Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Specifika výuky první pomoci na prvním stupni ZŠ
Melicharová, Radka ; Ehler, Edvard (vedoucí práce) ; Pavlasová, Lenka (oponent)
Název: Specifika výuky první pomoci na prvním stupni základních škol Abstrakt: Tato diplomová práce pojednává o problematice výuky první pomoci na prvním stupni základních škol. V úvodu je popsána motivace, která vedla ke zpracování této tématiky. Za ní následují cíle stanovené pro tuto práci. Teoretická část se věnuje nejprve ve stručnosti školským dokumentům a programům, které se zabývají výukou první pomoci na prvním stupni základních škol. Podrobněji popisuje teoretické základy pro výuku první pomoci, mezi něž řadí definici první pomoci, rozdíl mezi úrazem a nemocí, tísňová volání, materiál využitelný pro poskytování první pomoci, typy úrazů (nemocí) a první pomoc s nimi spojenou, obvazovou techniku a v neposlední řadě i prevenci úrazů. Velmi důležitou kapitolou této části je Didaktický pohled na výuku první pomoci, jejímž cílem je poskytnout užitečné rady pro vytvoření efektivní výuky po stránce organizační a metodické. Stručně popisuje důležité aspekty vyučování, jako jsou výukové cíle, motivace, didaktické zásady vyučování, metody a organizační formy výuky. Následuje empirická část, která si klade za cíl popsat a zhodnotit projekt výuky první pomoci na prvním stupni základní školy ZŠ Ledeč nad Sázavou. Je zde detailně popsána příprava, průběh jarní a letní části i zhodnocení celého projektu. K...
Specifika výuky první pomoci na prvním stupni ZŠ
Melicharová, Radka ; Ehler, Edvard (vedoucí práce) ; Pavlasová, Lenka (oponent)
Název: Specifika výuky první pomoci na prvním stupni základních škol Abstrakt: Tato diplomová práce pojednává o problematice výuky první pomoci na prvním stupni základních škol. V úvodu je popsána motivace, která vedla ke zpracování této tématiky. Za ní následují cíle stanovené pro tuto práci. Teoretická část se věnuje nejprve ve stručnosti školským dokumentům a programům, které se zabývají výukou první pomoci na prvním stupni základních škol. Podrobněji popisuje teoretické základy pro výuku první pomoci, mezi něž řadí definici první pomoci, rozdíl mezi úrazem a nemocí, tísňová volání, materiál využitelný pro poskytování první pomoci, typy úrazů (nemocí) a první pomoc s nimi spojenou, obvazovou techniku a v neposlední řadě i prevenci úrazů. Velmi důležitou kapitolou této části je Didaktický pohled na výuku první pomoci, jejímž cílem je poskytnout užitečné rady pro vytvoření efektivní výuky po stránce organizační a metodické. Stručně popisuje důležité aspekty vyučování, jako jsou výukové cíle, motivace, didaktické zásady vyučování, metody a organizační formy výuky. Následuje empirická část, která si klade za cíl popsat a zhodnotit projekt výuky první pomoci na prvním stupni základní školy ZŠ Ledeč nad Sázavou. Je zde detailně popsána příprava, průběh jarní a letní části i zhodnocení celého projektu. K...

Viz též: podobná jména autorů
2 Melicharová, Romana
3 Melicharová, Růžena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.