Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vyhodnocení dopadů změn sazeb DPH v České republice
Neradová, Jaroslava ; Stárová, Marta (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o dani z přidané hodnoty, která je významným zdrojem příjmů do státního rozpočtu a zároveň nejrozšířenější daní díky své univerzálnosti. V literární rešerši jsou popsány konstrukční prvky této daně včetně celkového představení daňového systému a také je provedena analýza zákonné úpravy platné v České republice. Na tomto základě je charakterizován systém daně z přidané hodnoty s cílem vymezit základní pojmy a principy nezbytné pro hlubší porozumění problematiky. Pro komplexní pohled práce zachycuje také účtování rozdílných případů týkajících se DPH. Praktická část této práce je zaměřena na historický vývoj sazeb v České republice i v Evropě. Je provedena analýza odvodu daně z přidané hodnoty do státního rozpočtu. Dále jsou ve vlastní práci zpracována konkrétní data ze tří společností, jež jsou plátci DPH. Vliv daně z přidané hodnoty na státní rozpočet je posouzen na základě výsledků z dostupných dat. Také jsou diskutovány možné aspekty, které mohou ovlivňovat podnikatelské subjekty. Závěr práce obsahuje poznatky a postřehy vyplývající ze zkoumané problematiky a subjektivní zhodnocení dopadů změn sazeb DPH v širším rozsahu.
Využití sociálních sítí pro marketing pro malé a střední firmy
Neradová, Jaroslava ; Trčka, Adam (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Tato práce je soustředěna především na marketing v prostředí sociálních sítí a internetu. Je zde popsáno, jak by měli firmy pri vytváření marketingu na sociálních sítích postupovat a jakými pravidly SMO (optimalizace pro sociální média) by se měli řídit. V teoretické části se seznámíme co to vlastně sociální sítě jsou, kdy a za jakých podmínek vznikly a nechybí ani přehled těch nejznámějších, které jsou i blíže specifikovány. Nejvíce se zaměřuji na sociální síť Facebook, který je zřejmě nejpopulárnější a také pro marketing hojně využívaný. Praktická část zahrnuje představení marketingových postupů firmy, kterou jsem si vybrala jako praktický příklad společnosti využívající tuto strategii. Po té následuje analýza jejich současné situace a následné nastínění optimálního řešení pro webové stránky a využití sociální sítě.

Viz též: podobná jména autorů
2 NERADOVÁ, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.