Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hluková zátěž obsluhy v kabině traktorů odlišné výkonnostní třídy.
KUBEŠ, Jiří
Práce popisuje hlukovou zátěž obsluhyv kabině traktorů odlišné výkonostní třídy.Měrení bylo prováděno na 3 typech traktorech. Jmenovitě John Deere, 7810, Case Magnum 310, Zetor 16145. V závěru práce byly vyhodnoceny a porovnány naměřené hodnoty.
VLIV IT A SW PROSTŘEDKŮ NA FIREMNÍ
Chlebík, Tomáš ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Komunikace je v dnešní době základním klíčem k úspěchu. Rychlost, dostupnost a kvalita předávaných informací je schopna ovlivnit nejen budoucnost firem, ale také jedinců. Cílem práce je poskytnout ucelený přehled o dostupných IT a SW prostředcích pro firemní komunikaci. E-mail, hlasová komunikace, videokonference, portály, ale také virtuální prostředí jsou postaveny proti klasickým formám komunikace jako je meeting a korespondence. V práci je vytvořena metodika umožňující srovnání jednotlivých forem komunikace z pohledu jejich vlastností, vhodností jejich použití pro různé modelové typy komunikace a možnosti jejich nasazení v interní a externí firemní komunikaci. Poslední kapitola práce demonstruje možnost aplikace zjištěných závěrů a získaných poznatků na středně velkou stavební firmu.
Srovnávací studie www stránek obcí ČR
Silovský, Michal ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Cílem této práce je srovnat webové stránky vybraných obcí ČR, zhodnotit je, zjistit nejčastější chyby, které se zde vyskytují a navrhnout možná zlepšení. Hodnoceny budou webové stránky následujících obcí : Spálené Poříčí, Týnec nad Labem, Jevíčko, Němčice nad Hanou a Klobouky u Brna. KLÍČOVÁ
Firemní komunikace a PR na internetu
Kyselová, Petra ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá definicí firemní komunikace a public relations a dále možností jejich využití v prostředí Internetu. Práce poskytuje komplexní pohled, jak pro manažery věnující se této problematice, tak i pro relativně nezávislou veřejnost. Větší část práce se věnuje problematice public relations a koncepci firemních internetových stránek. Přínosem tohoto dokumentu je komplexní pohled na problematiku firemní komunikace a PR, které nejsou záležitostí jen samotné organizace, ale i jiných zájmových skupin mezi které patří i široká veřejnost. Práce se věnuje vlivu internetu na jednotlivé oblasti managementu, které jsou v souvislosti s PR rozlišovány. Dále uvádí možnosti činností PR, ke kterým je internetu možno využít. Praktická část zkoumá internetovou prezentaci společnosti Telefónica O2 Czech Republic a možnosti její komunikace s jednotlivými zájmovými skupinami.
Srovnávací studie webových stránek prodejců výpočetní techniky v ČR
Růžek, Pavel ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza současných trendů při tvorbě webových stránek prodejců výpočetní techniky, vyhodnocení jejich aplikace na skutečných webových stránkách a jejich vzájemné srovnání, posouzení funkcionality.Práce srovnává webové stránky, hodnotí je, uvádí nedostatky a možná zlepšení. Za účelem porovnání stránek byla stanovena hodnotící kriteria zaměřená především na přístupnost, funkcionalitu, viditelnost a design.
Srovnávací studie www stránek českých vysokých škol
Trpák, Aleš ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza a porovnání celkové úrovně webových prezentací vybraných vysokých škol v České republice. V této analýze se porovnává na základě 15 kritérií následujících šest českých vysokých škol: Karlova univerzita v Praze, Masarykova univerzita v Brně, ČVUT Praha, Vysoké učení technické Brno, Západočeská univerzita v Plzni a Vysoká škola ekonomická v Praze
Optimalizace tiskového prostředí (na příkladu v konkrétní firmě)
Včela, Ondřej ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je rozebrat problematiku procesu optimalizace tiskového prostředí. Problematika je řešena jak obecně, tak i na příkladu ve společnosti Sklo Bohemia, a.s. Světlá nad Sázavou. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je dále rozdělena na několik kapitol, ve kterých jde o snahu analyzovat a popsat hlavní přínosy optimalizace tiskového prostředí, kterými jsou snížení nákladů na provoz tiskového prostředí a zabezpečení přístupu k vytištěným dokumentům. V prvních kapitolách se práce věnuje optimalizaci tiskového prostředí z hlediska správy tisku, účtování tisku i jeho zabezpečení. Práce rozebírá možnosti tiskových řešení a vlastní kroky procesu optimalizace tiskového prostředí. Další část popisuje specializovaný tiskový software a společnosti, které ho vyvinuly. V závěru teoretické části jsou zmíněny společnosti, jenž se věnují řešením optimalizace. Praktická část hodnotí a popisuje řešení optimalizace tiskového prostředí ve společnosti Sklo Bohemia, a.s. Na základě konzultací a seznámením se se situací ve společnosti při procesu optimalizace jsou popsány a analyzovány hlavní přínosy optimalizace. Využívány a analyzovány jsou výstupní data před a po provedené optimalizaci. Jsou zhodnoceny pozitivní a negativní dopady procesu optimalizací. Informace v teoretické části jsou čerpány převážně z elektronických zdrojů a odborných článků, praktická část je pak výsledkem osobní účasti na procesu optimalizace a konzultací se zaměstnanci společnosti Sklo Bohemia, a.s. Práce mapuje danou problematiku a slouží k zorientování se v oblasti optimalizace tiskového prostředí. Jelikož je snaha o zefektivnění tiskových procesů a snížení nákladů jedním z nejaktuálnějších úkolů IT manažerů snad ve všech firmách, bez rozdílu velikosti a oblasti působení, je přínosem této práce již zmíněné zmapování daného tématu a poskytnutí obecného přehledu o procesu optimalizace tiskové prostředí.
Podnikový portál ve společnosti "NH-Group"
Lachman, Petr ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
V dnešní době jsou informace stále důležitějšími pro fungování podniků. K efektivnímu využívání dat je možné použít různá řešení IS/IT, jedním z nich jsou i podnikové portály, kterých se tato práce týká. Popisuje jejich rozdělení a prvky a upozorňuje na jejich výhody a nevýhody. V další části práce je popsán postup výběru, návrhu struktury částí webu a uživatelských oprávnění, implementace a školení uživatelů podnikového portálu ve společnosti NH Group, tedy v malém nevýrobním podniku, za využití MS Windows SharePoint Services 3.0. V závěru je provedeno zhodnocení zavádění portálu a návrh postupů pro zavádění MS SharePoint, které by bylo možné použít i jinde v podobném prostředí.
Komunikace a její technologická podpora ve firmě na konkrétním příkladě
Rosická, Tereza ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Vzhledem k tomu, že společnost GfK nyní prochází velkou reorganizací, neboť se změnilo celé její vedení, dochází k přeměně všech procesů. Jedním z těchto procesů je i proces komunikace, který do dnešní doby nebyl jako takový nijak specificky řešen. Zejména proto je velmi těžké tento proces popsat a uspořádat. Cílem této práce je pokusit se o rozbor procesu externí i interní komunikace ve společnosti GfK a zároveň se snažit navrhnout nějaké návrhy na zlepšení. Zabývat se podrobně všemi procesy firmy není při daném rozsahu práce možné a jelikož se společnost GfK zabývá výzkumem trhu a veřejného mínění, v této práci je soustředěna pozornost na komunikaci při hlavní činnosti (procesech) firmy. Těmito procesy jsou komunikace s respondenty a komunikace s klienty, co se týče externí komunikace. Pokud jde o komunikaci s respondenty, tato práce je zaměřena především na panel domácností, vzhledem k tomu, že pro společnost je hlavním přísunem informací (primárních dat ). Stejně tak interní komunikace je soustředěna při hlavním procesu společnosti GfK, a to při předávání a zpracování dat. Tyto procesy jsou pro společnost základní, nejzajímavější a jejich správný průběh ovlivňuje firmu jako celek, jak její jméno a prestiž, tak její výnosy. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část práce je věnována teoretickému poznání problému. Jsou zde přiblíženy hlavní pojmy, které se týkají především procesů, informací, komunikace a systémů. Na komunikaci je zde nahlíženo jak z hlediska sociálního (interpersonálního), tak z pohledu technologického, tedy jak komunikaci v organizaci ovlivňují možnosti ICT a to jak v pozitivním, tak negativním směru. Druhá část je již zaměřena na řešení konkrétního problému společnosti GfK. Nejprve je společnost GfK krátce charakterizována, dále jsou rozpracovány procesy interní a externí komunikace. Další kapitoly popisují současný stav ICT prostředků ve firmě a jejich skutečné využití. Na základě těchto poznatků je v závěru práce uvedeno několik návrhů a doporučení pro zlepšení těchto procesů.
Přístupy k jednání a vyjednávání a jejich aplikace v plánu rozvoje (na konkrétním příkladě)
Pilzová, Helena ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Práce se zaměřuje na manažerské komunikační dovednosti a přístupy k vyjednávání. Teoretická část popisuje osobnost manažera, jeho schopnosti a dovednosti, dále obsahuje kapitolu o vyjednávání - informace o vyjednavači,strategiích taktikách a fázích procesu vyjednávání. Praktickou částí je dotazníkové šetření komunikačních dovedností a přístupu k vyjednávní - je zkoumána skupina manažerů, jejich odpovědi jsou analyzovány a následně jim je navržen plán rozvoje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
19 KUBEŠ, Jan
11 KUBEŠ, Jiří
2 Kubeš, J.
19 Kubeš, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.