Název: Marketingový plán podniku
Překlad názvu: The marketing plan of the company
Autoři: Matoušková, Daniela ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Marie, Marie (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cíl; komunikace; marketing; plán; reklama; rozpočet; strategie; vinotéka

Instituce: Česká zemědělská univerzita (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v repozitáři ČZU.
Původní záznam: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=213482

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-259900


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Česká zemědělská univerzita
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-22, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet