Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 130 záznamů.  začátekpředchozí111 - 120další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Fenomén hromadného nakupování se slevou v ČR
Majstrová, Jitka ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Hromadné nakupování se slevou se v posledním roce stalo na českém internetu značně rozšířeným trendem. Tato práce se zabývá fenoménem hromadných slev a klade si za cíl zjistit, jak tento systém funguje a proč k němu jednotlivé strany přistupují. První kapitola uvádí, jak se hromadné nakupování vyvíjelo ve světě a jak jej nyní chápeme v ČR. V druhé kapitole je představeno několik důvodů, které motivují zákazníky a podnikatele k zapojení do systému a marketingové aktivity zprostředkovatelů, které na zákazníky při rozhodování působí. Třetí kapitola detailně popisuje celý proces spjatý se slevovými aktivitami a kapitola čtvrtá analyzuje názor českých zákazníků a podnikatelů na slevové kampaně.
Využití systému CRM v oblasti kongresového cestovního ruchu
Pelánová, Iva ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Kongresová turistika je jednou z nejdynamičtějších forem cestovního ruchu a jako rozvíjející se odvětví klade čím dál vyšší nároky i na informační technologie. Tato bakalářská práce se v první části zabývá problematikou kongresového cestovního ruchu, a to zejména z hlediska marketingového a obchodního oddělení firmy. Druhá část je věnována systému CRM a jeho základním vlastnostem. Třetí část popisuje provedené změny v systému CRM a jejich přínos konkrétní společnosti.
Vývoj elektronického obchodu v dopravě
Mužíková, Marie ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem mé práce je přinést přehled obchodovaných služeb na internetu v dopravě v České republice a jejich následné srovnání se zahraničím. Zaměřila jsem se především na vývoj elektronického obchodování v osobní dopravě, kde hlavními poskytovateli těchto služeb u nás jsou České dráhy, Student Agency a Magistrát hlavního města Prahy s projektem Opencard. Ve své práci uvádím podrobné informací o jednotlivých nabízených službách, jejich vývoj od počátku až do současnosti, zaměřuji se na postupy při nákupu a možnosti plateb. V průběhu práce shrnuji klady a zápory vybraných služeb, hodnotím prodeje služeb on-line v porovnání s jejich, dlouhou dobu jedinou, papírovou verzí. Na základě načerpaných poznatků jsem se pokusila zhodnotit kvalitu on-line služeb v dopravě, kde jsem jako směrodatná kritéria zvolila především jejich jednoduchost a přehlednost, které jsou důležitými pilíři v úspěšném rozvoji elektronického obchodování.
Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
Tichopádová, Eva ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Internet je považován za významný přínos v historii rozvoje lidstva. Vytváří nejen určitý "prostor", kde lidé komunikují, dovídají se informace, ale slouží také jako prezentace firmám. Pro firmy již není nejdůležitější, aby se orientovaly na trhu, musí se také zviditelnit na internetu. Cílem této bakalářské práce je posouzení možností marketingu na internetu, neboť jeho výhod a nezbytností si je vědom každý dobrý manažer, který chce udržet krok s konkurencí. Práce je rozdělena na 2 hlavní části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o významu internetu v rámci marketingu, marketingovém mixu a komunikačním mixu na internetu. Na základě teoretických poznatků je druhá část zaměřena na praktickou aplikaci a představuje možný návrh marketingových aktivit na internetu v určité firmě v budoucnosti.
Vývoj internetu a e-commerce v Číně
Opatrná, Eva ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Cílem bakalářské práce na téma Vývoj internetu a e-commerce v Číně je poskytnout podrobný vhled do prostředí internetu v Číně. Práce je rozdělena do několika částí. V první je přiblížena historie vývoje, druhá popisuje současný stav. Třetí kapitola je věnována analýze úspěchu podnikání na internetu v Číně, poslední kapitola naznačuje možný budoucí vývoj internetu a e-commerce v Číně. Práce se rovněž věnuje politickým a sociálním aspektům, které internet a e-commerce v Číně ovlivňují.
Electronic business in Slovakia
Zelenayová, Petra ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo vymezení a analýza pojmu elektronický obchod konkrétněji jednu z jeho složek tzv. e-shop a následná aplikace na vybranou firmu. Práce je rozdělena do troch kapitol. Teoretická část je tvořena dvěma sekcemi. První kapitola charakterizuje pojem internet a s ním spojený činnosti, jako i analyzuje jeho vývoj, klady a zápory. Elektronický obchod je tématem druhý kapitoly. Pojem je vymezený všeobecně a následně jsou rozpracovány i jeho jednotlivé formy. Zahrnuje pozitiva jako i určité negativa, které sebou obchodování na internetu přináší. Praktická část bakalářské práce pojednává všeobecně o e-shope a je rozšířená o konkrétní příklad. V závěre je sumarizace zjištěných poznatků a možné doporučení pro firmy, které uvažují o internetovém prodeji.
Intenet as a means of communication and advertising firms
Vongrejová, Alena ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem této bakalářské práce byla schopnost praktického využití teoretických poznatků o tvorbě webové stránky na konkrétní firmu. Práce je složena ze tří kapitol. První kapitola vymezuje pojem internetová komunikace a konkrétněji rozebírá její jednotlivé součásti. Její druhá část se zabývá vývojem internetové komunikace a historií Internetu až po současnost. Druhá kapitola shrnuje informace získané o tvorbě internetových stránek a technologiích při nich použitých. Předkládá také kompletní proces návrhu a realizace internetové stránky firmy. Ve třetí kapitole je prakticky zpracován proces tvorby webové stránky vybrané firmy s jeho hodnocením a doporučenými změnami ze strany autora. Závěr obsahuje zhodnocení celé práce a vlastní názor autora na danou problematiku.
Information systems in the company Západoslovenská energetika, a.s.
Beraggová, Katarína ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato bakalářská práca sa zabýva podnikovými informačními systémy. V první části práce jsou charakterizovány základní pojmy, ktoré s touhle problematikou úzce souvisí. Dalčí část poskytuje struční pohled na aktuální situaci na slovenském trhu s informačnými systémy. V poslední částí je zachycené praktické využití informačných systémů a jejich vlastní hodnocení na príkladu konkrétního podniku působíciho v energetickém sektoru.
Sociální sítě
Dudek, Pavel ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá fungováním sociálních sítí na internetu a jejich možným obchodním využitím Cílem této práce je představit ty nejpoužívanější sociální sítě. Součástí práce je dále jejich porovnání v Globálním kontextu i porovnání s českými sociálními sítěmi. Práce dále objasňuje rizika i příležitosti ve využívání sociálních sítí a jejich praktické příklady. V závěrečné části autor shrnuje nasbírané poznatky a v součinnosti s vlastním dotazníkovým šetřením aplikuje na oficiální stránky Fakulty mezinárodních vztahů VŠE Praha vedené na síti Facebook.
Elektronický obchod v malé a střední firmě
Mrázková, Blanka ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Obsahem práce je popis e-commerce se zaměřením na vývoj internetového obchodování, tvorbu a fungování elektronického obchodu a jeho efektivní propagaci v internetovém prostředí.Praktická část zahrnuje analýzu internetového obchodu Xparfemy.cz za využití získaných poznatků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 130 záznamů.   začátekpředchozí111 - 120další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Kubálková, Marta
1 Kubálková, Martina
1 Kubálková, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.