Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Úpadek českého seriálu
Hrubý, Tomáš ; Szczepanik, Petr (vedoucí práce) ; MATHÉ, Ivo (oponent)
Práce se zabývá kvalitativním úpadkem české seriálové tvorby po revoluci, konkrétně změnami v autorsko-producentském vztahu, vlivu vstupu komerčních stanic na trh, vývoji situace ve veřejnoprávní televizi a změnám ve způsobu vývoje a produkce seriálové tvorby v porovnání s vývojem v zahraničí. Ve svém textu hledám kořeny a důsledky tohoto úpadku a porovnávám ho jak se socialistickými tak zahraničními seriály z pohledu autorského i producentského. Skrze analýzu produkčních postupů se text snaží pojmenovat zásadní principy ovlivňující kvalitu televizní tvorby a načrtnout možné systémové změny vedoucí k posílení diváckého i mezinárodního potenciálu tuzemské seriálové tvorby.
Perspektiva TV 2020 - Přežije televize, jak ji známe?
Šafer, Kryštof ; MATHÉ, Ivo (vedoucí práce) ; FRIČOVÁ, Kateřina (oponent)
Magisterská práce s názvem Perspektiva TV 2020 - Přežije televize, jak ji známe? popisuje stav ve které se televize nachází v roce 2015 a nahlíží na způsoby, jak se bude vyvíjet v horizontu pěti let, jak se budou vyvíjet jednotlivé demografické skupiny a jejich vztah k televizi. Televize jako médium se proměňuje. Hlavní důraz se klade na zkoumání různých způsobů proměn, tak aby televize obstála v měnící se mediální krajině a přibývající konkurenci především z internetové oblasti. Zkoumá se také proměna diváka, který se stále častěji obrací k jiným variantám sledování obsahu, nicméně, který je životně důležitý pro přežití i tak silného média jako je právě televize.
Televize na internetu pronikání televizního obsahu na web a je ho transformace pro internet
Vlach, Jiří ; POSPISZYL, Tomáš (vedoucí práce) ; MATHÉ, Ivo (oponent)
Disertační práce se zaměřuje na webový seriál jako derivát televizního obsahu pronikajícího na internet.
Programová skladba médií verejnej služby
Badač, Peter ; MATHÉ, Ivo (vedoucí práce) ; MYSLÍK, Václav (oponent)
V práci sa zaoberám programovou skladbou médií verejnej služby. Na príklade Českej televízie, írskej RTÉ a fínskej YLE sa snažím demonštrovať súčasné trendy v programingu, vývoji nových programov a formátov ako aj vzťahu médií verejnej služby k novým médiám. Vrámci programingu sa práca zaoberá žánrami, ktoré sú vysielané médiami verejnej služby, v oblasti vývoja nových programov popisuje proces vývoja projektov v spomínaných inštitúciách ako aj analzyuje momentálne programové smerovanie médií verejnej služby. Práca tiež mapuje súčasnú trendy v európskych verejných televíziách a naznačuje možný vývoj vo oblasti programu a nových médií.
Digitalizace v rámci České televize
Vácha, Pavel ; Mathé, Ivo (vedoucí práce) ; Myslík, Václav (oponent)
Práce popisuje vlivy procesu digitalizace šírení terestrického televizního signálu na Ceskou televizi jako televizi verejné služby. Úvod prináší základní vysvetlení pojmu digitalizace a historii digitalizace televizní výroby, jako predstupne digitalizace terestrického šírení televizního signálu. V první kapitole je uvedena strucná historie televize a televizního trhu v Ceskoslovensku a Ceské republice, která znací i stav trhu pred zapocetím procesu digitalizace šírení televizního signálu. V další cásti je prehled právního rámce procesu a technologické rešení. V kapitolách venovaných dvema novým programovým okruhum, jejichž vznik je umožnen zmenou šírení signálu, je v souvislostech popsán jejich vznik a zhodnoceny první roky vysílání. Dále se práce zabývá problematikou vzniku nových soukromých televizních stanic a jejich vlivem na Ceskou televizi. V záveru je analyzována sledovanost, jako jeden z ukazatelu úspešnosti a trendu, které proces digitalizace na trhu nastolil a prezentována úvaha nad budoucím vývojem na televizním trhu nejen z pohledu Ceské televize.
Marketing divadla
Sulženko, Jiří ; Dvořák, Jan (vedoucí práce) ; Mathé, Ivo (oponent) ; Krofta, Josef (oponent)
Tato práce by neměla být marketingovou příručkou, návodem, jak dělat "dobrý divadelní marketig". Jejím cílem je pohlédnout za základní marketingové kategorie směrem k trendům, současnému vývoji, a to jak v technikách marketingové komunikace, tak v trendech diváckých preferencí a životního stylu diváků. Měla by tak pomoci lépe pochopit změny, které se za posledních několik let v oblasti marketingu udály. A zároveň shrnout zásadní témata marketingu a marketingové praxe.
Současný tanec v televizním vysílání
Párová, Karolína ; Mathé, Ivo (vedoucí práce) ; Kubicová, Ivanka (oponent)
Práce se zabývá fenoménem tance v televizním vysílání s důrazem na současný tanec, který je zde vnímán jako forma umělecké výpovědi (práce se nezaměřuje ne zábavnou funkci tance). Cílem práce bylo nejenom zmapovat historické potýkání tance s televizním vysíláním, které probíhalo od úplných počátků televize, ale především poukázat na možnosti, jakými se dnes dá pracovat s tancem na obrazovce, a poskytnout argumenty podporující tezi, že současný tanec na obrazovce může být strhující záležitostí. Podstatnou součástí práce je analýza současného stavu v České republice a naznačení východisek pro producenty tak, aby se i český divák v budoucnu tance na obrazovce dočkal.
Postavení audiovizuálního průmyslu v ekonomickém systému České republiky
Čermák, Filip ; Tomek, Ivan (vedoucí práce) ; Mathé, Ivo (oponent)
Diplomová práce se zabývá vymezením absolutního a relativního postavení audi?ovizuálního (filmového) průmyslu v ekonomickém systému České republiky a jeho vývojem ve sledovaném období ve dvou oblastech ? celkový výstup eko-nomického systému a spotřebovávané výrobní faktory. Porovnáním podílu filmo?vého průmyslu na těchto dvou veličinách je možné odvodit jeho obecnou ekono?mickou efektivitu. Určení postavení filmového průmyslu v českém hospodářství je uvedeno explikací k němu potřebných základních ekonomických pojmů, teore?tických východisek a použitých postupů. V její druhé části jsou zkoumány faktory, u kterých lze předpokládat vliv na toto postavení, ve srovnání s jeho skutečným vývojem. V poslední, závěrečné části této diplomové práce jsou navržena opatření, která by mohla zlepšit postavení filmového průmyslu v hospodářství České republiky a pomoci překonat jeho sou?časnou krizi ? zavedení fiskálních pobídek a úprava fungování Státního fondu České republiky pro podporu a rozvoj české kinematografie a zdrojů jeho finan?cování.
Budování značky v oblasti kultury
Ottová, Michaela ; Tomek, Ivan (vedoucí práce) ; Maurer, Pavel (oponent) ; Mathé, Ivo (oponent)
Práce reflektuje možnosti využití komerčních principů marketingu v oblasti české nemasové kultury. Podává základní informace o způsobech budování značky a image kulturních subjektů, možnostech jejich využití a rizicích vznikajících v případech zanedbávání péče o obraz a odlišnost subjektu. Poukazuje na důležitost značky a její image nejen na poli komerčního trhu, ale také v kulturní a umělecké oblasti. Ukazuje, že značkou nemusí být pouze firma, ale mohou jí být také osobnosti a umělci. Pojednává o specifikách kultury, její výdělečné oblasti a neziskovém sektoru. Zabývá se příkladem české multižánrové progresivní scény ? divadlem Archa. Vysvětluje přínosy kultury pro rozvoj ekonomiky a pro společnost jako takovou. Hovoří o komunikaci, ?poselství? a úloze kulturních subjektů směrem k veřejnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.