Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Průzkumové práce na zvoleném katastrálním území jako podklad pro pozemkové úpravy
KOUBOVÁ, Lenka
Tématem této bakalářské práce jsou průzkumové práce na zvoleném katastrálním území jako podklad pro pozemkové úpravy. Pro tuto práci bylo zvoleno katastrální území Dunajovice. První částí je literární rešerše, která se zabývá základními pojmy, historií a průběhem pozemkových úprav. Praktická část práce obsahuje zpracovaný průzkum katastrálního území podle platné metodiky a vyhodnocení získaných informací. Průzkum obsahuje charakteristiku přírodních podmínek, dopravního systému, hospodářské využití území, způsob ochrany půdy, přírody a krajiny. Tato práce může být použita jako podklad pro pozemkové úpravy.
Ovlivňování motoriky ve vztahu k prostorové orientaci u žáků 1. a 2 stupně základní školy pro zrakově postižené
Koubová, Lenka ; Šumníková, Pavlína (vedoucí práce) ; Květoňová, Lea (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou prostorové orientace a samostatného pohybu osob se zrakovým postižením. Cílem práce je zhodnotit míru odchylek od přímého směru žáků se zrakovým postižením z prvního a druhého stupně základní školy. Po nastudování a zanalyzování odborné literatury je v teoretické části popsán současný systém vzdělávání osob se zrakovým postižením v České republice. Zmíněny jsou specifické potřeby vztahující se na oblast edukace této cílové skupiny. Omezení funkce zrakového analyzátoru má vliv na prostorovou orientaci a samostatný pohyb jedince se zrakovým postižením. Z tohoto důvodu práce pojednává o zmíněné problematice a charakterizuje výuku předmětu prostorová orientace a samostatný pohyb. U osob se zrakovým postižením se vyskytují problémy v oblasti motoriky. Patrné je to zejména v nesprávné technice chůze a v odchylování se od požadovaného přímého směru. Výzkumná část práce analyzuje odchylky od přímého směru žáků se zrakovým postižením a žáků intaktních.
Přínos vybraných metod dramatické výchovy pro rozvoj klíčových kompetencí dětí
OŠMEROVÁ KOUBOVÁ, Lenka
Diplomová práce je rozdělena do několika kapitol. Prostřednictvím první až třetí kapitoly je možné seznámit se s pojmy dramatická výchova, metody dramatické výchovy, divadlo, klíčové kompetence. Nechybí rovněž komparace požadovaných výstupů v oblasti klíčových kompetencí a cílů dramatické výchovy. Čtvrtou kapitolu tvoří vlastní výzkumné šetření, které se vztahuje ke stanovenému výzkumnému problému, a to přínosu vybraných metod dramatické výchovy pro rozvoj klíčových kompetencí dětí.
Zdravotní systém Německa
Koubová, Lenka ; Maaytová, Alena (vedoucí práce) ; Gajdošová, Eva (oponent)
Diplomová práce obsahuje komplexní pohled na zdravotní systém ve Spolkové republice Německo v letech 1995-2015. Hlavním cílem této práce je na základě zhodnocení zjištěných poznatků o německém zdravotním systému stanovit doporučení pro zlepšení českého zdravotního systému. Dílčími cíli diplomové práce jsou charakteristika zdravotního systému a analýza příjmů a výdajů ve zdravotnictví v Německu. Práce je členěna do šesti kapitol. První kapitola je zaměřena na informace získané z odborné literatury. Především charakterizuje jednotlivé pojmy související se zdravotnictvím a jeho financováním. Druhá kapitola se zaměřuje na ekonomické pojetí a problematiku zdravotního systému. Třetí část obsahuje popis zdravotního systému dané země. Dále jsou zde uvedeny vybrané údaje o Německu, organizace či pravomoci na úrovni federální, státní a místní. Čtvrtá kapitola se zabývá pojistným trhem v Německu. V páté části jsou shrnuté zásadní reformy zdravotního systému spolkové republiky. V poslední kapitole je analýza příjmů a výdajů zdravotního systému. V této části jsou analyzována data dostupná ze statistik německého statistického úřadu nebo od nadnárodních organizací jako jsou WHO, OECD či ze světové banky.
Ovlivňování motoriky ve vztahu k prostorové orientaci u žáků 1. a 2 stupně základní školy pro zrakově postižené
Koubová, Lenka ; Šumníková, Pavlína (vedoucí práce) ; Květoňová, Lea (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou prostorové orientace a samostatného pohybu osob se zrakovým postižením. Cílem práce je zhodnotit míru odchylek od přímého směru žáků se zrakovým postižením z prvního a druhého stupně základní školy. Po nastudování a zanalyzování odborné literatury je v teoretické části popsán současný systém vzdělávání osob se zrakovým postižením v České republice. Zmíněny jsou specifické potřeby vztahující se na oblast edukace této cílové skupiny. Omezení funkce zrakového analyzátoru má vliv na prostorovou orientaci a samostatný pohyb jedince se zrakovým postižením. Z tohoto důvodu práce pojednává o zmíněné problematice a charakterizuje výuku předmětu prostorová orientace a samostatný pohyb. U osob se zrakovým postižením se vyskytují problémy v oblasti motoriky. Patrné je to zejména v nesprávné technice chůze a v odchylování se od požadovaného přímého směru. Výzkumná část práce analyzuje odchylky od přímého směru žáků se zrakovým postižením a žáků intaktních.
Komparace vývoje zdravotních systémů V4 (Visegradska čtyřka)
Koubová, Lenka ; Maaytová, Alena (vedoucí práce) ; Láchová, Lenka (oponent)
Práce se zabývá hodnocením vývoje příjmů a výdajů na zdravotnictví zemí Visegrádské čtyřky v letech 2003-2011. Cílem práce je identifikovat, kvantifikovat a následně porovnat příjmy a výdaje zdravotních systémů Maďarska, Polska, Slovenské republiky a České republiky. V první kapitole je popsán teoretický rámec zdravotnictví a rozdělení zdravotních systémů podle zdroje financování. Druhá kapitola líčí jednotlivé zdravotní systémy, způsoby jejich financování a některé nedávno uskutečněné reformy zdravotnictví. Třetí kapitola analyzuje příjmy a výdaje na zdravotnictví v jednotlivých zemích nezávisle na sobě. Poslední kapitola se věnuje komparaci zemí Visegrádské čtyřky z hlediska financování zdravotní péče.
Využití dramatické výchovy ve volnočasovém zařízení SDH Dobřejovice
OŠMEROVÁ KOUBOVÁ, Lenka
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. Prostřednictvím obsahu teoretické části je možné seznámit se s pojmy dramatická výchova, divadlo, projekt. Nechybí rovněž posouzení společných a rozdílných znaků divadla a dramatické výchovy. Praktickou část tvoří projekt divadelní představení hrané dětmi ve volnočasovém zařízení. Projekt je popsán detailně od jeho nácviku po realizaci. Ve vztahu k projektu jsou zmíněny metody dramatické výchovy, jichž bylo ze strany účastníků využito. Závěr práce je věnován reflexi a komparaci stanovených cílů s cíli dosaženými.

Viz též: podobná jména autorů
6 KOUBOVÁ, Lenka
1 KOUBOVÁ, Libuše
5 KOUBOVÁ, Lucie
5 Koubová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.