Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pedagogical diagnosis of a child's school preparedness before entering the primary school
Matějková, Ladislava ; Kropáčková, Jana (vedoucí práce) ; Kucharská, Anna (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou faktorů ovlivňujících školní připravenost dítěte pro zahájení školní docházky z hlediska očekávaných kompetencí na konci předškolního období. Teoretická část zpracovává obecné informace o přínosu pedagogické diagnostiky pro rozvoj specifických dovedností potřebných v 1. třídě ZŠ. Cílem průzkumu diplomové práce bylo zjistit úroveň školní připravenosti dětí za pomoci testu Rizika poruch čtení a psaní pro rané školáky (Švancarová,D., Kucharská,A., 2001) a testu Předcházíme poruchám učení (Sindelarová, B, 1996); zjištěné údaje vzájemně porovnat, srovnat vliv Programu pro rozvoj fonematického uvědomování s tradičními výchovně vzdělávacími přístupy na školní připravenost dětí, zjistit, jakým způsobem pracují učitelky v mateřských školách s dětmi před vstupem do základní školy; zda učitelky mateřských škol využívají diagnostické nástroje k aktivnímu rozvoji a učení dětí před vstupem do základní školy.
Pedagogical diagnosis of a child's school preparedness before entering the primary school
Matějková, Ladislava ; Kropáčková, Jana (vedoucí práce) ; Kucharská, Anna (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou faktorů ovlivňujících školní připravenost dítěte pro zahájení školní docházky z hlediska očekávaných kompetencí na konci předškolního období. Teoretická část zpracovává obecné informace o přínosu pedagogické diagnostiky pro rozvoj specifických dovedností potřebných v 1. třídě ZŠ. Cílem průzkumu diplomové práce bylo zjistit úroveň školní připravenosti dětí za pomoci testu Rizika poruch čtení a psaní pro rané školáky (Švancarová,D., Kucharská,A., 2001) a testu Předcházíme poruchám učení (Sindelarová, B, 1996); zjištěné údaje vzájemně porovnat, srovnat vliv Programu pro rozvoj fonematického uvědomování s tradičními výchovně vzdělávacími přístupy na školní připravenost dětí, zjistit, jakým způsobem pracují učitelky v mateřských školách s dětmi před vstupem do základní školy; zda učitelky mateřských škol využívají diagnostické nástroje k aktivnímu rozvoji a učení dětí před vstupem do základní školy.

Viz též: podobná jména autorů
6 MATĚJKOVÁ, Lenka
16 MATĚJKOVÁ, Lucie
6 Matějková, Lenka
16 Matějková, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.