Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a hodnocení vnitrofiremní komunikace na příkladu konkrétních firem
Marel, Miloslav ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Novák, Marek (oponent)
Cílem této práce je poukázat na důležité aspekty ve vnitropodnikových vztazích, se zaměřením na firemní kulturu a vnitrofiremní komunikaci. Teoretická východiska jako jsou informace, komunikace, motivace, pracovní motivace, firemní kultura, vnitro-firemní komunikace a jejich vzájemné vztahy jsou popsány v úvodní části práce. V praktické části práce jsou východiska a znalosti z teoretické části využity při analýze dvou konkrétních firem (první firmou byla česká firma střední velikosti s dlouholetou tradicí a druhou firmou byla česká pobočka nadnárodní farmaceutické korporace). Sběr dat probíhal dotazníkovou formou, doplněnou osobními rozhovory se zaměstnanci a vedením obou zkoumaných firem. Data byla vyhodnocována podle několika kritérií, nejčastěji však podle firemní příslušnosti a pracovního zařazení (řadový zaměstnanec, manažer, top-manažer). Analýza objevila mnohé poruchy ve vnitrofiremní komunikaci v obou firmách, zejména v komunikaci s řadovými zaměstnanci. Při porovnání obou firem se ukázalo, že v české firmě je úroveň vnitrofiremní komunikace na výrazně nižší úrovni než ve firmě se silným zahraničním zázemím. Na základě výsledků analýzy a teoretických znalostí problematiky vnitrofiremní komunikace byla oběma firmám v závěru analýzy navržena konkrétní opatření s cílem zdokonalit jejich firemní kulturu prostřednictvím vnitrofiremní komunikace. Celkově výsledky praktické části naznačily, že v prostředí českých firem je oblast firemní kultury a vnitrofiremní komunikace podceňovaná a na nižší úrovni v porovnání se zahraničními firmami.
Informace a komunikace při řízení sportovního klubu
Marel, Miloslav ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Vorálek, Rostislav (oponent)
mapování problematiky týkající se vnitropodnikové komunikace a problémy, které souvisejí s jejím fungováním ve sportovním klubu. V současné době je nezbytné uvědomit si, že jádro cesty za dlouhodobým úspěchem sportovního klubu nespočívá pouze v propracovaných plánech managementu. Základní stavební kámen je, stejně jako v běžných obchodních firmách, třeba hledat v samotných zaměstnancích. Práce se snaží objasnit potřebu komunikace se zaměstnanci a tím je i více motivovat. Dalo by se říci, že manažerské komunikační dovednosti vedení jsou ve sportovním průmyslu alfou omegou. Při opomíjení důležitosti komunikace a jejího tréninku je snaha o vytvoření životaschopné a rozvíjející se sportovní organizace jen cestou do záhuby.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.