Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán podniku
Matoušková, Daniela ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Marie, Marie (oponent)
Diplomová práce řeší problematiku zpracování marketingového plánu pro vinotéku Slovácký sklípek. Teoretickou částí práce je literární přehled, který je zaměřen na deskripci marketingu, marketingového plánu a dalších pojmů, které s touto problematikou přímo souvisí. V literárním přehledu je použita doporučená odborná literatura a také články z webových stránek. Praktická část diplomové práce je zaměřena na zhodnocení současného stavu vinotéky a na formulaci marketingového plánu. Zhodnoceno je makro okolí a mikro okolí společnosti. Definovány jsou silné a slabé stránky a také hrozby a příležitosti, které mohou nastat. Z výše uvedených analýz je zpracována hlavní část práce marketingový plán. V marketingovém plánu je nově formulován marketingový mix, rozpočet, harmonogram jednotlivých činností a kontrola. Produkt, cena, distribuce a propagace jsou navrženy tak, aby vhodně oslovily cílovou skupinu zákazníků. V závěru práce je stanoven harmonogram a implementační plán pro rok 2016, ve kterém jsou popsány jednotlivé marketingové aktivity, a dále je proveden rozpočet výdajů. V poslední části je naplánován systém kontroly realizace jednotlivých činností.

Viz též: podobná jména autorů
1 MATOUŠKOVÁ, Dagmar
1 MATOUŠKOVÁ, Denisa
2 MATOUŠKOVÁ, Dita
1 Matoušková, Dana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.