Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Bytový dům
Koníček, Ondřej ; Havířová, Zdeňka (oponent) ; Lavický, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je zpracování projektové dokumentace pro provádění stavby bytového domu v obci Uherský Brod. Bytový dům je navržen jako plně podsklepený samostatně stojící objekt se třemi nadzemními podlažími. V každém nadzemním podlaží jsou navrženy dva byty, celkově se tedy v bytovém domě nachází 6 bytových jednotek. V podlaží podzemním se nachází technické zázemí budovy a skladovací prostory. Konstrukční systém nad terénem je navržen zděný z keramických tvárnic HELUZ s kontaktním zateplovacím systémem ETICS, zdivo v suterénu je ze ztraceného bednění. Stropní konstrukce jsou z keramických stropních panelů HELUZ. Zastřešení bytového domu je řešeno plochou jednoplášťovou střechou.
Bytový dům
Koníček, Ondřej ; Havířová, Zdeňka (oponent) ; Lavický, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je zpracování projektové dokumentace pro provádění stavby bytového domu v obci Uherský Brod. Bytový dům je navržen jako plně podsklepený samostatně stojící objekt se třemi nadzemními podlažími. V každém nadzemním podlaží jsou navrženy dva byty, celkově se tedy v bytovém domě nachází 6 bytových jednotek. V podlaží podzemním se nachází technické zázemí budovy a skladovací prostory. Konstrukční systém nad terénem je navržen zděný z keramických tvárnic HELUZ s kontaktním zateplovacím systémem ETICS, zdivo v suterénu je ze ztraceného bednění. Stropní konstrukce jsou z keramických stropních panelů HELUZ. Zastřešení bytového domu je řešeno plochou jednoplášťovou střechou.
Socioekonomický vývoj venkovských oblastí na příkladu okresu Rokycany
Koníček, Ondřej ; Macháček, Jaroslav (vedoucí práce) ; Říhová, Gabriela (oponent)
Cílem práce je identifikovat a charakterizovat prvky rozvoje v podmínkách okresu Rokycany. K naplnění tohoto cíle je území okresu pracovně rozděleno do 4 prostorů. Kromě prostoru městského jsou vymezeny 3 prostory venkovské: příměstský venkov, mezilehlý venkov a odlehlý venkov. Ke zjištění stavu a vývoje v těchto prostorech je využito analýzy různých socioekonomických ukazatelů. Zároveň je provedena klasifikace obcí okresu podle úrovně rozvoje zachytitelné měřitelnými veličinami. Ze závěrů vyplývá, že venkovské oblasti okresu Rokycany vykazují různý stupeň a akceleraci rozvoje. Zatímco prostor příměstského venkova je charakterizován bouřlivou výstavbou, vysokou mírou podnikatelské aktivity a podílem osob s vysokoškolským vzděláním blížícím se úrovni velkých měst, prostor odlehlého venkova vystihuje výrazně nepříznivá věková struktura populace, vysoký podíl osob zaměstnaných v zemědělství, sezónní výkyvy v úrovni nezaměstnanosti, horší úroveň vzdělání obyvatelstva a špatná dostupnost služeb i technická infrastruktura. Přesto však ani jeden z venkovských prostorů okresu nebyl v období let 2009 až 2014 populačně ztrátový. Pro hospodářskou i sociální stabilitu celého území mají rozhodující význam nové závody vybudované převážně za přispění zahraničního kapitálu, které jsou lokalizovány podél rozvojové osy regionu: dálnice D5. Tyto závody mají pozitivní vliv na zaměstnanost, jejich výrazné zaměření na výrobu součástek do automobilů a nižší náročnost na kvalifikaci pracovníků však s sebou přináší hrozby v podobě zranitelnosti ekonomiky okresu.
Ekonomická analýza železniční tratě Beroun - Plzeň
Koníček, Ondřej ; Pova, Patrik (vedoucí práce) ; Richter, Jaroslav (oponent)
Bakalářská práce zkoumá význam železniční tratě Beroun -- Plzeň pro základní dopravní obslužnost přilehlých obcí okresů Beroun, Rokycany a Plzeň-město. Klade si za cíl dokázat pomocí relevantních ekonomických, časových a kapacitních ukazatelů klíčový význam této dopravní linky pro dojížďku obyvatel spádového území do významných center. Na poznatky ze zdrojů v teoretické části navazuje jejich konkrétní aplikace v části praktické. V práci je podrobně charakterizován přilehlý region i charakter tratě. Popsána jsou všechna sídla, která železniční trať přímo obsluhuje, nebo pro něž má trať dopravní význam, včetně jejich administrativní příslušnosti, počtu obyvatel a nejvýraznějšího směru dojížďky. Vyzdvižena jsou čtyři základní centra regionu podél trati -- Beroun, Hořovice, Rokycany a Plzeň. Jsou analyzovány náklady na dojížďku z vybraných obcí do těchto center v podobě železničního a autobusového jízdného i v podobě nákladů na individuální automobilovou dopravu. Tyto náklady jsou zkoumány jak pro dojížďku jednorázovou, tak pro dojížďku pravidelnou (měsíční). Hustota provozu na trati je popsána intervaly jednotlivých vlakových spojů a jejich časovou polohou v rámci dne i v rámci dní v týdnu. Rozlišeny jsou osobní vlaky a rychlíky. Kromě cenových nákladů na cestování jsou analyzovány také náklady časové při využití jednotlivých druhů dopravy. Pozornost je také věnována problematice integrovaných dopravních systémů v oblasti -- konkrétně Integrované dopravě Plzeňska a Středočeské integrované dopravě. Analyzovaná data jsou čerpána z tarifních podmínek jednotlivých dopravců (cenové podmínky), z kartografických podkladů (vzdálenosti), z databází Českého statistického úřadu (obyvatelstvo) a z internetových zdrojů věnujících se problematice osobní železniční dopravy (řazení vlaků a kapacita).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.