Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Informační gramotnost na středních školách: výzkum na obchodní akademii v Táboře a implementace výsledků do praxe
Pfeiferová, Martina ; Vášová, Lidmila (vedoucí práce) ; Černá, Milena (oponent)
Cílem rigorózní práce je zmapování současného stavu informační gramotnosti na středních školách na základě konkrétního průzkumu na Obchodní akademii v Táboře. Úkolem je analyzovat proces efektivní práce s informacemi v souladu s osnovami obchodní akademie a podat výčet informačních dovedností žáků střední školy. Úvodní kapitola by měla podat přehled o základních pojmech týkajících se informační výchovy a vzdělávání. V dalších kapitolách jsou ilustrovány informační dovednosti žáků střední školy na základě dotazníkového šetření, možnosti zapojení informační výchovy do jednotlivých předmětů, spolupráce školy a knihovny, přínos informační výchovy pro žáky střední školy atd. Práce vychází z praktické zkušenosti s výukou informační výchovy na Obchodní akademii v Táboře. Věnuje se také teoretickým aspektům informační výchovy se zřetelem na prostředí středních škol. Rigorózní práce je určena zájemcům o problematiku informační výchovy a zároveň nepatrným pokusem o návrh úpravy vzdělávacího systému v České republice.
Informační gramotnost na středních školách: výzkum na obchodní akademii v Táboře a implementace výsledků do praxe
Pfeiferová, Martina ; Vášová, Lidmila (vedoucí práce) ; Černá, Milena (oponent)
Cílem rigorózní práce je zmapování současného stavu informační gramotnosti na středních školách na základě konkrétního průzkumu na Obchodní akademii v Táboře. Úkolem je analyzovat proces efektivní práce s informacemi v souladu s osnovami obchodní akademie a podat výčet informačních dovedností žáků střední školy. Úvodní kapitola by měla podat přehled o základních pojmech týkajících se informační výchovy a vzdělávání. V dalších kapitolách jsou ilustrovány informační dovednosti žáků střední školy na základě dotazníkového šetření, možnosti zapojení informační výchovy do jednotlivých předmětů, spolupráce školy a knihovny, přínos informační výchovy pro žáky střední školy atd. Práce vychází z praktické zkušenosti s výukou informační výchovy na Obchodní akademii v Táboře. Věnuje se také teoretickým aspektům informační výchovy se zřetelem na prostředí středních škol. Rigorózní práce je určena zájemcům o problematiku informační výchovy a zároveň nepatrným pokusem o návrh úpravy vzdělávacího systému v České republice.
Grey Literature in the Czech Republic
Pejšová, Petra ; Pfeiferová, Martina
Příspěvek popisuje aktivity zaměřené na šedou literaturu v České republice. V příspěvku jsou objasněny vztahy mezi systémy/projekty shromažďujícími šedou literaturu a místo šedé literatury v rámci České digitální knihovny. Specielně se příspěvek věnuje projektu Státní technické knihovny „Digitální knihovna pro šedou literaturu – funkční model a pilotní realizace“.
Plný text: idr-29_1 - Stáhnout plný textPDF
Prezentace: idr-29_2 - Stáhnout plný textPDF

Viz též: podobná jména autorů
2 PFEIFEROVÁ, Mária
2 Pfeiferová, Magdaléna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.