Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 58 záznamů.  začátekpředchozí49 - 58  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních jednotek v rámci řetězců Ahold a Globus
Zelenková, Darina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá nákupní atmosférou v hypermarketech Albert a Globus v Pardubicích. Teoretická část definuje nákupní atmosféru a její prvky. V další části jsou charakterizovány vybrané obchodní jednotky. V praktické části jsou bodovým hodnocením a marketingovým průzkumem analyzovány prvky nákupní atmosféry těchto prodejen. Nákupní atmosféra je poté v obou prodejnách porovnána a jsou doporučeny návrhy na její zlepšení.
Analýza nákupních podmínek a chování zákazníka ve vybraném městě
Čechová, Markéta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Tato práce se zabývá nákupními podmínkami ve městě Louny a analýzou chování spotřebitelů nakupujících potravinářské zboží v lounských maloobchodních prodejnách. V teoretické části jsou popsány principy řešení maloobchodní sítě, obchodní vybavenost měst a charakterizovány jednotlivé typy maloobchodních jednotek. Dále se práce zabývá vlivy působící na nákupní chování a shrnuje současný trend chování spotřebitele v České republice. Praktická část práce se zaměřuje na popsání maloobchodních jednotek v Lounech a vyhodnocení výzkumu týkajícího se chování lounských spotřebitelů. Výsledky výzkumu jsou v závěru práce srovnány s celorepublikovými trendy nákupního chování.
Marketing strategy of a selected brand
Koišová, Stanislava ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Tématem mé bakalářské práce je "Marketingová strategie vybrané značky". Hlavním cílem mé práce je analyzovat marketingovou strategii módní značky Orsay a následně navrhnout odpovídající zlepšení. Celá práce je koncipována do tří základních bloků. Teoretická část představuje základní teoretická východiska, na které následně aplikuji v praktické části současnou marketingovou strategii značky Orsay. Poslední část tvoří vlastní dotazníkový výzkum, jeho výsledky a navrhovaná opatření a zlepšení, které by mohly dopomoci k nárůstu prodeje a tím i zisků.
Vývoj nákupních možností v Litomyšli a okolí
Kynclová, Lucie ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá zmapováním maloobchodní sítě v Litomyšli a okolí. Cílem je zhodnotit vývoj místních nákupních možností a porovnat provozní typy maloobchodních jednotek (jsou zde specializované prodejny, supermarkety, diskont a v nedaleké České Třebové se nachází hypermarket). V první části práce je definován obchod a jeho funkce. Druhá část popisuje provozní typy (formáty) maloobchodních jednotek. Třetí část charakterizuje Litomyšl prostřednictvím základních ekonomických údajů a poskytuje obraz o její velikosti, poloze, mzdách a míře nezaměstnanosti. V další části jsou zpracovány údaje o prodejnách v Litomyšli, které byly zjištěny na základě vlastního průzkumu. Na začátku kapitoly je vždy v krátkosti popsán maloobchodní řetězec či vlastník prodejny, jeho historie a služby, které poskytuje a poté je charakterizována daná prodejna přímo v Litomyšli. Závěrečná kapitola vyhodnocuje vývoj prodejen v Litomyšli a změny, ke kterým došlo.
Marketingová strategie vybrané společnosti
Gajzurová, Markéta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové strategie produktu cestovního pojištění Allianz pojišťovny, a.s. včetně návrhů a doporučení na její zlepšení. Teoretická část objasňuje a vysvětluje jednotlivé etapy části praktické. Zabývá se tedy problematikou marketingové strategie, marketingového mixu a teorie značky. V praktické části je rozebrán marketingový mix, stanovena analýza konkurence, SWOT analýza a proveden vlastní výzkum pomocí dotazníkového šetření. Na závěr této práce je uvedeno celkové zhodnocení a navržená doporučení.
Slovak-spanish standards
Mikušová, Monika ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Cílem mé práce je shrnutí důležitých a rozhodujících informací o španělské kultuře a jejích hlavních znaků, jejichž znalost představuje výhodu při řešení situací vzájemného setkávání se Španěly.
Německé kulturní standardy
Kučera, Tomáš ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Cílem práce je identifikovat kulturní standardy Německa z české perspektivy. Tyto standardy mohou být definovány jak na základě vlastních zkušeností autora práce s touto kulturou, tak díky realizovaným rozhovorům s těmi, kteří delší dobu v dané kultuře pobývali (pracovně či studovali) či s ní často spolupracují. Popsané kulturní standardy by měly srozumitelně a přehledně poukázat na zásadní odlišnosti obou kultur. Součástí práce by měly být i rady a doporučení pro efektivnější komunikaci s druhou kulturou, ať v rámci obchodních vztahů, z pohledu řízení lidí či týmové spolupráce. Teoretická část práce by měla zahrnovat seznámení s pojmy: národní kultura, sociální interakce, kulturními standardy, kulturní dimenze, interkulturní komunikace, interkulturní komunikační kompetence.
Systém motivace pracovníků ve společnosti TOKOZ a.s.
Blehová, Lucie ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Diplomová práce na téma "Systém motivace pracovníků ve společnosti TOKOZ a.s." se zabývá motivací zaměstnanců se zaměřením na oblasti hodnocení, odměňování a vzdělávání. Praktická část se soustředí na konkrétní společnost, kterou je TOKOZ a.s. a její systém motivace. Dále hodnotí situaci ve společnosti a navrhuje případná opatření, která by mohla přispět k větší spokojenosti zaměstnanců ve firmě.
Vývoj internetu a e-commerce v Číně
Opatrná, Eva ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Cílem bakalářské práce na téma Vývoj internetu a e-commerce v Číně je poskytnout podrobný vhled do prostředí internetu v Číně. Práce je rozdělena do několika částí. V první je přiblížena historie vývoje, druhá popisuje současný stav. Třetí kapitola je věnována analýze úspěchu podnikání na internetu v Číně, poslední kapitola naznačuje možný budoucí vývoj internetu a e-commerce v Číně. Práce se rovněž věnuje politickým a sociálním aspektům, které internet a e-commerce v Číně ovlivňují.
Úloha státní správy a samosprávy v řešení obchodní vybavenosti
Schneider, Jan ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Práce analyzuje možnosti samosprávy a státní správy ovlivnit obchodní vybavenost. Dává do kontrastu tyto možnosti se zájmy a postupy tržních subjektů zabývajících se maloobchodem. Širokou škálu možných interakcí mezi veřejným sektorem a trhem v této oblasti dokládá na konkrétních příkladech z praxe. Tyto příklady zároveň ukazují změny v trendech a struktuře maloobchodní vybavenosti v České republice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 58 záznamů.   začátekpředchozí49 - 58  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Odehnalová, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.