Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  začátekpředchozí21 - 29  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení kvality prostředí Novomlýnského rybníka (k.ú. Nová Bystřice)
NOVOTNÁ, Barbora
Byla sledována sezónní dynamika zooplanktonu, zoobentosu, zastoupení rybí obsádky a hydrochemické a limnologické ukazatele po jednu sezónu, v roce 2014, v lokalitě Novomlýnského rybníka (PP Homolka Vojířov) v blízkosti Nové Bystřice. Podle výsledků byly hodnoceny vlivy podílející se na kvalitě prostředí této malé vodní nádrže. Měření i odběry probíhaly vždy jedenkrát měsíčně od dubna do října (vyjma června) a to v pelagiálu nádrže v jejím nejhlubším místě. Odběr ryb pro stanovení rybí obsádky proběhl jedenkrát, v dubnu téhož roku. Zároveň proběhla dvě měření a odběry na přítoku a odtoku z nádrže. Výsledky tohoto pozorování mohou být užitečné při plánování a managementu vodního hospodaření v nádrži s cílem toto prostředí oživit a popdpořit zastoupení velkého zooplanktonu, hlavně větších filtrujících zástupců rodu Cladocera, který v nádrži chybí.
Stanovení výživné hodnoty granulovaných krmných směsí pro psy
ZNOJ NOVOTNÁ, Barbora
Cílem diplomové práce bylo vyhodnotit výživnou hodnotu kompletních granulovaných krmiv pro dospělé psy v normální zátěži. Bylo vybráno 17 krmiv s ohledem na jakostní kategorii - 7 superpremium, 5 premium a 5 economy. V laboratoři byl stanoven obsah vlhkosti, dusíkatých látek, tuku, vlákniny a popelovin, pro stanovení BNLV (bezdusíkatých látek výtažkových - uhlohydrátů) a metabolizovatelné energie byly použity výpočty. Výsledky analýz byly porovnány s údaji uvedenými na obalu krmiva. Jakostní kategorie byly porovnány mezi sebou. Bylo zjištěno, že u 12 ze 17 krmiv nebyly dodrženy toleranční limity pro deklarovaný obsah živin. Ne všechna krmiva prodávaná na trhu jsou vhodná pro krmení psů, označení superpremium nezaručuje kvalitu krmiva.
Image značky L´Oréal Professionnel v segmentu B2B
Novotná, Barbora ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kolomijcová, Bianka (oponent)
Diplomová práce pojednává o problematice image značky profesionální vlasové kosmetiky L'Oréal Professionnel v segmentu B2B, který je pro tuto značku klíčovým zdrojem příjmů. V teoretické části se zaměžuji na vystvětlení pojmů jako jsou značka, image a identita značky, marketingový mix, marketingová strategie, chování spotřebitele, znalost značky a další. V praktické části se nejdříve věnuji vývoji značky L'Oréal Professionnel, stejně jako vývoji její marketingové strategie a její současné podobě. Dále zkoumám, jaká je skutečná image značky L'Oréal Professionnel a zdali je v souladu s identitou značky. Vzhledem k tomu, že v některých oblastech dochází k rozporu mezi image a identitou značky, navrhuji kroky, které by pomohly image značky L'Oréal Professionnel vylepšit, a to i s ohledem na současnou image dvou přímých konkurentů, a to značek Wella a Schwarzkopf, jejichž image jsem také zahrnula do svého výzkumu.
Anglický kokršpaněl - vztah zbarvení a povahových rysů
ZNOJ NOVOTNÁ, Barbora
Cílem této práce bylo prostudovat dostupné literární zdroje zabývající se zbarvením, povahou a vzájemným vztahem zbarvení a povahových rysů anglického kokršpaněla a vyhodnotit rozdíly povahových vlastností mezi jednotlivými barevnými rázy anglických kokršpanělů chovaných v České republice. Objektem hodnocení bylo 68 anglických kokršpanělů ? 21 černých, 23 zlatých a 24 vícebarevných. Na základě odpovědí jejich majitelů byla hodnocena jejich dominance, agresivita vůči dospělým lidem, dětem i psům, štěkavost, hravost, závislost na majiteli a ničení věcí. Jednobarevní kokršpanělé jsou dominantnější, agresivnější, mírně štěkavější a více závislí na majiteli než kokršpanělé vícebarevní. Vícebarevní kokršpanělé jsou hravější. Věci nejčastěji ničí černí kokršpanělé, nejméně často kokršpanělé zlatí.
Analýza spokojenosti zaměstnanců v ČSOB, a.s.
Novotná, Barbora ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Kozlová, Taťána (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zaměstnanců a jednotlivými faktory, které ji ovlivňují. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část (literární rešerše) je věnována rozboru literatury. Pojednává o různých pojmech a souvislostech, které jsou důležité pro spokojenost zaměstnanců. Praktická část je již zaměřena na konkrétní charakteristiku personálních postupů ve společnosti ČSOB, a.s., které mají zásadní vliv na spokojenost zaměstnanců, jako je systém odměňování, systém motivace, možnosti kariérového růstu, vzdělávání a rozvoje a pracovní vztahy v podniku. Součástí je i sestavení vlastního dotazníku, zpracování a vyhodnocení získaných dat a závěrečná diskuse výsledků.
Zevrubná účetní a právní problematika prodeje podniku
Novotná, Barbora ; Strouhal, Jiří (vedoucí práce) ; Cardová, Zdenka (oponent)
Cílem této práce je poskytnutí komplexního návodu k řešení transakce prodeje a koupě podniku. V obchodněprávní úpravě je kladen důraz na definici podniku a na náležitosti smlouvy o prodeji podniku. V účetní a daňové úpravě je pak řešena z pohledu IFRS účetní metoda koupě/akvizice. Národní úprava je pak rozdělena do několika částí podle návazností na jednotlivé důležité daně, na které by se účetní jednotky měly zaměřit, přičemž problematika daně z příjmů a daně z přidané hodnoty je rozdělena ještě do dalších dvou částí podle prodávajícího a kupujícího. Práce obsahuje i souhrnný příklad a závěrečné shrnutí.
Analýza systému hodnocení pracovníků ve firmě PROF SVAR,s.r.o.
Novotná, Barbora ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Pauknerová, Daniela (oponent)
Práce se zabývá systémem hodnocení pracovníků v podniku, který se věnuje vývoji a výrobě tažných zařízení. Cílem této práce je zejména navržení optimalizačních opatření a případných doporučení vedoucích ke zkvalitnění a zefektivnění této oblasti řízení lidských zdrojů ve společnosti. Navržení možných doporučení vychází z analýzy současného stavu hodnocení zaměstnanců a s ním souvisejících personálních činností v podniku. Teoretická část charakterizuje problematiku motivace k práci, systém hodnocení pracovníků a také rozmísťování, vzdělávání a odměňování pracovníků. Praktická část práce charakterizuje tyto oblasti personální činnosti v dané organizaci. V rámci empirického výzkumu jsou dále zjišťovány postoje k systému hodnocení samotnými zaměstnanci. Výsledky dotazníkového šetření jsou následně využity pro navržení optimalizačních opatření, která umožní zefektivnit systém hodnocení zaměstnanců a podpořit tak jejich pracovní motivaci a pracovní spokojenost.
Marketingová strategie značky Miele
Novotná, Barbora ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Sontag, Darina (oponent)
Práce pojednává o tom, co je to marketingová strategie, jaké má složky a jakým způsobem je vhodné prezentovat a distribuovat ten který produkt. Tento obecný vzor je dále použit pro analýzu současné marketingové strategie značky Miele, která je doplněna o výsledky dotazníkového šetření. Na základě analýzy současné strategie je navržena strategie nová, která má prémiové značce, jako je Miele, pomoci zvýšit tržní podíl i zisky.
Prodej podniku nebo jeho části
Novotná, Barbora ; Martiník, Karel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje prodeji podniku nebo jeho části z hlediska právního, účetního a daňového. Každá ze dvou částí je věnována určité oblasti, přičemž první část práce je věnována prodeji podniku nebo jeho části z právního pohledu. Definuje důležité pojmy, které úzce souvisí s prodejem podniku nebo jeho části tak, jak to uvádí obchodní zákoník a zabývá se právy a závazky kupujícího. Druhá část je zaměřena na prodej a nákup podniku nebo jeho části z pohledu účetnictví a daní, přičemž první kapitola se věnuje dané problematice obecně z hlediska účetních a daňových zákonů. Další kapitola objasňuje prodej a nákup podniku nebo jeho části ve vazbě na daň z příjmů. Následující kapitoly jsou zaměřeny na prodej podniku nebo jeho části ve vazbě na ostatní významné daně v České republice a na jejich dopady na rozebíranou problematiku. Poslední kapitola je shrnutím toho nejdůležitějšího, co by měli prodávající i kupující znát a zařídit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   začátekpředchozí21 - 29  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 NOVOTNÁ, Blanka
27 Novotná, Barbora
6 Novotná, Blanka
5 Novotná, Božena
2 Novotná, Bára
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.