Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Bank efficiency and its relation to market competition : European perspective
Malá, Barbora ; Geršl, Adam (vedoucí práce) ; Seifert, Jan (oponent)
Postupující globalizace kapitálových trhů má mimo jiné za následek prohlubování integrace bankovního sektoru. Rozsáhlá konsolidace evropských bankovních trhů vedla k zintenzivnění konkurence, nicméně rozdíly v efektivitě řízení bank napříč sektory přetrvávají. Ačkoli ekonomická teorie předpokládá kladný vztah mezi konkurencí na trzích a efektivitou, výsledky studií ukazují značnou komplikovanost tohoto vztahu. Vzhledem k tomu, že konkurence mezi bankami i jejich efektivita jsou významnými faktory ekonomického růstu, je třeba pokusit se definovat důsledky strukturálních změn na trzích pro jejich vývoj. Teoretická část této práce nastiňuje různé metodologické přístupy k měření jak konkurence, tak efektivity, navazující praktická část pak hodnotí míru efektivity vybraného vzorku evropských bank pomocí metody SFA, stupeň konkurence na trhu je určen s použitím Panzar-Rosse přístupu. Následující oddíl se pak zabývá interpretací vztahu obou charakteristik.
Význam průmyslových vztahů pro výkon ekonomiky : (komparace vybraných ekonomických zemí)
Malá, Barbora ; Streblov, Pavel (vedoucí práce) ; Štiková, Radka (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poukázat na systém průmyslových vztahů jako na jeden z klíčových aspektů produktivity práce, potažmo charakteru ekonomiky. V první, teoretické části práce stručně charakterizuji úlohu odborových organizací v evropských ekonomikách v transformačním období, dále pak v ekonomikách tradičně demokratických, přičemž poukazuji na značné rozdíly v pojetí významu odborů. Vybraná skupina západních demokratických zemí je dále předmětem vlastní analýzy práce. Jejím smyslem je pokusit se pomocí empirických dat zjistit, zda existuje určitá závislost mezi mírou odborové organizovanosti a vývojem produktivity práce. K analýze mám k dispozici data z let 1990 až 2005, přičemž ke komparaci jsem si vybrala pět evropských demokratických zemí: Švédsko, Německo, Itálii, Francii a Velkou Británii. Mým záměrem je poukázat na fakt, že ačkoli napříč evropskými zeměmi došlo k plošnému oslabení odborových členských základen, současná síla odborů a úspěšnost kolektivního vyjednávání vychází převážně z tradice pojetí systému pracovních vztahů té které země. Otázkou pro tuto práci je, do jaké míry ovlivňují instituce, příznačné pro každý ze systémů, charakter produkčního procesu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Zhodnocení finanční situace podniku a návrhy na zlepšení
Malá, Barbora ; Skálová, Zdeňka (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Bakalářská práce hodnotí finanční situaci společnosti XY a to v období 2009 – 2012 pomocí vybraných ukazatelů finanční analýzy. Práce také obsahuje návrhy řešení zjištěných problémů, které mají vést ke zlepšení finanční situace společnosti.
Slovní úlohy ze základů aritmetiky
MALÁ, Barbora
Tato bakalářská práce s názvem Slovní úlohy ze základů aritmetiky se zabývá učivem páté a šesté třídy základních škol. Hlavní důraz je zde kladen na správnou formulaci zadání úlohy, toho je docíleno ukázkou, jak drobné obměny v zadání mohou mít vliv na průběh řešení dané úlohy. Práce je dělena podle jednotlivých tematických celků, přičemž jednotlivé příklady jsou řazeny podle příslušných ročníků. Práce je od začátku stylizována tak, aby mohla samostatně fungovat jako učební pomůcka. Pro větší pochopení je zde doplnění o množství grafických znázornění a obrázků.
Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur
Malá, Barbora ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Houška, Petr (oponent)
Teoretická část diplomové práce "Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur" specifikuje produkt cestovního ruchu a pojednává o hlavních odlišnostech mezi zbožím a službami, které zdůvodňují rozdílnou podobu marketingu zboží a marketingu služeb. Dále uvádí teoretické základy věrnostních a motivačních programů a marketingový pohled na jednotlivé formy podpory prodeje. Praktická část práce se zabývá analýzou věrnostních a motivačních programů aplikovaných cestovními kancelářemi a agenturami na trhu České republiky ve sledovaném období od června 2007 do září 2008. Praktická část dále zahrnuje marketingový průzkum zaměřený na vztah zákazníků k cestovním kancelářím a agenturám, na znalost existujících věrnostních a motivačních programů a na ověření jejich účinnosti při formování loajality zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
13 MALÁ, Barbora
2 MALÁ, Blanka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.