Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sebepojetí žáků se specifickými poruchami učení na základní škole
Kosíková, Alžběta ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Hádková, Kateřina (oponent)
NÁZEV: Sebepojetí žáků se specifickými poruchami učení na základní škole AUTOR: Alžběta Kosíková KATEDRA: Katedra speciální pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Lenka Felcmanová ABSTRAKT: Bakalářská práce je věnována sebepojetí žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Specifické poruchy učení patří k nejčastějším a nejaktuálnějším problémům současného školství, je tedy na místě, upozornit, že specifické poruchy učení ovlivňují osobnost žáka komplexně. Jednou z oblastí, která je vlivem specifických poruch učení ohrožena, je žákovo sebepojetí. Rizika sníženého sebepojetí by si měl být vědom nejenom rodič, ale i pedagog a všechny osoby, které jsou s žákem v kontaktu. Teoretická část je rozdělena do tří kapitola a poskytuje informace potřebné k výzkumné části bakalářské práce. Zabývá se tématy specifických poruch učení, charakteristikou žáka mladšího školního věku a sebepojetím. Praktická část využívá kombinace kvalitativních a kvantitativních metod k získání informací o sebepojetí žáků z 5. ročníků základní školy v Praze. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaký je rozdíl v sebepojetí žáků se SPU, kteří navštěvují tři rozdílné třídy ve stejné základní škole a jaké faktory se podílí na vývoji sebepojetí těchto žáků KLÍČOVÁ SLOVA: Specifické poruchy učení, žák, sebepojetí, osobnost, výchova
Sebepojetí žáků se specifickými poruchami učení na základní škole
Kosíková, Alžběta ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Hádková, Kateřina (oponent)
NÁZEV: Sebepojetí žáků se specifickými poruchami učení na základní škole AUTOR: Alžběta Kosíková KATEDRA: Katedra speciální pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Lenka Felcmanová ABSTRAKT: Bakalářská práce je věnována sebepojetí žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Specifické poruchy učení patří k nejčastějším a nejaktuálnějším problémům současného školství, je tedy na místě, upozornit, že specifické poruchy učení ovlivňují osobnost žáka komplexně. Jednou z oblastí, která je vlivem specifických poruch učení ohrožena, je žákovo sebepojetí. Rizika sníženého sebepojetí by si měl být vědom nejenom rodič, ale i pedagog a všechny osoby, které jsou s žákem v kontaktu. Teoretická část je rozdělena do tří kapitola a poskytuje informace potřebné k výzkumné části bakalářské práce. Zabývá se tématy specifických poruch učení, charakteristikou žáka mladšího školního věku a sebepojetím. Praktická část využívá kombinace kvalitativních a kvantitativních metod k získání informací o sebepojetí žáků z 5. ročníků základní školy v Praze. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaký je rozdíl v sebepojetí žáků se SPU, kteří navštěvují tři rozdílné třídy ve stejné základní škole a jaké faktory se podílí na vývoji sebepojetí těchto žáků KLÍČOVÁ SLOVA: Specifické poruchy učení, žák, sebepojetí, osobnost, výchova

Viz též: podobná jména autorů
1 KOSÍKOVÁ, Anna
3 Kosíková, Aneta
2 Košíková, Adéla
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.