA applety názorně ukazují vliv jednotlivých koeficientů v předpisech funkcí na průběh grafu těchto funkcí. Součástí každé kapitoly jsou také testy, v kterých si student může ověřit nabyté znalosti.
Ekonomická analýza železniční tratě Beroun - Plzeň
Koníček, Ondřej ; Pova, Patrik (vedoucí práce) ; Richter, Jaroslav (oponent)
Bakalářská práce zkoumá význam železniční tratě Beroun -- Plzeň pro základní dopravní obslužnost přilehlých obcí okresů Beroun, Rokycany a Plzeň-město. Klade si za cíl dokázat pomocí relevantních ekonomických, časových a kapacitních ukazatelů klíčový význam této dopravní linky pro dojížďku obyvatel spádového území do významných center. Na poznatky ze zdrojů v teoretické části navazuje jejich konkrétní aplikace v části praktické. V práci je podrobně charakterizován přilehlý region i charakter tratě. Popsána jsou všechna sídla, která železniční trať přímo obsluhuje, nebo pro něž má trať dopravní význam, včetně jejich administrativní příslušnosti, počtu obyvatel a nejvýraznějšího směru dojížďky. Vyzdvižena jsou čtyři základní centra regionu podél trati -- Beroun, Hořovice, Rokycany a Plzeň. Jsou analyzovány náklady na dojížďku z vybraných obcí do těchto center v podobě železničního a autobusového jízdného i v podobě nákladů na individuální automobilovou dopravu. Tyto náklady jsou zkoumány jak pro dojížďku jednorázovou, tak pro dojížďku pravidelnou (měsíční). Hustota provozu na trati je popsána intervaly jednotlivých vlakových spojů a jejich časovou polohou v rámci dne i v rámci dní v týdnu. Rozlišeny jsou osobní vlaky a rychlíky. Kromě cenových nákladů na cestování jsou analyzovány také náklady časové při využití jednotlivých druhů dopravy. Pozornost je také věnována problematice integrovaných dopravních systémů v oblasti -- konkrétně Integrované dopravě Plzeňska a Středočeské integrované dopravě. Analyzovaná data jsou čerpána z tarifních podmínek jednotlivých dopravců (cenové podmínky), z kartografických podkladů (vzdálenosti), z databází Českého statistického úřadu (obyvatelstvo) a z internetových zdrojů věnujících se problematice osobní železniční dopravy (řazení vlaků a kapacita).

Viz též: podobná jména autorů
23 Richter, Jan
2 Richter, Jan,
1 Richter, Jindřich
14 Richter, Jiří
4 Richter, Josef
23 Richter, Ján
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.