Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení změny na středních školách vyučujících obory středních odborných učilišť.
Kosová, Zdenka ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Havrdová, Zuzana (oponent)
Cílem této diplomové práce je v teoretické části popsat řízení změny na středních školách vyučujících obory středních odborných učilišť na základě odborné literatury. V práci popisuji demografické, ekonomické a společenské vlivy, dále promítnutí změn ve společnosti do provozu školy. Na inovaci ve vzdělávání navazují i změny v personální práci, kde uvádím motivaci pracovníků, odměňování, společenský status, stres, syndrom vyhoření. Praktická část práce je věnována strategii řízení změny v oblasti náboru žáků, kde jsem vycházela z kvantitativního výzkumu, který jsem prováděla. V kvalitativním výzkumu jsem zjišťovala strukturu přijímaných žáků na střední školu a z toho vyplývajících nároků na učitele. Poněvadž z tohoto výzkumu vyplynuly vyšší požadavky na individuální přístup k žákům, navrhla jsem opatření, jak by se učitelé měli s těmito zvýšenými nároky vyrovnávat.
Řízení změny na středních školách vyučujících obory středních odborných učilišť.
Kosová, Zdenka ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Havrdová, Zuzana (oponent)
Cílem této diplomové práce je v teoretické části popsat řízení změny na středních školách vyučujících obory středních odborných učilišť na základě odborné literatury. V práci popisuji demografické, ekonomické a společenské vlivy, dále promítnutí změn ve společnosti do provozu školy. Na inovaci ve vzdělávání navazují i změny v personální práci, kde uvádím motivaci pracovníků, odměňování, společenský status, stres, syndrom vyhoření. Praktická část práce je věnována strategii řízení změny v oblasti náboru žáků, kde jsem vycházela z kvantitativního výzkumu, který jsem prováděla. V kvalitativním výzkumu jsem zjišťovala strukturu přijímaných žáků na střední školu a z toho vyplývajících nároků na učitele. Poněvadž z tohoto výzkumu vyplynuly vyšší požadavky na individuální přístup k žákům, navrhla jsem opatření, jak by se učitelé měli s těmito zvýšenými nároky vyrovnávat.

Viz též: podobná jména autorů
8 Kosová, Zuzana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.