Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sestavení modelu cílů, nástrojů a ukazatelů výkonnosti pro tvorbu digitálních reklamních kampaní vysokých škol
Krejčí, Václav ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Diplomová práce "Sestavení modelu cílů, nástrojů a ukazatelů výkonnosti pro tvorbu digitál-ních reklamních kampaní vysokých škol" se zabývá specifickou součástí marketingové komu-nikace, konkrétně reklamní komunikací za použití digitálních nástrojů. Teoretická část vymezuje obecně cíle marketingové komunikace, nástroje digitálních reklam-ních kampaní a ukazatele jejich výkonnosti. V Praktické části jsou tyto poznatky dále systematicky upraveny pro specifický segment vyso-koškolského vzdělávání a je vytvořen model cílů, nástrojů a ukazatelů výkonnosti. Tento je pak použit pro analýzu úspěšnosti digitální reklamní kampaně Buď dobrej!, vypraco-vané pro Vysokou školu ekonomickou v Praze, konkrétně pro Fakultu informatiky a statis-tiky. Na základě této analýzy jsou vyvozeny praktické doporučení rozšiřující model vytvořený v první polovině praktické části.
Tvorba webového portfolia
Krejčí, Václav ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit problematiku webdesignu se specifickým zaměřením na tvorbu vlastní prezentační webové stránky, tzv. portfolia. Účel tohoto portfolia bude prezentovat moji osobu na trhu poptávajícím grafické designéry. Portfolio bude obsahovat několik projektů, které vytvoří skutečné a uchopitelné reference pro potencionální zákazníky. Diplomová práce se bude sestávat ze dvou částí. První část bude pojednávat o teoretickém základu tvorby webových stránek a posléze studií zvyklostí a praxe při tvorbě webových portfolií. Druhá část se zaměří na samotný návrh a realizaci mého osobního webového portfolia.

Viz též: podobná jména autorů
5 KREJČÍ, Veronika
5 Krejčí, Veronika
3 Krejčí, Vlastimil
4 Krejčí, Vojtěch
1 Krejčí, Václava
2 Krejčí, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.