Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problematika dávkování při aplikaci gravitační infúze.
PAVLOVÁ, Šárka
Tato bakalářská práce se věnuje problematice dávkování gravitační infuze. Práce je rozdělena na část teoretickou, která popisuje infuzní terapii, techniky způsobu podání infuzí a invazivní vstupy. Byly stanoveny dva výzkumné cíle: zmapovat rozdíly ve výskytu chyb při dávkování gravitačních infúzí ve vztahu k zaměření oboru ošetřovatelství (chirurgické a interní obory) a zjistit specifika práce sestry při podávání gravitačních infúzí. K prvnímu cíli byla stanovena hypotéza, H1: Existují rozdíly ve výskytu chyb při dávkování gravitačních infúzí ve vztahu k zaměření oboru ošetřovatelství (chirurgické a interní obory). K druhému cíli se vztahují dvě výzkumné otázky, VO1: Jaké jsou zásady podávání gravitačních infuzí? a VO2: Jaké jsou zásadní problémy v oblasti podávání gravitačních infúzí? Výzkumné šetření kvantitativní části proběhlo formou dotazníkové šetření na sociálních stránkách s celkovým počtem 105 respondentů. Výsledky byly graficky zpracovány a doplněny o slovní komentář. Hypotéza byla ověřena pomocí chí-kvadrát testu. U hypotézy H1 vyšel výsledek chí-kvadrát testu p= 1,70 %, který byl srovnán s hladinou významnosti 5 %. Z výsledku tedy vyplývá, že platí HA: Na chirurgickém a interním oddělení nedochází k rozdílnosti ve výskytu chyb v oblasti dávkování gravitačních infuzí. Kvalitativní část výzkumu proběhla formou nestandardizovaného strukturovaného rozhovoru se čtyřmi sestrami, jež pracující na interním nebo chirurgickém oddělení. Tato část sloužila k seznámení se se zásadami podávání gravitačních infuzí a zásadními problémy v oblasti podávání infuzní terapie. Výzkumné šetření ukázalo, že sestry nemají dostatek informací o možnostech výpočtu rychlosti gravitační infuze, anebo jej nevyužívají z důsledku zdlouhavosti nebo složitosti. Tato bakalářská práce může sloužit sestrám jako inspirace pro poskytování kvalitní ošetřovatelské péče o pacienta.
Portfolio profesního rozvoje Šárky Pavlové
Pavlová, Šárka ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Blažková, Veronika (oponent)
Tato bakalářská práce s názvem Profesní portfolio Šárky Pavlové je strukturována do deseti povinných částí. Jednou z částí je strukturovaný životopis autorky. Dále se objevuje esej na téma Volný čas dětí a digitální technologie, kde autorka mimo jiné popisuje negativní dopady digitálních technologií na děti. Další část je věnována knize Odemykání dětského potenciálu. V této bakalářské práci autorka také popisuje profesi pedagoga volného času z hlediska jeho kompetencí. Na závěr hodnotí své studium na Karlově univerzitě. Všechny části autorka vypracovala na základě teoretických poznatků z odborné literatury a dle vlastních zkušeností z praxe. Objevují se zde i její osobní názory a postoje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.