Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Most na silnici I/55
Lugerová, Markéta ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením hlavní nosné konstrukce silničního mostu převádějící komunikaci I/55 přes dálnici D1. Práce obsahuje návrh tří variant řešení. Jedna z variant byla vybrána a podrobně zpracována. Práce obsahuje statický výpočet nosné konstrukce, výkresovou dokumentaci a vizualizaci.
Most přes železniční trať
Drašková, Tereza ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh kolmého přemostění železniční tratě ČD Břeclav – Přerov v km 180,287 033.Obsahem práce je návrh konstrukce více pólového dvoukomorového betonového mostu. Zvolená varianta je tvořena dvěma dodatečně předpjatými komorami spojenými deskou. Celková délka 10 pólového mostu je 307,20 m. Výpočet účinků zatížení je proveden pomocí softwaru NEXIS. Posouzení konstrukce je provedeno ručně dle ČSN-EN 1992-1-1. Výpočet je proveden včetně časové analýzy.
Most na silnici I/38
Novotný, Tomáš ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem přemostění údolí na silnici I/38 v části obchvatu obce Havlíčkův Brod. Práce zahrnuje studii přemostění daného území. Ze tří variant byl vybrán k podrobnému posouzení dvoutrámový nosník o čtyřech polích. Nosná konstrukce je navržena jako monolitická, dodatečně předpjatá, betonovaná na pevné skruži bez postupné výstavby. Bylo provedeno posouzení dle mezních stavů použitelnosti a únosnosti. Kromě statického výpočtu jsou součástí práce výkresy a vizualizace mostu.
Most přes místní komunikaci a potok
Večeřa, Jan ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh mostní konstrukce, která převádí silnici I/11 přes Bystrý potok a místní komunikaci mezi Nebory a Oldřichovicemi. Konstrukce je navržena ve čtyřech variantách, z nichž byla vybrána varianta předpjaté jednotrámové konstrukce o čtyřech polích s délkou přemostění 106,6 m. Výpočet účinků zatížení je proveden počítačovým programem Scia Engineer. Posouzení konstrukce je řešeno dle platných evropských norem ČSN EN 1992-1-1. Dále je zpracována přehledná výkresová dokumentace, stavební postup a vizualizace mostu.
Most na rampě křižovatky v Brně
Novotný, Jan ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá řešením půdorysně zakřiveného mostu na rampě v Brně. Navrženou nosnou konstrukcí je spojitý nosník tvořený dvoukomorou. Na tuto konstrukci jsou uvažovány účinky dopravy dle normy ČSN EN 1991-2. Na základě výsledných namáhání je konstrukce dimenzována.
Most na rampě
Otevřel, Rostislav ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením půdorysně zakřiveného silničního mostu, jež je součástí mimoúrovňové křižovatky převádějící směrově rozdělenou komunikaci a tramvajovou trať MHD v Brně. Jsou navrženy 4 varianty příčných řezů, z nichž je vybrán dvoukomorový průřez s obloukově zalomenou spodní deskou, jež by měl příjemně esteticky působit v městském prostředí. Je zpracován statický výpočet a konstrukce je posouzena dle platných evropských norem. Dále je zpracována přehledná a podrobná výkresová dokumentace, postup výstavby a vizualizace mostu.
Most na rampě v Brně
Diviš, Dalibor ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a posouzením půdorysně zakřivené mostní konstrukce komorového průřezu se šikmými stěnami. Objekt je součástí mimoúrovňové křítovatky na VMO Brno. Výpočty jsou prováděny dle aktuálně platných norem ( Eurokódů ). Práce poskytuje základní pohled na problematiku půdorysně zakřivené mostní konstrukce, včetně řešení problému 3D trasování předpínacích kabelů s využitím běžně dostupného softwaru.
Estakáda přes Ostravskou radiálu v Brně
Lerch, David ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu přes Ostravskou radiálu, železnici ČD a komunikaci tramvaje MHD v Brně. Jsou navrženy 4 varianty přemostění, z nichž je vybrána varianta parabolického dvoukomorového nosníku o osmi polích. Práce řeší stavební postup a do statického výpočtu je zahrnut vliv postupné výstavby (časová analýza). Je zpracován podrobný statický výpočet a most je posouzen na mezní stavy pro dočasné i trvalé návrhové situace dle evropských norem - Eurokódů. Je vypracována podrobná a přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Estakáda přes silnici a inundační území
Šťavík, Jakub ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dálničního mostu přes silnici II/434 a inundační území. Z navrhovaných variant byla hlavní nosná konstrukce navržena jako předpjatá dvoutrámová spojitá konstrukce o pěti polích. Zatížení, návrh a posouzení konstrukce bylo řešeno dle platných norem ČSN a EN. Výpočet účinků zatížení je proveden výpočetním programem Scia Engineer 2015. Návrh a posouzení jsou uskutečněny pouze ručním výpočtem. Součástí práce jsou použité podklady, stavební postup, statický výpočet a výkresová dokumentace.
Estakáda přes řeku Bečva
Pidima, Jan ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dálničního mostu o více polích, který převádí dálnici D1 přes řeku Bečvu poblíž města Přerov. Byly vypracovány dvě varianty, ze kterých byla vybrána varianta dodatečně předpjatého komorového nosníku. Statický model a účinky zatížení byly řešeny v programu Scia Engineer 2016.0. Posudky byly počítány ručně podle Eurokódů. Účinky zatížení větrem, nerovnoměrným sedáním podpor a vodorovné účinky od dopravy byly zanedbány.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.