Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 98 záznamů.  začátekpředchozí78 - 87dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace společnosti Driving Academy
Pařízek, Tomáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingová komunikace společnosti Driving Academy Cíle: Cílem práce je představení marketingové komunikace společnosti Driving Academy, s.r.o., shrnutí využívaných komunikačních nástrojů a následné navržení marketingové komunikaci pro rok 2016. Metody: Pro sběr informací byl použit kvalitativní výzkum v podobě deskriptivní případové studie. Studie se skládá z kvalitativních rozhovorů, analýz textů a dokumentů společnosti. Výsledky: Výsledkem této práce je plán marketingové komunikace pro rok 2016. Práce bude poskytnuta společnosti Driving Academy. Klíčová slova: Marketingová komunikace, komunikační mix, kvalitativní výzkum, řízení vozu
Marketingový mix kickboxového klubu Kosagym a návrhy na jeho zlepšení
Moravec, Radek ; Omcirk, Vilém (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový mix kickboxového klubu Kosagym a návrhy na jeho zlepšení Cíle: Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu kickboxového klubu Kosagym a vytvoření návrhů na jeho zlepšení. Využít k analyzování popisných a výzkumných metod, konkrétně marketingového výzkumu zákazníků klubu, interview a sestavení SWOT analýzy. Dále využít výstupy z těchto metod ke zpracování návrhů ke zlepšení marketingového mixu klubu. Metody: K analýze je použita popisná analýza, marketingový výzkum kvantitativního a kvalitativního charakteru s využitím dotazníkové šetření a interview a také situační analýza prostřednictvím SWOT analýzy. Výsledky: Výstupem analýz a marketingového výzkumu jsou konkrétní návrhy na zlepšení jednotlivých složek marketingového mixu. Hlavní návrhy jsou zvětšení a změna struktury počtu nabízených lekcí, slevové zvýhodnění, rozšíření způsobů platby, využití osobního prodeje a direct mailu a elektronizace části procesu poskytování služeb. Klíčová slova: marketing, marketingový výzkum, SWOT analýza, sportovní služby, kickbox
Návrh marketingové komunikace sportovní pomůcky BungyPump
Jelínková, Kristýna ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Návrh marketingové komunikace sportovní pomůcky BungyPump Cíle: Cílem této práce je pomocí získaných dat zanalyzovat a zhodnotit současnou marketingovou komunikaci BungyPump a na základě získaných poznatků vytvořit návrh na zlepšení nové marketingové komunikace. Metody: V rámci zhodnocení marketingové komunikace byly využity metody kvalitativního výzkumu. Konkrétně rozhovor s pomocí návodu, zúčastněné polo-strukturované pozorování a analýza interních dokumentů. Výsledky: Výstupem této práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace BungyPump zahrnující nové komunikační prostředky a zefektivnění těch stávajících. Jedná se především o zvýšení možnosti k vyzkoušení si hůlek prostřednictvím organizovaných procházek. Pro tyto účely byly navrženy nové letáky a webové stránky. Návrh obsahuje i využití nových trendů marketingu a to guerrila marketing. Klíčová slova: komunikační mix, propagace, hloubkové interview, zúčastněné pozorování, sportovní produkt, veletrhy a výstavy
Využití sportovců v televizních reklamách v ČR
Bernardová, Martina ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Využití sportovců v televizních reklamách v ČR Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je prostřednictvím kvalitativních metod zjistit vnímání a názory vybraných spotřebitelů na účinkování současných či bývalých sportovců v televizních reklamách. Metody: Bakalářská práce využívá tří na sebe navazujících kvalitativních metod. První využitou metodou je hloubkový rozhovor pomocí návodu, na který navazuje diskuzní skupina. Toto šetření zahrnuje vzorek 7 respondentů, kteří spadají do generace Y. Poslední částí výzkumu je hloubkový rozhovor s otevřenými otázkami sestaven pro sportovce, který účinkoval v televizní reklamě. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že využití sportovců v televizních reklamách má u respondentů, kteří spadají do generace Y, celkově pozitivní ohlasy. Respondenti od těchto reklam očekávají vhodné spojení sportovní osobnosti s výrobkem či značkou, využívání propagovaného produktu sportovcem, profesionálně vytvořenou reklamní kampaň a ve stejné kvalitě vystupování sportovce před kamerou. Klíčová slova: marketingová komunikace, reklama, komunikační média, sportovní celebrita
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Tenisu Klánovice
Krucká, Tereza ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Tenisu Klánovice Cíle: Hlavním cílem práce je zjistit spokojenost zákazníků s poskytovanými službami sportovním klubem Tenis Klánovice. Dále na základě dotazníkového šetření a zjištěných datech určit nedostatky v nabízených službách a navrhnout řešení, která by vedla ke zlepšení poskytovaných služeb. Metody: Byla použita metoda kvantitativního výzkumu konkrétně dotazník. Dotazování bylo písemné. Proběhl polostrukturovaný rozhovor s předsedou klubu. Bylo provedeno pozorování. Výsledky: Pomocí dotazníkového šetření bylo zjištěno, že jsou zákazníci spokojeni. Ukázalo se ale několik slabých míst v poskytovaných službách, které lze zlepšit. Byla proto navržena opatření, která by tyto nedostatky upravila Klíčová slova:sportovní služby, zákazník, marketingový mix, marketingový výzkum, spokojenost
Péče o klientelu Harmony Wellness Clubu
Svatoš, Vítek ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Péče o klientelu Harmony Wellness clubu Cíle: Cílem bakalářské práce bylo získat názory klientů na fungování daného sportovního centra. Na základě těchto názorů dodat podklady pro vedení klubu, k přesnějšímu ztotožnění managementu s vnímáním a názory klientů. Závěrečným cílem bylo vypracovat podněty, které by na základě analýzy mohly pomoci zdokonalit poskytované služby a zvýšit hodnotu klubového členství. Metody: V této bakalářské práci byla použita metoda písemného dotazování formou tištěných dotazníků a osobního dotazování. Dotazník byl navrhnut tak, aby pomohl nastínit vnímání klubu očima zákazníka, zjistit silné a slabé stránky zařízení z provozní i personální stránky. Východiska jsou znázorněna pomocí grafů a tabulek, doplněné o interpretaci výsledků shrnující stav dané problematiky. Výsledky: V daném klubu klienti nebyli doposud systematicky tázáni, tudíž vedení nedostávalo zpětnou vazbu na fungování klubu od svých návštěvníků. Veškeré změny byly doposud realizovány na základě domněnek managementu. Výzkum dokládá vnímání klubu očima zákazníka. Poukazuje na oblasti služeb, kterých si návštěvník doopravdy všímá, a které jsou pro něj důležité. Výsledky ukazují kritická místa, která se v klubu vyskytují. Interpretace dosavadní péče o členy nenaznačuje dostatečně pestrý a zodpovědně...
Návrh marketingové komunikace relaxačního centra Ostrov ve Strakonicích
Mařík, Michal ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Návrh marketingové komunikace relaxačního centra Ostrov ve Strakonicích Cíl: Cílem je pomocí získaných dat analyzovat současnou informovanost populace Strakonic o relaxačním centru Ostrov ve Strakonicích a na základě výsledků navrhnout novou marketingovou komunikaci relaxačního centra Ostrov ve Strakonicích. Metody: V této práci byly použity metody kvalitativního výzkumu, konkrétněji se jedná o interview (rozhovor podle návodu) a zúčastněné pozorování. Z kvantitativního výzkumu byla využita metoda osobního dotazování. Výsledky: Výsledek této bakalářské práce je návrh marketingové komunikace relaxačního centra Ostrov ve Strakonicích. Návrh, který obsahuje určitá opatření, kterými v době psaní této práce relaxační centrum nedisponovalo. Jedná se především o marketing na sociálních sítí, jejich vzájemné propojení a správa. Obsahem tohoto návrhu je také využití dalších komunikačních nástrojů (rádio, tištěná reklama, plakáty, letáky). Klíčová slova: marketing sportu, marketingová komunikace, interview, relaxační centrum, fitness
Marketingový výzkum spokojenosti absolventů masérských kurzů v Dexter Academy
Svobodová, Barbora ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum spokojenosti absolventů masérských kurzů v Dexter Academy. Cíle práce: Hlavním cílem této práce je získání hodnocení masérských kurzů a služeb v Dexter Academy od absolventů těchto kurzů. Hodnocení bude dosaženo díky výzkumu spokojenosti zákazníků, který je jedním z hlavních úkolů práce. Dalším hlavním úkolem je poskytnout na základě získaných informací Dexter Academy návrhy vedoucí ke zlepšení masérských kurzů a služeb. Metody: Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě písemného dotazování. Výběrový soubor tvoří absolventi masérských kurzů, kteří byli vybráni na základě dostupnosti v době sběru dat. Výsledky: Vyhodnocení výsledků ukázalo několik nedostatků, které v Dexter Academy jsou. Proto byla navržena opatření pro tyto nedostatky, a pokud budou realizována, mělo by dojít ke zvýšení spokojenosti absolventů. Klíčová slova: vzdělávací služby, sportovní služby, dotazníkové šetření, marketingový mix služeb, masáže
Návrh marketingové komunikace outdoorových center Offpark na Šumavě
Mašek, Adam ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Návrh marketingové komunikace outdoorových center Offpark na Šumavě Cíl: Sestavení marketingové komunikace na letní sezonu 2017 na základě získaných dat Metody: V práci byly využity metody kvalitativního výzkumu. Jedná se o interview s manažerem provozu areálů Offpark a osobní zúčastněné pozorování. Výsledky: Výsledkem práce je návrh marketingové komunikace pro areály Offpark na letní sezonu 2017. Jedná se o návrhy marketingových nástrojů, které byly doposud v marketingové komunikaci Offpark používány zřídka, či dokonce vůbec. Mezi nejvýznamnější patří reklama na internetu, eventy a také podpora prodeje. Klíčová slova: Marketing sportu, interview, volnočasové aktivity, outdoor, Šumava, Národní park

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 98 záznamů.   začátekpředchozí78 - 87dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 PECÍNOVÁ, Marcela Ludmila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.