Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Faktoring v účetnictví a praktický pohled
Marková, Kristýna ; Roubíčková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Müllerová, Libuše (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá finančním nástrojem zvaným faktoring, který spočívá v postoupení pohledávek před datem splatnosti na faktoringovou společnost, která posléze přebírá správu pohledávek a zároveň poskytuje původnímu věřiteli téměř okamžité doplnění likvidity. Právní úprava této metody financování není dořešena, a proto je třeba vycházet především z ekonomické podstaty uzavíraných smluv. Ty mohou být postaveny v zásadě dvojím základním způsobem: na regresní a bezregresní bázi v závislosti na míře přebíraného rizika spolu s přechodem vlastnictví pohledávky. Pochopení tohoto fundamentálního rozdílu je klíčové pro správné účetní vykázání, které by mělo odrážet nejen účetní zásady, ale i respektovat daňové a další dopady.
Podnikatelský plán – zprostředkování kuchařských kurzů
Marková, Kristýna ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Gazdík, Martin (oponent)
Podnikatelský plán je důležitým dokumentem, který napomáhá každé začínající společnosti v rozhodnutí, zda daný podnikatelský záměr zrealizovat. Cílem této diplomové práce je kompletní podnikatelský plán a zhodnocení životaschopnosti nového podnikatelského záměru CookForMe, za kterým se skrývá koncept zprostředkování kuchařských kurzů v domácnostech. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsána struktura podnikatelského plánu. Praktická část čerpá z teoretického základu a představuje tak ucelený podnikatelský plán firmy CookForMe se zaměřením na zmapování trhu služeb poradenství v oblasti gastronomie a navržení nového interaktivního portálu s cílem přilákat nové zákazníky.
Marketingový plán beachvolejbalových areálů v České republice
Marková, Kristýna ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Popularita plážových sportů, zejména pak beach volejbalu, neustále stoupá. Poptávka tak převyšuje nabídku, a to zejména v zimním období, kdy jsou mezi 18-21 h všechny pražské areály plné. Zatímco v Praze se nachází deset areálů, které nabízí celoroční provoz, mimo Prahu je areálů s celoročním provozem pouze šest. V teoretické části práce je představen souhrn vědění o sportovním marketingu a marketingovém plánu aplikovaném na sportovní produkt. V praktické části je pomocí deskriptivní a empirické metody analyzován marketingový mix beach volejbalových areálů v České republice. Závěrem praktické části je provedena případová studie, která se zabývá marketingovým plánem konkrétního beach volejbalového zařízení. Cílem práce je analýza současného trhu s beach volejbalovými areály a vytvoření marketingového plánu konkrétního sportovního zařízení, který by tak byl inspirací a přínosem pro stávající i nové beach volejbalové areály.
Environmentální problematika na stránkách časopisů pro děti a mládež
MARKOVÁ, Kristýna
Diplomová práce se zabývá environmentální problematikou na stránkách časopisů pro děti a mládež. V teoretické části se zaměřuji na průřezové téma Environmentální výchova, které vychází z Rámcového vzdělávacího programu a napomáhá mladým lidem ve školním prostředí utvářet společensky žádoucí chování a hodnoty nezbytné pro naši budoucnost. Praktická část se zabývá analýzou obsahu stanovených titulů, která ozřejmí výskyt stanovené problematiky. Důležitou součástí je začlenění časopisů do výuky environmentální výchovy. Nedílnou částí je vypracování výukových jednotek a jejich realizace na druhém stupni základní školy.
Politický marketing v USA a nové informační technologie
Marková, Kristýna ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato práce pojednává o politickém marketingu a jeho vývoji ve Spojených státech amerických. Analýza je zaměřena na jednu ze styčných ploch politického marketingu, kterou jsou informační technologie. Cílem této práce je zjistit, jakým způsobem lze co nejlépe využít nových informačních technologií pro volební kampaň. Analýza byla prováděna na základě informací o již proběhlých kampaních v USA, u kterých se zaměřuje na výsledný efekt využití informačních technologií. Výsledky dokazují, že úspěch politického marketingu tkví v efektivním způsobu propagace s využitím jednotlivých médií. Každé médium přitom nabízí jiné nástroje a ovlivňuje jiná spektra elektorátu

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
10 MARKOVÁ, Kamila
41 MARKOVÁ, Kateřina
4 MARKOVÁ, Klára
10 Marková, Kamila
6 Marková, Katarína
41 Marková, Kateřina
2 Marková, Klotylda
4 Marková, Klára
1 Marková, Kristina
19 Marková, Kristýna
2 Marková, Květuše
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.