Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 589 záznamů.  začátekpředchozí293 - 302dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového plánu
Rosická, Markéta ; Radvan,, Michal (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje současný stav marketingového plánu společnosti Shine&Shine a vizi nového plánu k rozšíření řady svých produktů a expanzi značky do zahraničí. První část je zaměřena na teoretické hledisko marketingu a marketingového výzkumu. Dále je promítnuta analýza současného stavu společnosti, zejména její nabídky na trhu. Třetí část obsahuje marketingový plán a rozplánování krátkodobých a dlouhodobých cílů k maximalizaci prodeje jednotlivých produktů.
Zinc-Dependent Hydrolases: Structure-Function Study of Glutamate Carboxypeptidase II and Histone Deacetylase 6
Škultétyová, Ľubica ; Bařinka, Cyril (vedoucí práce) ; Obšil, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (oponent)
Proteiny vázající zinek představují přibližně desetinu proteomu a významnou část z nich tvoří hydrolasy závislé na zinku. Tato disertační práce se zaměřuje na biochemickou a strukturní charakterizaci glutamátkarboxypeptidasy II (GCPII) a histondeacetylasy 6 (HDAC6), které jsou členy rodiny metalohydrolas závislých na zinku, a popisuje interakce s jejich přirozenými substráty a inhibitory. GCPII je homodimerní membránová proteasa, která v centrální a periferní nervové soustavě katalyzuje odštěpení glutamátu z neuropřenašeče N-acetyl-aspartyl glutamátu (NAAG) a v tenkém střevě z folátů přijatých v potravě. Tento enzym je spojován s několika neurologickými poruchami a představuje také ideální cíl pro diagnostiku a léčbu rakoviny prostaty. Inhibitory GCPII obvykle nesou skupinu vázající zinek a dále obsahují funkční skupinu specificky rozpoznávanou v S1' místě enzymu (tvořenou glutamátovým zbytkem nebo jeho isosterem). Tyto sloučeniny jsou přirozeně hydrofilní molekuly, což brání jejich průniku přes hematoencefalickou bariéru a znemožňuje inhibici GCPII v centrální nervové soustavě. V této disertační práci představujeme různé strategie zaměřené na záměnu tradičního P1' glutamátového zbytku nevětvenými neproteinogenními aminokyselinami a bioisostery glutamátu. Dále pak sledujeme vliv zavedení...
Návrh marketingového plánu vinařství
Válka, Vojtěch ; Válka, Karel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této práce je vytvoření kompletního marketingového plánu pro vinařství Ing. Karel Válka se zaměřením na branding. Práce se zaměřuje především na vytvoření jednotného komunikačního stylu značky. Vinařství se zabývá výrobou hroznů révy vinné, následnému zpracování, distribucí a propagací. Druhá kapitola je zaměřena na teorii o budování jednotného komunikačního stylu a sestavování marketingového plánu. Třetí kapitola je zaměřena na analýzu současného stavu, následně samotné sestavení „Brand manuálu“ pro vinařství Ing. Karel Válka a následný návod k jeho aplikování do praxe, vzhledem k současnému stavu.
Návrh marketingového mixu společnosti
Zourek, Vojtěch ; Pyrochta,, Václav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na jednotlivé taktické marketingové nástroje, jež společně tvoří marketingový mix. Popisuje vztahy mezi produktem, cenou, distribucí a propagací. Práce obsahuje návrhy na zlepšení současného stavu marketingového mixu společnosti MIKROP ČEBÍN a.s., které vycházejí z teoretických poznatků a provedených analýz.
Návrh marketingového mixu rodinného penzionu
Najman, Zdenek ; Najmanová, Jana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje marketingovému mixu korporace BioGinGo, s.r.o. První část se zaobírá vysvětlením teoretických pojmů a poznatků, které jsou nadále použity v praktické části bakalářské práce. Pro zhodnocení situační pozice korporace byly využity vybrané metody situační analýzy. Pomocí této analýzy budou odhaleny slabá místa korporace a následně pomocí vhodných nástrojů navrhnuta možná řešení. Tyto návrhy by měly zlepšit marketingový stav a obraz společnosti.
Motivační systém technicko–hospodářských zaměstnanců v konkrétní textilní společnosti
Škodová, Michaela ; Myšák, Jiří (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá motivačním systémem technicko-hospodářských zaměstnanců zvolené textilní společnosti. Je zaměřena obzvláště na jejich odměňování. Součástí práce je dotazníkové šetření mezi skupinou těchto zaměstnanců, kde jsou zjištěny možné problémy v jejich celkové motivaci či informovanosti. Výsledkem této analýzy je výstup v podobě návrhů, které přispějí k jejich spokojenosti, a tím k vyšší pracovní výkonnosti.
Marketingový mix vybraného hotelu
Brychta, Ladislav ; Pecková, Jarmila Hnidáková (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současné situace vybraného hotelu, nacházejícího se uprostřed Masarykova okruhu v Brně. Na základě provedených analýz jsou stanoveny návrhy na zlepšení marketingového mixu hotelu. Při zpracování analýzy hotelu se vychází ze získaných teoretických poznatků. Podkladem pro zpracování návrhů na zlepšení marketingového mixu jsou poznatky, které jsou získané na základě uskutečněných analýz.
Marketingový plán pro zábavní park
Hudec, Martin ; Lubasová,, Alena (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový plán pro zábavní park Permonium®, které je otevřené veřejnosti od roku 2012. Práce popisuje inovační prvky, které budou sloužit ke zvýšení atraktivnosti parku a k nárůstu návštěvnosti. V rámci bakalářské práce byl vytvořen podrobný projekt v časovém horizontu tří let, který má docílit požadované expanze v turisticko-zábavním průmyslu.
Návrh marketingového mixu
Rašková, Tereza ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení současného marketingového mixu podniku, který prodává potřeby pro zvířata. Návrh vychází z teoretických poznatků a analýzy současné situace podniku, která zahrnuje i průzkum v oblasti prodeje potřeb pro psy. Návrh byl sestaven tak, aby byl pro podnik proveditelný.
Návrh marketingového mixu potravinářské společnosti
Mrkvová, Adéla ; Milichovský, František (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh marketingového mixu potravinářské společnosti“ je analýza stávajícího marketingového mixu a poskytnutí návrhů na sestavení nového. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. V první z těchto kapitol jsou zpracovány teoretické podklady, týkající se marketingu a jednotlivých složek marketingového mixu. Další kapitola obsahuje obecné informace o společnosti Hamé s.r.o., která je přední českou potravinářskou společností a zpracování potřebných analýz. Na základě těchto analýz jsou v poslední z hlavních kapitol navržena doporučení pro zlepšení problematických oblastí marketingového mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 589 záznamů.   začátekpředchozí293 - 302dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
103 NOVÁK, Pavel
120 NOVÁK, Petr
12 Novák, P.
4 Novák, Patrik
103 Novák, Pavel
103 Novák, Pavel
6 Novák, Přemek
2 Novák, Přemysl
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.