Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 73 záznamů.  začátekpředchozí64 - 73  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vyhodnocení příčin dopravních nehod vozidel městské hromadné dopravy v Brně
Ševčíková, Lucie ; Finstrle, Jiří (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou dopravních nehod prostředků městské hromadné dopravy v Brně. První část práce je zaměřena na rozbor struktury vozového parku Dopravního podniku města Brna, a.s. (dále jen DPMB). Ve druhé části jsou vyhodnoceny dopravní nehody vozidel městské hromadné dopravy dle druhu trakcí a na základě zjištěných výsledků je následně provedena analýza příčin nejčastějších dopravních nehod za účasti vozidel DPMB. V poslední části se diplomová práce zabývá návrhem opatření ke snížení nehodovosti dopravních prostředků DPMB.
Využití dat z řídicích jednotek vozidel při analýze silničních nehod
Švábenský, Petr ; Tylšar, Vladimír (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na využití dat z řídicích jednotek pro analýzu nehod a pojistné podvody. Teoretická část práce se zabývá elektronickými systémy vozidel a jejich řídicími jednotkami, diagnostickými procesy, získávání nehodových dat z řídicích jednotek a potřebností těchto dat při analýze silničních nehod. Praktická část se zaměřuje na získání dat z vozidel poškozených při nehodě, interpretací těchto dat a posouzení jejich užitečnosti pro analýzu nehod. Dále se zaměřuje na postupy a metody, jak postupovat při získávání nehodových dat.
Měření polohy těžiště motocyklu
Vaněček, Michal ; Bradáč, Albert (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se zabývám měřením polohy těžiště motocyklu. V první části práce je vytyčena legislativou týkající se rozdělení motocyklů následované jejich typovým dělením. Zmiňuji zde i obecné způsoby měření těžiště. Ty jsou aplikovány na danou problematiku motorových vozidel. Je vybrán jeden způsob měření polohy těžiště, který je použit pro praktické měření těžiště motocyklu. V praktické části jsou váženy různé typy motocyklů s různým obsazením posádkou motocyklu. Tyto hodnoty jsou zpracovány a následně vypočteny výsledné polohy těžiště u jednotlivých motocyklů. Hodnoty polohy těžiště zjištěné experimentem jsou porovnávány s programem pro analýzu silničních nehod a zjišťována jejich rovnost s tímto programem. V poslední kapitole probíhá vyhodnocení jednotlivých poloh těžiště motocyklů a vliv změny v důsledku obsazení motocyklu.
Měření polohy těžiště jízdních kol
Burda, Ondřej ; Bradáč, Albert (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce s názvem Měření polohy těžiště jízdních kol zachycuje v první části historii a rozdělení jízdních kol, legislativu ČR, která se týká přímo cyklistů, analýzu nehodovosti cyklistů a rozbor metod měření polohy těžiště. Druhá část práce popisuje postup výpočtu polohy těžiště u vybrané metody naklánění a návrh měřicího zařízení. Ve třetí části se zabývá měřením a zpracováním konkrétních hodnot podélných a výškových poloh těžiště pro vybraný vzorek cyklistů na jízdních kolech, které jsou voleny tak, aby se výsledky poloh těžiště v závěru práce vzájemně mohly porovnat s ohledem na využití při znalecké činnosti.
Optimalizace hnacích hřídelí kol přední nápravy vozidla Magma
Kala, Miroslav ; Krejčíř, Pavel (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá optimalizací hnacích hřídelí vozidla MAGMA Alficar, u kterých v extrémních provozních podmínkách dochází k poškození. K analýze hřídele je využita metoda konečných prvků, jež je moderním řešením napjatostně-deformační analýzy v konstruktérské praxi. Rovněž je v této práci provedeno srovnání s výpočtem napjatosti klasickou analytickou metodou a vlastní návrh řešení hřídelí.
Měření hmotnostních parametrů vozidel
Rücker, Jan ; Bradáč, Albert (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se v první části zabývá metodami zjišťování hmotnostních parametrů vozidel, polohou těžiště a měřením momentu setrvačnosti. Ve druhé části se zaměřuje na měření polohy těžiště u vybrané skupiny vozidel Škoda a jejich porovnání mezi jednotlivými vozidly a srovnáním polohy těžiště, které jsou zadané v simulačních programech PC Crash a Virtual Crash.
Využití diagnostických metod pro hodnocení technického stavu vozidel
Skoupý, Petr ; Krejčíř, Pavel (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na využití diagnostických metod při hodnocení technického stavu vozidel. V první části jsem provedl rozdělení jednotlivých metod technické diagnostiky motorových vozidel včetně přístrojového vybavení. Ve druhé části je popsán postup podle metodiky Znaleckého standardu č. I/2005 při oceňování vozidel a dále pak následují konkrétní příklady na vozidlech. Ve třetí části práce je popsán postup oceňování vozidel s využitím diagnostických metod a následují konkrétní příklady na vozidlech. Ve čtvrté části je provedeno porovnání a vyhodnocení výsledků. Na závěr jsou uvedeny možnosti využití technické diagnostiky při oceňování motorových vozidel a možná perspektiva spojení obou metod.
Možnosti využití GPS při analýze silničních nehod
Jokešová, Markéta ; Semela, Marek (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití GPS při analýze silničních nehod. Popisuje historii a strukturu amerického globálního polohového systému (GPS), ruského systému GLONASS a evropského systému Galileo. Dále jsou zde rozděleny GPS přijímače dle možnosti využití. Dále jsou této práci zmíněny metody zpřesňování polohy GPS, a způsoby jakými lze sledovat vozidla s využitím GPS. V praktickém zaměření diplomové práce je provedeno měření s několika druhy navigací a následné porovnání přesnosti naměřených dat se skutečným stavem, kde se automobil v daný okamžik zrovna nacházel a jakou rychlostí jel.
Vliv parametrů a vlastností pneumatik na jízdní dynamiku vozidel
Toufar, Pavel ; Krejčíř, Pavel (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vlivem vlastností a parametrů pneumatik na jízdní dynamiku. V úvodu práce je pojednáno o jízdní dynamice vozidel, důležitosti pneumatik a jejich konstrukci. Druhá část práce je věnována provedení a posouzení vlastního experimentu. Mým experimentem je brzdná zkouška pneumatik různého stavu nahuštění a různých rozměrů. V závěru práce je shrnuta důležitost správného stavu pneumatik.
Možnosti zjišťování vlivu elektronických stabilizačních systémů podvozku na jízdní dynamiku vozidla
Bilík, Martin ; Vémola, Aleš (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi zjišťování vlivu elektronických stabilizačních systémů podvozku na jízdní dynamiku vozidla. V úvodní části je proveden teoretický rozbor jízdní dynamiky vozidel. Dále je proveden popis některých stabilizačních systémů a situací a způsobu jejich řešení pomocí těchto systémů. V kapitole 6.2.1 je popsána metodika praktického experimentu, kterým je možné vliv stabilizačního systému podvozku vozidla na jeho jízdní dynamiku zjistit. V následující kapitole je popsán provedený experiment a jsou interpretovány naměřené hodnoty. V předposlední kapitole je provedena simulace tohoto experimentu pomocí simulačního softwaru Virtual Crash. V poslední kapitole je provedeno vyhodnocení provedeného experimentu a srovnání výsledků s výsledky pomocí simulačních programů při stejných vstupních podmínkách. V závěru jsou shrnuty výsledky této práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 73 záznamů.   začátekpředchozí64 - 73  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Panáček, Vojtěch
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.