Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 362 záznamů.  začátekpředchozí316 - 325dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zavádění nového výrobku na trh (pořadač "One tip")
Kotrlová, Iva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Petříčková, Margit (oponent)
Tématem práce je zavedení nového pořadače OneTip na trh, cílem bylo zhodnotit správnost a vhodnost použitých marketingových nástrojů. V marketingových doporučeních jsou definovány kritické body projektu a návrh vlastního řešení.
Marketingová koncepce florbalové značky
Veselý, Petr ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Jírů, Pavel (oponent)
Hlavní náplní práce je analýza současného postavení florbalové značky Canadien na českém trhu a na základě výsledků analýz návrh kroků ke zlepšení marketingové koncepce společnosti Charlies and Co., s.r.o. (výhradního distributora značky Canadien v ČR) pro následující období. Teoretická část práce shrnuje poznatky o pojetí marketingu v oblasti sportu, modelu řízeného marketingu ve sportu a základních marketingových nástrojích v této oblasti. Praktická část nejprve analyzuje a segmentuje český florbalový trh a prezentuje výsledky provedeného marketingového výzkumu zaměřeného na hodnocení jednotlivých florbalových značek dle několika kritérií. Nejdůležitější poznatky o trhu a značce následně shrnuje analýza Swot. Závěr práce je věnován návrhu vhodné budoucí strategie značky Canadien a konkrétních kroků pro jednotlivé nástroje marketingového mixu.
Reklama, měření účinnosti reklamy
Žemlička, Martin ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hospodský, Richard (oponent)
Práce se zabývá reklamou jako každodenním fenoménem kolem nás. První část je teoretická, věnuje se základním způsobům přesvědčování spotřebitele pomocí reklamních sdělení a také zasazuje reklamu do širšího kontextu segmentace trhu, budování značky a moderních přístupů ke spotřebiteli. Druhá část je praktická, byl proveden reálný průzkum trhu, hodnocení reklam na produkty Coca Cola a Kofola. Na těchto datech byly ukázány základní analytické metody, přílohou práce je prezentace výsledků v programu Power Point.
Brand Placement ve filmu a v televizi
Žlabová, Alžběta ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hřídelová, Karla (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá postoji českých spotřebitelů k Brand (Product) Placementu ve filmech a v televizi, tj. k umísťování značkových výrobků ve zmíněných médiích za účelem předání komerčního sdělení. Praktická část práce zkoumá postoje Českých spotřebitelů k této formě komunikace a jejich názory týkající se etičnosti a přijatelnosti Brand (Product) Placementu. V analytické části práce jsou sledovány rozdíly v názorech českých spotřebitelů vzhledem k individuálním odlišnostem, pohlaví respondentů a konkrétním umísťovaným produktovým kategoriím.
Možnosti marketingu spotřebitelských úvěrů
Hromádková, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Rutová, Eva (oponent)
Práce pojednává o trhu spotřebitelských úvěrů se zaměřením na marketing v této oblasti. Poskytuje přehled o oblasti spotřebitelských úvěrů ? pojmech, legislativě, trzích i odhadu do budoucnosti. Mapuje teoretický aparát v oblasti marketingu služeb se zaměřením na marketing finančních služeb. V praktické části řeší konkrétní situaci z praxe. Popisuje ji, analyzuje, vyhledává příčiny a důsledky této situace a zkoumá názory spotřebitelů. Závěrem je doporučení týkající se konkrétní situace v praxi podpořené teoretickým aparátem a praktickými zkušenostmi. Práce byla vypracována při spolupráci se společností CETELEM ČR, a.s..
Category management na straně dodavatele
Tomšů, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Sottlová, Kamila (oponent)
Práce popisuje proces category managementu z pohledu dodavatele. Součástí je řešení konkrétního CM projektu, jehož hlavním cílem bylo připravit nové layouty a planogramy a provést sortimentní analýzu. Práce rovněž srovnává přístupy k CM spolupráci mezi vybranými mezinárodními obchodními řetězci, které působí na českém trhu. Součástí práce jsou doporučení pro budoucí CM praxi.
Analýza komunikačního mixu Dopravního podniku hlavního města Prahy, a. s.
Hais, Libor ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Dostál, Ivo (oponent)
Práce je analýzou marketinového komunikačního mixu Dopravního podniku hl. města Prahy. Blíže je zaměřena na cílovou skupinu zahraniční návštěvníci, přijíždějící do Prahy. Vychází ze statistických dat příjezdů turistů, hledá, popisuje a řeší nedostatky v komunikaci s nimi. Cílem práce je najít vhodné řešení zlepšení situace, což je splněno návrhem informačního letáku, který bude přeložen a distribuován ve více světových jazycích.
Vliv referenčních skupin na spotřební chování studentů gymnázií
Vodsloň, Ondřej ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Brejchová, Jiřina (oponent)
Práce pojednává o vlivu referenčních skupin a aplikaci marketingových technik na ovlivňování spotřebního chování gymnaziálních studentů. Práce se snaží nalézt odpověď na otázku, zda existuje rozdíl v působení referenčních skupin na spotřební chování studentů státních a soukromých gymnázií v Praze. V rámci práce jsou nastíněny nejvhodnější marketingové techniky pro efektivní působení na cílovou skupinu gymnazistů. Součástí práce je analýza dvou dotazníkových výzkumů, a jedné provedené focus group.
Marketingový význam privátních značek
Kočová, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hrušová, Lucie (oponent)
Práce se zabývá marketingovým významem privátních značek v sortimentu potravinářského a drogistického zboží. Úvodní teoretická část zahrnuje popis důležitých aspektů odvětví maloobchodu, dále se zabývá vymezením pojmů značka a privátní značka (strategie privátních značek a jejich význam pro jednotlivé tržní subjekty). Následující kapitola analyzuje minulou, současnou situaci a možné budoucí trendy v oblasti privátních značek na základě dat společnosti The Nielsen Company. Důraz je kladen na evropský a český trh. Vlastní výzkum spočívá v identifikaci postojů českých spotřebitelů k sortimentu privátních značek metodou dotazování. Závěr tvoří formulace doporučení pro podnikovou praxi a shrnutí nejpodstatnějších poznatků.
Vnímaní značky Triola
Dohnal, Petr ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Práce je zaměřena na vývoj a současné vnímání tradiční značky Triola na českém trhu. Analyzovány jsou vybrané marketingové aktivity, které jsou dle názoru autora pro vnímání značky klíčové. Součástí práce je řada doporučení vedoucích ke zlepšení stávajícího stavu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 362 záznamů.   začátekpředchozí316 - 325dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
9 KOUDELKA, Jaroslav
4 Koudelka, Jakub
9 Koudelka, Jaroslav
5 Koudelka, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.