Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Paralelní ray tracing
Koníček, Martin ; Dokulil, Jiří (vedoucí práce) ; Yaghob, Jakub (oponent)
Ray tracing je velmi populárním algoritmem v 3D počítačové grafice. Poskytuje reálně vypadající výstupy, avšak za cenu vysoké výpočetní náročnosti. Ray tracing se dá výrazně urychlit použitím stromových datových struktur. Další urychlení se nabízí ve formě paralelizace algoritmu mezi více CPU i strojů propojených sítí, čímž dosáhneme téměř lineárního zrychlení vzhledem k počtu procesorů. Cílem práce bylo vytvořit praktickou implementaci distribuovaného ray traceru používajícího stromovou datovou strukturu. Byla vyvinuta knihovna pro distribuci výpočtu a následně použita pro distribuci ray tracingu.
Debugger Frontend for the SharpDevelop IDE
Koníček, Martin ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Dokulil, Jiří (oponent)
Cílem této práce je prozkoumat nové přístupy k ladění kódu na platformě .NET framework, se zameřením na visualizaci dat v laděném programu. Specifické cíle této práce jsou: (a) implementovat nástroj, který zobrazuje datové struktury v laděném programu jako orientované grafy, (b) zlepšit způsob, jakým jsou běžně visualizovány kolekce objektů díky implementaci nového nástroje, který zobrazuje přehled obsahu objektů v kolekci, a zároveň efektivně podporuje všechny užitečné typy kolekcí. Práce je implementována pro integrované vývojové prostředí pro .NET SharpDevelop. Autor spolupracuje s členy SharpDevelop týmu a výsledky práce jsou již součástí nové verze SharpDevelopu.
Debugger Frontend for the SharpDevelop IDE
Koníček, Martin ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Dokulil, Jiří (oponent)
Cílem této práce je prozkoumat nové přístupy k ladění kódu na platformě .NET framework, se zameřením na visualizaci dat v laděném programu. Specifické cíle této práce jsou: (a) implementovat nástroj, který zobrazuje datové struktury v laděném programu jako orientované grafy, (b) zlepšit způsob, jakým jsou běžně visualizovány kolekce objektů díky implementaci nového nástroje, který zobrazuje přehled obsahu objektů v kolekci, a zároveň efektivně podporuje všechny užitečné typy kolekcí. Práce je implementována pro integrované vývojové prostředí pro .NET SharpDevelop. Autor spolupracuje s členy SharpDevelop týmu a výsledky práce jsou již součástí nové verze SharpDevelopu.
Paralelní ray tracing
Koníček, Martin ; Yaghob, Jakub (oponent) ; Dokulil, Jiří (vedoucí práce)
Ray tracing je velmi populárním algoritmem v 3D počítačové grafice. Poskytuje reálně vypadající výstupy, avšak za cenu vysoké výpočetní náročnosti. Ray tracing se dá výrazně urychlit použitím stromových datových struktur. Další urychlení se nabízí ve formě paralelizace algoritmu mezi více CPU i strojů propojených sítí, čímž dosáhneme téměř lineárního zrychlení vzhledem k počtu procesorů. Cílem práce bylo vytvořit praktickou implementaci distribuovaného ray traceru používajícího stromovou datovou strukturu. Byla vyvinuta knihovna pro distribuci výpočtu a následně použita pro distribuci ray tracingu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Koníček, Marcel
4 Koníček, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.