Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh on-line marketingové strategie internetového projektu e2shop.cz
Németh, Petr ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je sestavení on-line marketingové strategie internetového projektu e2shop.cz. Strukturou je rozdělena na tři části. První část slouží k představení teoretických východisek komerčních komunikací s důrazem na on-line prostředí. Druhá část popisuje podstatu a funkcionalitu projektu e2shop.cz. Poslední část obsahuje navrženou on-line marketingovou strategii, která vychází z analýzy externích faktorů pomocí PESTEL schématu, analýzy trhu a analýzy konkurence. Jejich závěry jsou spojeny ve SWOT analýze, která určuje základní východiska on-line marketingové strategie. Součástí strategie je definice cílové skupiny, určení cílů a nástrojů k jejich dosažení. Závěrem je uveden harmonogram implementace a plánovaný rozpočet.
Informační systémy založené na webové platformě
Németh, Petr ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je důkladně představit informační systémy založené na webové platformě s důrazem na produkty, které jsou všeobecně označovány jako SaaS (Software-as-a-service). SaaS jako zcela nový trend v používání podnikových informačních systémů, je práci zkoumán především z ekonomicko-provozního hlediska, přestože hledisku technologickému je také věnována patřičná pozornost. Tato práce prezentuje výhody a nevýhody, které jsou spojeny s užíváním SaaS informačních systémů a následně je srovnává s funcionálně obdobnými systémy, které jsou nasazené pomocí modelu on-premise.

Viz též: podobná jména autorů
4 Németh, Patrik
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.