Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza daňových systémů vybraných rozvojových zemí
Přikryl, Jiří ; Láchová, Lenka (vedoucí práce) ; Kouba, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se věnuje daňovým systémům vybraných rozvojových zemí a to především z pohledu potenciálního investora. Pojednává o teoretických aspektech rozvojových zemí, jejich ekonomik a naznačuje také význam přímých zahraničních investic. Ve své hlavní části se zabývá daňovými systémy Indie, Vietnamu a Filipín, s cílem jejich analýzy, deskripce a vzájemné komparace. Celá práce má za cíl přiblížit daňové podmínky ve vybraných zemích možným investorům a na základě komparace daňových systémů mezi sebou a přihlédnutí k přímým zahraničním investicím doporučit nejvhodnější zemi pro investování.
Co-branding platebních karet
Přikryl, Jiří ; Křížek, Tomáš (vedoucí práce) ; Kolman, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi a využitím co-brandingu u finančních institucí. Zaměřuje se především na co-brandované platební karty, s cílem rozebrat současnou situaci na trhu těchto produktů v České republice a nastínit potencionální nové možnosti jeho využití. Teoretická část vymezuje základní pojmy z oblasti brandingu, též co-brandingu, který z něj vychází, a základní informace k platebním kartám, jako produktu, na který je tato marketingová metoda uplatňována. V praktické části je popsán vývoj počtu kreditních karet v České republice v závislosti na ostatních vydaných kartách, jsou rozebrány nabízené co-brandované kreditní karty s ohledem na přínos pro banku, partnera i spotřebitele a nastíněny nové potencionální možnosti využití co-brandingu u finančních institucí.
Strategická analýza
Bartuňková, Alena ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Přikryl, Jiří (oponent)
Cílem předložené diplomové práce je provést strategickou analýzu firmy ELIT CZ, nalézt její silné a slabé stránky, identifikovat příležitosti a hrozby, které na ni mohou čekat ve vnějším prostředí a na základě zjištěných informací definovat strategická doporučení. Práce sestává ze dvou stěžejních částí. V první z nich, nazvané jako teoreticko-metodologická část, jsou vysvětleny postupy a popsána teorie strategické analýzy. Kromě základních definic a vysvětlení souvisejících pojmů jsou nastíněny i nejčastější nástroje strategické analýzy, které jsou využity v druhé, analytické části práce. Postupně jsou provedeny analýzy vnějšího a vnitřního okolí, vnitřních zdrojů a schopností společnosti a SWOT analýza. Analytickou část uzavírají strategická doporučení, která vycházejí z výsledků provedené strategické analýzy
Analýza sortimentu firmy Elit CZ spol. s r. o.
Bartuňková, Alena ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Přikryl, Jiří (oponent)
V této bakalářské práci autorka vychází z teorie týkající se marketingového prostředí, marketingového mixu a sortimentu obchodní firmy, kterou následně aplikuje při analýze sortimentu firmy ELIT. Tato společnost působí v České republice na aftermarketovém trhu jako distributor náhradních dílů na automobily, nákladní vozy a motocykly. Podrobněji je analyzován sortiment náhradních podvozkových autodílů, jsou také uvedeni nejvýznamnější konkurenti ve sledovaném odvětví a na závěr vyvozena doporučení pro firmu ELIT.

Viz též: podobná jména autorů
2 Přikryl, Jakub
21 Přikryl, Jan
1 Přikryl, Jaroslav
4 Přikryl, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.